میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بشقاب نفیس مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر یکی از بهترین و باکیفیت ترین ظروف صنایع دستی می باشد. زمان صرف شده برای تولید بشقاب نفیس میناکاری نسبت به نمونه های معمولی بیشتر بوده و همین افزایش کیفیت باعث شده به عنوان بشقاب میناکاری صادراتی شناخته شود. بشقاب 25 سانتی متری می تواند به عنوان کالای زینتی در دکور شما قرار گرفته و زیبایی آن را دو چندان کند و در عین حال بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر می تواند بصورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.   

 

بشقاب نفیس مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب نفیس مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر جنس این بشقاب زیبا از مس ضخیم و مرغوب بوده که با هنر دست بهترین نقاشان اصفهان به اثری کم نظیر تبدیل گشته. قطر بشقاب 25 سانتی متر و می توان آن را بصورت بشقاب سایز متوسط در نظر گرفت. به همین دلیل می تواند علاوه بر زیبایی تکی با دیگر ظروف دکوری شما ویترینی زیبا را بسازد. بهترین کیفیت به همراه سلیقه و چیدمان بانوی ایرانی زیبایی تضمین شده ایی را برای منزل شما به همراه خواهد داشت.   

بشقاب نفیس میناکاری بشقاب نفیس میناکاری بشقاب نفیس میناکاری موردی بسیار مناسب برای هدیه به دیگران است. شما می توانید در مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود این بشقاب را به عنوان هدیه ایی ارزنده تقدیم نمائید. همچنین این بشقاب می تواند هدیه ایی مناسب برای مدیران و پرسنل سازمانها و ارادات محسوب گردد.  

بشقاب 25 سانتی متری بشقاب 25 سانتی متری این بشقاب می تواند علاوه بر کالای زینتی مورد استفاده برای پذیرایی نیز قرار بگیرد. توجه فرمائید در صورت نیاز به شستشو از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد. اگر این بشقاب مورد فشار و ضربه قرار گیرد ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد. 

بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر توجه به حمایت از کالای ایرانی می تواند در ایجاد اشتغال برای جوانان و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی نقش بسار مهمی داشته باشد. این مسئله تاثیر مستقیمی بر رشد اقتصادی و زندگی روزمره تک تک افراد جامعه خواهد داشت.  

بشقاب میناکاری صادراتی بشقاب میناکاری صادراتی

بشقاب نفیس مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر بشقاب نفیس مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر

   شناسه محصول: 901260

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی