میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

تابلو ترنج میناکاری

قاب ترنج میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر دست استادکاران ایرانی است که توانسته اند با رنگ های آسمانی اثری کم نظیر خلق کنند. قاب میناکاری قابل نصب بر روی هر دیواری با چیدمان دلخواه شما می باشد. از سری محصولات میناکاری قاب ترنج را می توان بصورت خاص برای دکورهای سنتی در نظر گرفت. شما می توانید در مناسبت های خاص از قاب نفیس ترنج میناکاری بعنوان هدیه استفاده کرده و دیگران را خوشحال نمائید. میناکاری هنر آتش و خاک است و دستان گرم میناکار در گذر زمان برای ساخت محصولات زیبا و مورد توجه مشتریان طرح های زیبایی بر پیکر بی جان فلز نقاشی کرده , قاب ترنج میناکاری شده نیز یکی از بهترین های ماندگار این اساتید با ارزش و هنرمند ایرانی است.  

قاب ترنج میناکاری قاب ترنج میناکاری

جنس بخش میناکاری شده از فلز مس بوده که با طرح های زیبای مینایی و هنر دست استارکار به نقوش زیبای سنتی مزین گشته. ابعاد ترنج میناکاری 16*26 سانتی متر و ابعاد قاب آن 28*41 سانتی متر است. وزن قاب در حدود 1.5 کیلوگرم می باشد. جنس قاب از چوب مصنوعی بوده که حس طبیعی و جلوه زیبایی به آن ببخشد.  

قاب میناکاری قاب میناکاری

شما می توانید این قاب نفیس را بر روی هر دیواری در منزل یا محل کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید . قاب ترنج میناکاری شده مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دوستان و یا هدیه تبلیغاتی برای مدیران و پرسنل سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی است. امکان قرار دادن پلاک ها و لوگوهای تبلیغاتی درون و بیرون قاب وجود دارد. قاب میناکاری شده ترنج حس و حال سنتی , ایرانی به دکوراسیون شما خواهد داد.  

میناکاری قاب ترنج میناکاری قاب ترنج

طی انجام پروسه ساخت ظروف مینا کاری و در کوره های مخصوص , حرارت بالا باعث پخت رنگ های ظروف مینا گشته و لایه ایی بر روی آن تشکیل می دهد. این لایه براقیت و زیبایی ویژه ایی به آن داده و باعث می شود جلوه بهتری داشته باشد. همچنین این کار باعث ماندگاری رنگ ها بر روی ظرف می گردد.  

قاب نفیس ترنج میناکاری قاب نفیس ترنج میناکاری

زیبایی هنر و صنایع دستی ایرانی بر هیچ کسی پوشیده نیست . بسیاری از آثار با ارزش ایرانی در موزه های معتبر دنیا نگهداری می شود حمایت از صنایع دستی ایرانی حمایت از فرهنگ و هویت ملی ماست.  

قاب ترنج میناکاری شده قاب ترنج میناکاری شده

قاب ترنج میناکاری قاب ترنج میناکاری

شناسه محصول: 901308

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی