میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی را می توانید با چیدمان دلخواه خود بصورت افقی و یا عمودی نصب کنید و با بر روی استند های داخل ویترین قرار دهید. بشقاب مینا سری سه تایی قابلیت استفاده در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی  را دارد. هارمونی رنگ های استفاده شده در بشقاب سری سه تایی مینا کاری استاد اسماعیلی بصورت صحیح استفاده شده تا زیبایی و درخشانی رنگ ها بخوبی بر روی اثر مشاهده گردد. بدلیل کیفیت بالای محصولات برند اسماعیلی , قیمت سری سه تکه بشقاب میناکاری نسبت به نمونه های تجاری بیشتر است. شما می توانید از هر کجای ایران سری سه تایی بشقاب میناکاری شده را سفارش داده تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.  

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی

جنس بشقاب های سری سه تایی از فلز مس با کیفیت می باشد که با رنگ های زیبای مینایی توسط دستان هنرمند استاد نقاشی شده. سایز هر بشقاب به ترتیب 12 , 10 و 8 سانتی متر می باشد. دقت بالای طراحی هر اثر نشان از اهمیت آن برای تولید کننده دارد. خلق طرح های سنتی زیبا با رنگ های آسمانی حس بسیار خوبی به بیننده منتقل می سازد.

بشقاب مینا سری سه تایی بشقاب مینا سری سه تایی

قیمت سری سه تایی بشقاب مینا کاری شده استاد اسماعیلی نسبت به نمونه های موجود در بازار بیشتر است. که از جمله دلایل آن نظارت همه جانبه استاد مرتضی اسماعیلی در پروسه طراحی و تولید می باشد. حتی کنترل کیفی محصولات در زمان ورود به بازار , توسط استاد انجام گرفته تا هیچ ایرادی وجود نداشته باشد. بر این اساس امضای مرتضی اسماعیلی بر روی هر اثر تضمین کیقیت بالای آن است.

بشقاب سری سه تایی مینا کاری بشقاب سری سه تایی مینا کاری

بدلیل زیبایی و طول عمر بالای محصولات میناکاری شده , بسیار از مشتریان ظروف میناکاری استاد اسماعیلی را به عنوان هدیه ایی نفیس برای دوستان و اقوام خود تهیه می کنند. توجه داشته باشید که در صورت مراقبت صحیح مشکلی برای ظروف مینا بوجود نمی آید. ظروف میناکاری قابل شستشو با آب می باشند ولی هر گونه ضربه یا فشار ممکن است باعث آسیب دیدگی آنها گردد.

سری سه تکه بشقاب میناکاری سری سه تکه بشقاب میناکاری

مطمئنا کالای باکیفیت مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد ولی شناخت و معرفی کالای باکیفیت می تواند کمک بزرگی به مصرف کننده باشد. اطلاع رسانی صحیح باعث حمایت بیشتر از محصولات ساخت داخل کشور و رشد اقتصادی در عرصه ملی خواهد شد. که تاثیر مستقیمی بر اقتصاد های کوچک جامع هم دارد.  

سری سه تایی بشقاب میناکاری سری سه تایی بشقاب میناکاری

بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی بشقاب مینا کاری سری سه تایی اثر استاد اسماعیلی

 

  شناسه محصول: 901384

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی