میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بقچه ترمه هاشمی طرح کج راه یکی از زیباترین طرح های سنتی ترمه شناسنامه دار هاشمی می باشد. شما می توانید از ترمه هاشمی اصل یزد طرح یاقوت کج راه برای زینت بخشیدن به میزهای پذیرایی خود استفاده کنید. بر اساس کیفیت بالا و برند معتبر این شرکت , قیمت ترمه اصل هاشمی یزد مناسب بوده و اکثر مشتریان قادر به تهیه آن خواهند بود. ما سعی کرده ایم تا انواع ترمه هاشمی را به شما معرفی کرده تا با دست بازتری و بر اساس سلیقه شخصی سفارش خود را انتخاب کنید. رومیزی ترمه هاشمی علاوه بر دکوراسیون های سنتی برای فضاهای مدرن با چیدمان ترکیبی متفاوت استفاده می شود. سفارش محصولات از سراسر کشور بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد.  

بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

جنس پارچه بقچه ترمه هاشمی از نخ ویسکوز می باشد که در بازار به نام ابریشم ( مصنوعی ) معروف است. این بقچه به سایز 100*100 سانتی متر شناخته می شود ولی ممکن است ابعاد هر بقچه با بقچه دیگر چند سانتی متر متفاوت باشد. وزن تقریبی این محصول در حدود 750 گرم است. برای بافت پارچه آن از 12 رنگ ابریشم متفاوت استفاده شده تا زیبایی بیشتری به طرح سنتی آن داده شود.  

ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

از پترچه های ترمه به عنوان انواع پوشش ها مانند روتختی , رومیزی , رویه بالش و ... استفاده می شود. طرح های اصیل و سنتی آن باعث می گردد مورد علاقه اکثر مردم قرار گیرد. برخی از خانم ها حتما چند تکه ترمه به عنوان جهیزیه به دختر خانم های خود هدیه می دهند. آستر تافته و لایچسبی با قیطون ظریفی در پشت و کنار پارچه ترمه دوخته می شود تا هم به زیبایی و هم به کیفیت آن افزوده شود.  

قیمت ترمه اصل هاشمی یزد قیمت ترمه اصل هاشمی یزد

پارچه های ترمه قابل شستشو هستند و پس از آن شما می توانید براحتی با اتو کردن چروک های ترمه را برطرف کنید. نوع بافت و نخ های محکم ویسکوز استحکام بالایی به انواع پارچه ترمه می دهد. رنگ های متنوعی از هر پارچه ترمه در نظر گرفته شده تا شما بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید.  

انواع ترمه هاشمی انواع ترمه هاشمی

فارغ از شهر تولید کننده , صنایع دستی ایرانی می تواند تاثیر به سزایی در اقتصاد ملی داشته باشد. ایجاد انواع اشتغال خانگی و پایدار به سلامت جامعه کمک خواهد نمود. رونق کسب و کار تک تک افراد جامعه با یکدیگر مرتبط بوده و در این راستا اطلاع رسانی رسانه های ملی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.  

رومیزی ترمه هاشمی رومیزی ترمه هاشمی

بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه بقچه ترمه هاشمی طرح یاقوت کج راه

  شناسه محصول: 901380

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۲/۱۳
  • مهران خاشعی

بقچه ترمه هاشمی طرح کج راه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی