میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری 16 سانتی متری با جعبه یکی از محصولات هنری صنایع دستی محبوب مشتریان است. بشقاب میناکاری 16 سانتی با جعبه مخمل را می توان براحتی کادو و حمل کرد . از این رو برای هدیه شخصی صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی میناکاری استفاده می شود. مطمئنا بشقاب 16 سانتی میناکاری درون جعبه جلوه بهتری خواهد داشت. قیمت بشقاب مسی میناکاری کوچک مناسب و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد. هدیه میناکاری زیبا و ماندگار است . این ظروف ساخته شده اثر دست هنرمندان استادکار اصفهانی و نشات گرفته از ذوق هنری آنهاست. شما می توانید انوع بشقاب هدیه صنایع دستی مینا را با جعبه های زیبا و شکیل برای مناسبت های مختلف سفارش دهید. خرید محصولات بسادگی چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال محصولات فوری و هر روزه انجام می شود.  

بشقاب میناکاری 16 سانتی با جعبه مخمل بشقاب میناکاری 16 سانتی با جعبه مخمل

جنس بشقاب میناکاری شده از فلز مس می باشد. که با رنگ های شاد مینایی نقاشی شده. جنس جعبه آن از چوب است که با پارچه ایی به طرح مخمل ( جیر ) روکش گردیده. رنگ سرمه ایی یا مشکی پارچه تضاد زیبایی با رنگ های روشن بشقاب بر قرار می کند. قطر بشقاب مینا 16 سانتی متر و ابعاد جعبه آن 5.5*18*18 سانتی متر است.  بشقاب میناکاری با جعبه مخمل مناسب برای انواع هدایای مناسبتی است.

بشقاب میناکاری 16 سانتی بشقاب میناکاری 16 سانتی

درب جعبه کادویی بشقاب میناکاری بصورت لولایی تا 180 درجه باز و بسته می شود. از این رو راحت تر شما می توانید به بشقاب داخل آن دسترسی داشته باشید. برای جلوگیری از افتادن ناگهانی بشقاب از جعبه ضامنی بر روی درب آن تعبیه شده. سطح بالایی جعبه مخمل مینا از شیشه می باشد تا براحتی ظروف درون جعبه از بیرون قابل مشاهده باشد. شما می توانید براحتی جعبه را کادو و برای هدیه آماده کنید.  

بشقاب 16 سانتی میناکاری بشقاب 16 سانتی میناکاری

ظروف میناکاری دوام زیای دارند و با شرایط آب و هوایی مختلف سازگارند. از این رو برای هدایا تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده می شوند. بشقاب میناکاری کوچک 16 سانتیمتری با جعبه مخمل قابلیت درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی را دارد. برای سفارشی کردن آنها شما می توانید لوگوی خود را بر روی جهبه با بر پایه کنار ضامن باز و بسته کردن درب آن بچسبانید. محصولات میناکاری اصفهان مورد پسند اکثر سلیقه ها می باشد.  

بشقاب مسی میناکاری بشقاب مسی میناکاری

صنایع دستی داخلی توانسته تعداد زیادی از هموطنان را در سراسر کشور مشغول به فعالیت کند. نگاه هوشمندانه مسئولین به صنعت توریسم و صنایع دستی می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی تک تک افراد جامعه داشته باشد. حمایت بخش خصوصی و مردم از هنرمندان به گسترش هر چه بیشتر  هنرهای دستی و انگیزه بیشتر برای تربیت نسل جوان می باشد تا این یادگار به آیندگان انتقال یابد.

هدیه میناکاری هدیه میناکاری

بشقاب هدیه صنایع دستی بشقاب هدیه صنایع دستی

  شناسه محصول: 901470

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی