میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری جعبه مخمل را می توانید برای مناسبت های مختلف به دیگران هدیه دهید. رنگ بشقاب میناکاری 20 سانتی با جعبه مخمل بسیار شکیل است و ظاهر آن معمولا مورد پسند همه سلیقه هاست. مطمئنا بشقاب میناکاری با جعبه جلوه بهتری داشته و کادو کردن آن را بسیار ساده تر می کند. بشقاب میناکاری جعبه دار اثر دست هنرمندان استادکار ایرانی است که سال ها تجربه خود را بصورت نقوش زیبا بر روی مس نقاشی کرده اند. طول عمر و دوام بشقاب مینا کاری شده بالاست و شما می توانید با چنین هدیه ایی به دیگران یاد و نام خود را زنده نگه دارید. خرید باکس مخمل بشقاب میناکاری از سراسر کشور فقط با چند کلیک امکان پذیر و ارسال آن بصورت فوری و همه روزه انجام می شود.  

بشقاب میناکاری 20 سانتی با جعبه مخمل بشقاب میناکاری 20 سانتی با جعبه مخمل

جنس جعبه بشقاب میناکاری مخمل از چوب است که با پارچه ایی سرمه ایی رنگ با طرح مخمل ( جیر ) روکش شده. همچنین جنس بشقاب میناکاری با جعبه مخمل از فلز مس می باشد که با رنگ های شاد مینایی نقاشی شده. قطر بشقاب 20  و ابعاد جعبه 5.5*22*22 سانتی متر است. معمولا رنگ پارچه مخملی سرمه ایی و مشکی است تا تضاد رنگ زیبایی با بشقاب داخل جعبه بوجود آورد. البته در صورت سفارش عمده می تواند رنگ روکش آن را تغییر داد.  

بشقاب میناکاری جعبه مخمل بشقاب میناکاری جعبه مخمل

میناکاری اصفهان هنر دست استادکاران نصف جهان است . ظروف مینا کاری در سراسر دنیا شناخته شده و مورد پسند اکثر علاقه مندان به هنرهای دستی می باشد. بسیاری از هنردوستان در مناسبت های مختلف ظروف مینا را برای هدیه به دیگران استفاده می کنند. داشتن جعبه و یا قاب مناسب , کمک بسیار بزرگی به آنها خواهد نمود. جعبه های مخمل برای ظروف مینا , ظاهری کلاسیک به آنها خواهد بخشید.  

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

درب جعبه بصورت لولایی و قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارد. بر روی سطح بالای آن شیشه کار شده تا براحتی محصول قرار گرفته شده در جعبه قابل رویت باشد. برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی درب جعبه ضامنی بر روی درب آن تعبیه شده. این جعبه مناسب برای هدایای صنایع دستی ارگانی و سازمانی است. بر این اساس شما در صورت تمایل می توانید لوگو یا پلاک تبلیغاتی خود را بر روی جعیه چسبانده و آن را سفارشی کنید.  

بشقاب میناکاری جعبه دار بشقاب میناکاری جعبه دار

استفاده از محصولات ساخت داخل می تواند کمک بزرگی به شکوفایی اقتصاد ملی داشته باشد. صنایع دستی ایرانی از ظرفیت بالایی برخوردار است . و حمایت از تولید محصولات صنایع دستی کمک بزرگی به رشد اقتصاد ملی خواهد نمود. تربیت استادکاران جوان و ایجاد اشتغال از جمله انتفاقات بسیار خوبی است که در پرتو نگاه هوشمندانه به صنعت توریسم و صنایع دستی بوجود خواهد آمد.  

بشقاب مینا کاری شده بشقاب مینا کاری شده

باکس مخمل بشقاب میناکاری باکس مخمل بشقاب میناکاری

شناسه محصول: 901471

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی