میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

جعبه خاتم کاری اصفهان

جعبه خاتم کاری اصفهان یکی از محصولات کاربردی برای خانم هاست . ظاهر زیبای جعبه های خاتم کاری باعث شده تا گزینه خوبی برای هدیه دادن به دیگران باشند. شما می توانید از جعبه خاتم کاری شده برای نگهداری اشیاء کوچک و با ارزش خود استفاده کنید. این محصول با نام های جعبه جاسکه ای خاتم کاری و جعبه زعفران خاتم کاری ( برای نگهداری زعفران ) نیز شناخته می شود. هنر خاتم کاری در سراسر کشور شاخته شده . بیشتر جعبه خاتم کاری در اصفهان و شیراز تولید شده و به شهرهای دیگر ارسال می گردد. خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری از طریق فروشگاه امکان پذیر است . جعبه خاتم کاری در تهران و سایر نقاط کشور می تواند توسط مشتریان عزیز با چند کلیک سفارش داده شود و در کمترین زمان آن را دریافت نمایند.  

جعبه خاتم کاری اصفهان جعبه خاتم کاری اصفهان

جنس جعبه از چوب راش و خاتم مرغوب است . برای ساخت خاتم از استخوان و سیم های برنجی استفاده می شود. لایه پلی استر براقی بر سطح جعبه کشیده شده تا محافظ خوبی در برابر رطوبت باشد. همچنین این لایه به زیبایی و استحکام آن نیز کمک زیادی می کند. این جعبه به شکل مکعب مستطیل ساخته شده و ابعاد آن 3*5*6.5 سانتی متر است. از آن برای نگهداری اشیاعی مانند سکه و خوراکی هایی مانند زعفران استفاده می شود.  

جعبه های خاتم کاری جعبه های خاتم کاری

جعبه جا سکه ایی خاتم کاری شده را می توانید به عنوان گزینه ایی برای هدیه به دیگران و همچنین سوغاتی از شهر اصفهان در نظر بگیرید. قیمت جعبه خاتم کاری کوچک , ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد. تنوع جعبه خاتم کاری در اصفهان زیاد است ولی این طرح از سری پرفروش ترین جعبه های خاتم سایز کوچک است. درب جعبه برای باز شدن کاملا برداشته و گذاشته می شود و بگونه ایی طراحی شده تا در صورت بسته بودن محکم , و محتویات آن بیرون نریزد.

جعبه خاتم کاری شده جعبه خاتم کاری شده

برای تسهیل سفارش مشتریان , خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری شده فراهم شده تا از هر کجای کشور قادر به سفارش آن باشید. جعبه های جا سکه ای خاتم با طرح ها و رنگ های مختلف به مشتریان ارائه می شود. هنر خاتم سازی در شهرهای مختلف شناخته شده و علاقه مندان زیادی دارد بر این اساس ظروف خاتم کاری متنوعی با توجه به سلیقه و کاربرد آنها طراحی و تولید می گردد.  

جعبه جاسکه ای خاتم کاری جعبه جاسکه ای خاتم کاری

کالای با کیفیت ایرانی نماد فرهنگ و هنر کشور مان است و تولید آن کمک بزرگی به اقتصاد ملی خواهد نمود. محصولات ارائه شده علاوه بر کاربرد داخلی می تواند برای صادرات به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. هنر خاتم کاری و ظروف ساخته شده با آن بر اساس فرهنگ , رسم و رسوم ایرانی طراحی شده و ارائه آن با کشورهای دیگر به مثابه ارائه فرهنگ پارسی به آنهاست. نگاه هوشمندانه مسئولین به هنرهای دستی و صنعت توریسم می تواند راهگشای بسیاری از مسائل موجود باشد.

جعبه زعفران خاتم کاری جعبه زعفران خاتم کاری

جعبه خاتم کاری در تهران جعبه خاتم کاری در تهران

  شناسه محصول: 901456

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۲/۲۰
  • مهران خاشعی

جعبه خاتم کاری اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی