میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

سرویس قهوه خوری ملیله کاری شده را می توان از سری محصولات کاربردی و تزئینی صنایع دستی ملیله کاری اصفهان برشمرد. سرو انواع قهوه در قهوه خوری ملیله سازی شده می تواند جلوه زیباتری برای میهمانان شما داشته باشد. تولید بهترین ظروف ساخته شده صنایع دستی ملیله سازی اصفهان باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید این ظروف داشته باشند. قیمت محصولات ملیله کاری نسبت به ظروف نقره بسیار ارزانتر است و این دلیل خوبی برای تهیه آنهاست. فارغ از تمامی موضوعات , زیبایی و استحکام این ظروف جلوه زیبا و قیمت انواع ظروف ملیله کاری شده دلیل اصلی استقبال خوب مشتریان است. شما می توانید از سراسر کشور و فقط با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.  

سرویس قهوه خوری ملیله کاری سرویس قهوه خوری ملیله کاری

جنس سرویس قهوه خوری ملیله کاری از فلز مس بوده که توسط استادکار آبکاری نقره شده . سپس روکشی برای جلوگیری از سیاه شدن آن بر روی کل سرویس قهوه خوری کشیده شده. این سرویس شامل 6 گالش و یک سینی می باشد. ابعاد سینی 25*21.5 و ارتفاع آن 3.5 سانتی متر است. ارتفاع هر گالش 11 , عرض دهنه 5.5 و عرض پایه آن 4.5 سانتی متر است.  

قهوه خوری ملیله سازی قهوه خوری ملیله سازی

سرویس قهوه خوری را می توانید در هر میهمانی استفاده کنید البته از این سرویس می توانید برای سرو انواع نوشیدنی ها استفاده کنید و محدودیتی در استفاده آن وجود ندارد. امکان تغییر لیوان , استکان و یا فنجان در هر گالش به شما امکان می دهد تا هر بار پذیرایی زیبا و متفاوت تری را تجربه کنید. بر خلاف ظاهر زیبا و ظریف این محصولات , ظروف ملیله کاری شده از استحکام بالایی برخوردارند.  

صنایع دستی ملیله سازی صنایع دستی ملیله سازی

استفاده صحیح از محصولات ملیله کاری شده باعث دوام بیشتر آنها خواهد شد. آبکاری نقره و روکش قرار داده شده بر ظروف آنها را در برابر آب و رطوبت محافظت خواهد نمود. بر این اساس شما می توانید در مناطق سخت آب و هوایی ( گرم و شرجی ) شهرهای شمالی و جنوبی بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید. دقت فرمائید هر گونه ضربه و فشار می تواند باعث آسیب دیدگی جدی آنها گردد.  

قیمت محصولات ملیله کاری قیمت محصولات ملیله کاری

صنایع دستی ملیله کاری نیز مانند دیگر هنرهای دستی ایرانی تعداد زیادی از هنرمندان و هنر جویان را مشغول به کار نموده . حمایت از این هنر می تواند به اقتصاد ملی کشور کمک شایانی کند . تلفیق هنر ملیله کاری با دیگر هنرهای دستی می تواند به خلق محصولات جدیدی بانجامد. که علاوه بر بازارهای داخلی , قابلیت فروش در بازارهای خارجی را داشته باشد.

قیمت انواع ظروف ملیله کاری قیمت انواع ظروف ملیله کاری

قیمت ملیله کاری اصفهان قیمت ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901407

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۲/۲۰
  • مهران خاشعی

سرویس قهوه خوری ملیله کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی