میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

جعبه جواهرات خاتم کاری شده اصفهان نمونه ایی از هنر زیبای تزئینی و کاربردی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد. شما می توانید از جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات و سایر اشیاء با ارزش خود بهره ببرید. جعبه جواهر خاتم کاری شده اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است. قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری ارزان و قابل تهیه برای تمام مشتریان می باشد. خرید جعبه جواهرات خاتم از سراسر کشور به سادگی چند کلیک بوده و در کمترین زمان ارسال می گردد. شما می توانید جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات را به عنوان هدیه ایی زیبا و ارزان برای دوستان خود در نظر بگیرید. کیفیت جعبه جواهر خاتم کاری شده خوب و در صورت استفاده صحیح طول عمر بالایی دارد.  

جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات

جنس جعبه از خاتم با کیفیت و چوب درخت راش است. این جعبه توسط دست هنرمندان با ذوق ساخته شده . بدیهیست اشکال طراحی شده مانند ماشین یک شکل نبوده و همین امر زیبایی و اصالت ویژه یی به اثر بخشیده. داخل جعبه برای جلوگیری از خط و خش به اشیاء با کیفیت با پارچه ایی زیبا پوشیده شده. ابعاد جعبه 5.5*8*11 سانتی متر است . همچنین سایز داخل جعبه 4*6*9 سانتی متر می باشد.  

جعبه جواهرات خاتم کاری جعبه جواهرات خاتم کاری

جعبه جواهر خاتم کاری اصفهان برای نگهداری جواهرات , طلا , سکه , ارزهای خارجی مانند دلار و ... مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ارزان این جعبه خاتم کاری اصفهان دلیل استقبال زیاد از آن می باشد. فروش جعبه جواهر خاتم کاری اصفهان به صورت عمده و تکی به سراسر کشور انجام می گیرد. در صورت سفارش عمده از تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهید شد. هنر خاتم کاری مورد توجه سلیقه های مختلف بوده و محصولات خاتم کاری برای اکثر مشتریان جذابیت دارد.  

جعبه جواهر خاتم کاری جعبه جواهر خاتم کاری

در پشت جعبه خاتم کاری جواهرات لولایی برای باز و بسته کردن درب جعبه استفاده شده که برای زیبا تر بودن جعبه از داخل با پارچه زیبایی پوشیده . شما می توانید تا 90 درجه درب جعبه را باز کنید. هنر خاتم کاری و جعبه سازی در شهرهای اصفهان و شیراز بیشتر رواج داشته و جعبه سازان ماهری مشغول فعالیت هستند. انواع جعبه های خاتم با سایزهای و کیفیت های مختلف آماده ارائه به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشند.  

قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری

هنر خاتم کاری از اصیل ترین هنرهای صنایع دستی اصفهان است که تعداد زیای از هنرمندان در سراسر کشور را مشغول به فعالیت کرده. حمایت از کالای صنایع دستی داخلی به رونق و کسب و کار این عزیزان کمک زیادی می کند. در این راستا اطلاع رسانی صحیح و برنامه ریزی هوشمندانه از طرف سازمان صنایع دستی می تواند در بلند مدت به اتفاقات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه بیانجامد.

خرید جعبه جواهرات خاتم خرید جعبه جواهرات خاتم

جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات

    شناسه محصول: 901452

بازار مینا     BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی