میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی ارتفاع 16 سانتی متر محصولی بسیار زیبا و نفیس است که شما می توانید هم در دکورهای شخصی و هم در دکورهای رسمی شرکتی و اداری از آن استفاده نمائید. گلدان مینا کاری جعبه فلکسی از تلق شفاف ساخته شده که تصویری بسیار زیبا از داخا جعبه را به شما نشان می دهد. گلدان میناکاری با جعبه شفاف می تواند به عنوان هدیه ایی ارزنده مورد استفاده قرار گیرد. بر خلاف تصور برخی جعبه گلدان میناکاری جعبه شیشه ایی از جنس شیشه نیست و در صورت شکستن آسیبی به اطراف خود نمی رساند. گلدان میناکاری ارتفاع 16 سانتیمتر با جعبه موزه ای پلکسی را می توانید براحتی با انواع دکوراسیون ها و چیدمان های سنتی و مدرن هماهنگ سازید.  

گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی ارتفاع 16 سانتی متر گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی ارتفاع 16 سانتی متر

اندازه گلدان مینا کاری جعبه شفاف 16 سانتی متر بوده که با توجه با اندازه جعبه ارتفاع آن به حدود 21 سانتی متر خواهد رسید. وزن گلدان به احتساب جعبه در حدود 270 گرم می باشد. جنس گلدان از مس بوده و توسط هنرمندان مجرب طی پروسه های متوالی به مینای نفیس تبدیل شده. قسمت تلقی این گلدان براحتی قابل برداشتن و دسترسی به گلدان امکان پذیر می باشد.

گلدان مینا کاری جعبه فلکسی گلدان مینا کاری جعبه فلکسی

این گلدان زیبا می تواند به عنوان هدیه ایی نفیس بصورت شخصی و یا حتی برای مدیران و کارمندان سازمان ها و ارگان های دولتی در نظر گرفته شود. در صورتی که قصد درج تبلیغ بر روی این گلدان زیبا را داشته باشید می توانید با درج تبلیغ خود با دستگاه های لیزر بر روی پلاک های طلایی رنگ , آن را به قسمت سرمه ایی رنگ پایین جعبه بچسبانید.

گلدان میناکاری با جعبه شفاف گلدان میناکاری با جعبه شفاف

با توجه به جنس لعاب دار ظروف مینا , در صورت ضربه نخوردن , هیچ مشکلی برای این ظروف تا سالیان دراز بوجود نخواهد آمد. لعاب مینا باعث می شود تا مشکلی در هنگان شسته شدن برای آن بوجود نیاید. گلدان میناکاری جعبه پلکسی شفاف گزینه بسیار مناسبی برای هدیه تبلیغاتی با امکان درج لوگو به صورت اختصاصی می باشد.  

گلدان میناکاری جعبه شیشه ایی گلدان میناکاری جعبه شیشه ایی

در چرخه تولید ظروف صنایع دستی بویژه ظروف مینا کاری هنرمندان زیادی مشغول به فعالیت هستند که حمایت از آنها باعث بهتر رشد اقتصادی کشور می گردد.  

گلدان میناکاری ارتفاع 16 سانتیمتر با جعبه موزه ای پلکسی گلدان میناکاری ارتفاع 16 سانتیمتر با جعبه موزه ای پلکسی

گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی ارتفاع ۱۶ سانتی متر گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی ارتفاع ۱۶ سانتی متر

  شناسه محصول: 901211

بازار مینا      BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۳/۱۰
  • مهران خاشعی

گلدان مسی مینا کاری جعبه پلکسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی