میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

گلدان مسی مینا کاری جعبه مشبک ارتفاع 16 سانتی متر می تواند به عنوان یادگار نفیسی از هنر اصفهان برای شما باشد. شما  می تواند با قرار دادن گلدان مسی مینا کاری در مکانی صحیح از دکور منزل یا محل کارتان زیبایی خاصی به آنجا ببخشید. گلدان مینا کاری جعبه مشبک بدلیل داشتن جعبه مورد مناسبی برای هدیه دادن به دوستانتان می باشد. قیمت مناسب گلدان 16 سانتی میناکاری باعث شده تا افراد بیشتری توان خرید آن را داشته باشند. گلدان ۱۶ میناکاری اثر دست هندمندان اصفهانی و تحفه ایی برای مشتریان عزیزما در سراسر کشور می باشد.

گلدان مسی مینا کاری جعبه مشبک ارتفاع 16 سانتی متر گلدان مسی مینا کاری جعبه مشبک ارتفاع 16 سانتی متر

گلدان مینا کاری جعبه مشبک با ارتفاع جعبه 17.6 و همچنین عرض 7 سانتی متر نونه ایی از ظروف مینای جعبه دار جمع جور می باشد که می تواند در اکثر فضاهای دکوری قرار گیرد. جنس جعبه از فیبر می باشد که وزن زیادی برای آن بوجود نیاورد.  

گلدان مسی مینا کاری گلدان مسی مینا کاری

شما می توانید این گلدان زیبا را بصورت هدیه به اشخاص و یا به مدیران و کارمندان سازمان ها بدهید. از جمله ویژگیهای جعبه دار بودن گلدان این است که قادر خواهید بود تبلیغ شرکت یا سازمان , یا نام و لوگو و هر چیز دیگری را بصورت لوگوی مولتی با دستگاه لیزر در آورده و بر روی جعبه بچسبانید.  

گلدان مینا کاری جعبه مشبک گلدان مینا کاری جعبه مشبک

درب چوبی بالای جعبه امکان باز شدن و خارج کردن گلدان را به شما می دهد. تا به هر دلیل شما بتوانید آن را از جعبه بیرون بیاورید. جنس این گلدان از فلز مس بوده که توسط اساتید هنرمند اصفهانی بر روی آن نقاشی و طی پروسه های مختلفی تکمیل گردیده. سال های اخیر در پی فرهمگ سازی صحیح بین مردم از خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری استقبال بیشتری شده و این امر انگیزه بیشتری برای رونق اقتصادی کشور شده.  

گلدان 16 سانتی میناکاری گلدان 16 سانتی میناکاری

با توجه به اینکه اصفهان قطب مینا کاری بوده و ظروف تولید شده از این شهر به سراسر ایران و حتی کشورهای اروپایی ارسال می گردد. ما سعی کرده ایم تا بهترین قیمت ها را برای شما در نظر بگیریم.  

گلدان ۱۶ میناکاری گلدان ۱۶ میناکاری

گلدان مسی مینا کاری جعبه مشبک ارتفاع ۱۶ سانتی متر گلدان مسی مینا کاری جعبه مشبک ارتفاع ۱۶ سانتی متر

  شناسه محصول: 901207

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۳/۱۰
  • مهران خاشعی

گلدان مسی مینا کاری جعبه چوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی