میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

سرویس مس و پرداز از ظروف تزئینی زیرشاخه هنر میناکاری اصفهان است که علاقه مندان زیادی به خود جلب کرده. سرویس شربت خوری مس و پرداز اصفهان را در ویترین منزل خود قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. رنگ های استفاده شده در نقاشی ست مس و پرداز زیبایی ویژه ایی دارند و امکان ست کردن آنها با دیگر ظروف دکوری را فراهم آورده اند. مس و پرداز اصفهان هنری بیادماندنی و مورد پسند اکثر هنردوستان داخل و خارج کشور است. قیمت ظروف مس و نقاشی پرداز نسبت به سایر محصولات لوکس خارجی ارزان تر است. صنایع دستی اصفهان اثر دست هنرمندان ایرانی و الهام گرفته از تمدن پارسی با قدمت چند هزار ساله می باشد.  شما می توانید براحتی چند کلیک و از سراسر دنیا ظروف اصل صنایع دستی اصفهان را سفارش دهید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.  

سرویس شربت خوری مس و پرداز اصفهان سرویس شربت خوری مس و پرداز اصفهان

جنس سرویس شربت خوری از فلز مرغوب مس می باشد که بر روی آن نقاشی پرداز , اثر هنرمندان استادکار اصفهان کشیده شده است. است سرویس شراب خوری شامل 6 عدد جام و یک تنگ زیبا است. ارتفاع هر جام 15 و قطر دهانه آن 5 سانتی متر است. ارتفاع تنگ مسی آن 33 و عرض آن 10 سانتی متر است. همچنین وزن کلی سرویس شربت خوری مس و پرداز اصفهان در حدود 1500 گرم است.  

سرویس مس و پرداز سرویس مس و پرداز

برخی به سرویس شربت خوری مس و پرداز سرویس شراب خوری مس و پرداز هم می گویند. البته این سرویس تنگ و جام مس و مینا با نقاشی پرداز جنبه تزئینی دارد و از آن بصورت کاربردی استفاده نمی شود. در صورتی که بخواهید از آن استفاده کنید بهتر است داخل ظروف قلع اندود گردد. ست مس و پرداز نفیس جهیریه صنایع دستی گزینه بسیار خوبی برای تکمیل جهیزیه نو عروسان می باشد.

ست مس و پرداز ست مس و پرداز

صنایع دستی مس و مینا را می توان از محبوب ترین هنرهای دستی ایرانی دانست که با سلیقه و چیدمان های دکوری ایرانی سازگار است. شما از طیق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان می توانید انواع محصولات دکوری مورد علاقه خود را شفارش دهید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید. چیدمان ظروف دکوری مس و پرداز با سلیقه بانوی ایرانی جلوه بسیار زیبایی به محیط زندگی شما خواهد داد. ظروف مس و نقاشی پرداز گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دوستان و آشنایان در مناسبت های مختلف است.  

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

بها دادن به هنرهای دستی , ارزش دادن به فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان است. صنایع دستی ایرانی با توجه به همه پسند بودنشان , ظرفیت بالقوه زیادی در حوزه فرهنگ و اقتصاد دارند. ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان و رونق بیشتر اقتصادی از جمله مواردی است که در پرتو حمایت از کالای داخلی بدست خواهد آمد. کیفیت بالای محصولات می تواند انگیزه ایی قوی برای حمایت مردمی از کالای ایرانی باشد.  

مس و نقاشی پرداز مس و نقاشی پرداز

صنایع دستی اصفهان صنایع دستی اصفهان

 

  شناسه محصول: 901501

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی