میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

سنگاب مس و پرداز اصفهان از زیباترین محصولات هنری نصف جهان است که در مدت زمان کوتاه عرضه شده در بازار از استقبال خوبی برخوردار بوده. شیک بودن ظروف مس و پرداز باعث شده تا در هر ویترینی با هر سلیقه ایی بدرخشد. سایز سنگاب مس و پرداز اصفهان ارتفاع 16 سانتی متری به شما امکان استفاده از آن را در فضاهای دکوری مختلف می دهد. محصولات مس و پرداز اصفهان اثر دست هنرمندان این شهر است و از نظر دوام و ماندگاری کیفیت بسیار خوبی دارد. هنر نقاشی پرداز بر روی ظروف مسی شاخه ایی از هنر میناکاری اصفهان است . خرید مس و پرداز نصف جهان از طریق فروشگاه آنلاین و از سراسر کشور امکانپذیر است. قیمت مس و پرداز ارائه شده در سایت همان قیمت های پایه در شهر اصفهان است.  

سنگاب مس و پرداز اصفهان ارتفاع 16 سانتی سنگاب مس و پرداز اصفهان ارتفاع 16 سانتی

جنس زیر ساخت سنگاب 16 مس و پرداز از فلز مرغوب مس می باشد که بر روی آن با زنگ مخصوص نقاشی پرداز میناکاری انجام گرفته . سنگاب مس و پرداز صنایع دستی اصفهان است که در زمان کوتاه عرضه به بازار از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده. ارتفاع این سنگاب 15 , قطر دهانه 12.5 و قطر پایه آن 9.5 سانتی متر است. همچنین وزن سنگاب در حدود 500 گرم است. نقاشی صورت گرفته بر روی آن توسط دستان هنرمند استادکار در اصفهان می باشد.  

سنگاب مس و پرداز سنگاب مس و پرداز

میناکاری اصفهان از شناخته شده ترین محصولات صنایع دستی کشورمان است. هنر نقاشی پرداز بر روی ظروف مسی شاخه ایی از هنر مینا کاری است که در سال های اخیر مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفته. معمولا از ظروف مس و پرداز برای تزئین ویترین منزل و دفتر کار استفاده می شود ولی با توجه به کیفیت بالای آنها می توانند بصورت کاربردی هم مورد استفاده قرار گیرند. همچنین ظروف زیبای مس و مینا گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دوستان , اقوام و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هستند.  

مس و پرداز مس و پرداز

در صورت استفاده صحیح از ظروف میناکاری و مس و پرداز , طول عمر بالایی دارند. در نظر داشته باشد هر گونه ضربه و فشار می تواند آسیب جدی به محصولات میناکاری شده وارد کند. در صورت تمایل شما می توانید ظروف میناکاری شده اصفهان را با آب بشویید , اما در نظر داشته باشید از مواد شوینده قوی استفاده نگردد. سفارش عمده میناکاری برای هدیه در هر سطحی با قیمت های بسیار مناسب پذیرفته می شود.  

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

صنایع دستی میناکاری ایرانی و بطور مشخص محصولات صنایع دستی اصفهان ظرفت بالایی در زمینه رونق اقتصادی , ایجاد اشتغال پایدار و ترویج فرهنگ پارسی دارد. نگاه دلسوزانه مسئولین مکمل بسیار خوبی برای تلاش بخش خصوصی می باشد تا با معرفی صحیح محصولات با کیفیت ایرانی گامی مثبت در راستای حمایت از هنرمندان سرزمین مان برداریم. و این امر انگیزه ایی برای انتقال تجربه های هنری از اساتید مجرب به نسل جوان کشورمان می باشد.

خرید مس و پرداز خرید مس و پرداز

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

 

  شناسه محصول: 901502

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی