میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

چراغ گردسوز مسی یکی از محصولات مورد استفاده در خانه های قدیمی بوده که امروزه با شکلی نو بازسازی شده. برای اصالت بخشیدن به دکوراسیون های ایرانی می توانید از المان های قدیمی در فضاهای دکوری بهره ببرید. خرید چراغ گردسوز مسی بصورت شخصی و برای هدیه به دوستان و اقوام نزدیک پیشنهاد می گردد. با طراحی جدید دکوری , قیمت گردسوز مسی ارزان و قابل تهیه برای تمامی مشتریان از طریق فروشگاه است. چراغ گرد سوز نفتی مسی کوچک فتیله ای شما را به یاد خانه های قدیمی مادربزرگ های می اندازد و حس نوستالژی زیبایی برایتان به ارمغان می آورد. استفاده کاربری از این گردسوز مسی باعث شده تا مورد توجه علاقه مندان به دکوراسیون های ایرانی قرار گیرد. شما می توانید شب های خود را شاعرانه کرده و از روشنایی شمع گونه آن لذت ببرید. فروش چراغ گردسوز مسی قجری بصورت عمده و تکی برای تمام مشتریان فروشگاه از سراسر کشور امکان پذیر است.

چراغ گردسوز مسی طرح سنتی چراغ گردسوز مسی طرح سنتی

جنس بدنه چراغ گرد سوز از ورق مسی می باشد که به شکل چراغ های قدیمی خم کاری شده. چراغ گردسوز نفتی مسی از 3 قسمت تشکیل شده که قابل جداسازی می باشند. سوخت معمولی که برای آن استفاده می شود نفت است. البته شما می توانید از الکل صنعتی نیز بهره ببرید. سایز چراغ 8*31 سانتی متر است. قیمت چراغ گردسوز مسی ارزان و هدیه خوبی برای دوستان و اقوام بشمار می رود.  

چراغ گردسوز مسی چراغ گردسوز مسی

شما می توانید برای خرید عمده چراغ گردسوز مسی با همکاران بخش فروش ما تماس گرفته و از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. خرید چراغ گرد سوز کوچک بیشتر بصورت جفتی و برای قرینه قرار دادن در فضاهای دکوری استفاده می شود. شمایل ناصرالدین شاه بر روی گرد سوز مسی شما را به یاد چراغ های عتیقه قجری قدیمی می اندازد. رنگ مسی بدنه گرد سوز گرمای ویژه ایی به محیط تزئینی اطراف خود می دهد.  

خرید چراغ گردسوز مسی خرید چراغ گردسوز مسی

پروسه تکنیکی ساخت این چراغ گردسوز مسی طرح سنتی بسیار ساده است و به همین دلیل در صورت نگهداری صحیح دیر خراب می شود. چراغ گردسوز نفتی را می توانید در کمپ های تفریحی با خود به همراه برده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در صورتی که سوخت چراغ گردسوز کوچک تمام شود و آن را خاموش نکنید. ممکن است فتیله آن سوخته و غیر قابل استفاده گردد. در این صورت باید فتیله بصورت کامل تعویض گردد.  

فروش چراغ گردسوز مسی فروش چراغ گردسوز مسی

ساخت محصولات ایرانی به معنی مشغول بودن تعدادی از هموطنان کشورمان است. در این حالت علاوه بر نشاط اجتماعی رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت. حمایت از تولیدات داخلی سنگ بنای موفقیت در تمام مراحل زندگیست. زندگی اجتماعی ما متاثر از زندگی یکدیگر است. هر رویداد مثبت یا منفی اقتصادی تاثیر کلی بر زندگی تک تک افراد جامعه خواهد گذاشت. حرکت در مسیر صحیح به زندگی بهتر برای افراد جامعه است.  

قیمت گردسوز مسی قیمت گردسوز مسی

چراغ نفتی مسی چراغ نفتی مسی

  شناسه محصول: 901564

بازار مینا      BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • مهران خاشعی

چراغ گردسوز مسی طرح سنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی