میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

تابلو معرق چهار قل را می توانید با انواع چیدمان های دکوری سنتی و مدرن ست کنید. قرار دادن قاب معرق چهار قل بر روی دیوار منزل یا دفتر کار جلوه زیبایی به آنجا خواهد داد. مشاهده آیات قرآنی حس آرامش بخشی به شما می دهد. با توجه به قیمت تابلو چهار قل , از آن می توان بعنوان هدیه برای دوستان و اقوام استفاده نمود. رنگ های فیروزه ایی و کرمی لوح برش خورده با زمینه مشکی و بدنه قهوه ایی قاب , تضاد زیبایی بوجود آورده, که این امر جذابیت دو چندانی به محصول داده. تابلو معرق طرح چهارقل براحتی قابل بسته بندی و حمل و نقل است. شما کافیست آن را در یک کاغذ کادو بپیچید تا برای هدیه دادن آماده شود. خرید اینترنتی تابلو چهار قل برای مشتریان از سراسر کشور از طریق گوشی همراه و کامپیوتر بسادگی امکان پذیر است. ارسال محصولات فروشگاه همه روزه بصورت فوری انجام می گردد.  

تابلو معرق چهار قل تابلو معرق چهار قل

جنس قاب تابلو چهار قل معرق از پلاستیک فشرده PVC می باشد. ابعاد آن 2*24*24 سانتی متر بوده و مناسب برای قرار گیری روی انواع دیوارهاست. بر روی کفی قاب پارچه ایی مشکی رنگ چسبانده شده تا لوح چسبانده شده بر روی آن جلوه زیباتری داشته باشد. در پشت قاب آویزی قرار دارد تا شما براحتی آن را بر روی دیوار نصب کنید. قاب معرق کاری فیروزه ای چهار قل از سری محصولات مذهبی هنری فروشگاه است که علاقه مندان زیادی دارد. لوح قاب 4قل با دستگاه لیزر برش خورده و با دست بصورت دقیق درون قاب چسبانده شده.

قیمت تابلو چهار قل قیمت تابلو چهار قل

اکثر مسلمانان از آیات قرآنی در منازل و دفاتر کار خود به شکل های مختلف نگهداری می کنند. در بین مسلمانان باورهای زیادی از مشاهده و گفتن ذکرهای آیات قرآنی وجود دارد. بسیاری نگهداری از 4 قل را برای جلوگیری از چشم زخم مناسب دانسته و برخی برای برکت و رونق اقتصادی , تابلو های چهار قل را در محیط زندگی خود نگهداری می کنند. سوره های چار قل از سوره های کوچک ولی بسیار معروف قرآن است. در حدیثی از پیامبر اکرم مشهور بـه‌ حدیث‌ ذات‌القلاقل‌، خواندن‌ چهار قل برای‌ تعویذ و در امان‌ ماندن‌ خود و فرزند و مال‌ از آسیب‌، توصیه‌ شده‌ اسـت‌.  

خرید اینترنتی تابلو چهار قل خرید اینترنتی تابلو چهار قل

خرید تابلو چهار قل به منظور هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی در هر تیراژی امکان پذیر است. درج لوگوهای تبلیغاتی بر روی یا داخل قاب به شما امکان سفارشی کردن آن را می دهد. فروش تابلو چهار قل به صورت عمده و تکی مشتریان عزیز از سراسر کشور امکانپذیر می باشد. با توجه به عقاید عمومی مردم کشورمان هدایای تبلیغاتی تابلو های مذهبی مانند تابلو 4 قل معرق را می توان در انواع مناسبت ها استفاده نمود.

قاب معرق چهار قل قاب معرق چهار قل

محصولات تولید داخل کشور به رونق اقتصادی جامعه کمک قابل توجهی خواهند نمود. تولید کالای ایرانی بر اساس آداب و رسوم و عقاید مردم صورت گرفته و انتخاب مفید تری می باشد. در پروسه تولید کالای ایرانی افراد زیادی مشغول به فعالیت شده و این امر به سلامت اقتصادی و اجتماعی کمک خواهد نمود. مسئولین می توانند با حمایت از صنایع دستی ایرانی گام مهمی برداشته و افقی روشن رای کسب و کار های داخلی ایجاد کنند.

تابلو معرق طرح چهارقل تابلو معرق طرح چهارقل

تابلو چهار قل معرق تابلو چهار قل معرق

  شناسه محصول: 901584

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • مهران خاشعی

تابلو معرق چهار قل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی