میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

کاسه و بشقاب سفالی میناکاری شده اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است که برای نیازهای روزمره طراحی و تولید گشته. شما می توانید از کاسه و بشقاب سفالی میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها استفاده کنید. میناکاری روی سفال زیبایی خیره کننده ایی دارد که می تواند تلفیق زیبایی با چیدمان های دکوری خانه های جدید ایرانی داشته باشد. میناکاری روی سفال قیمت مناسبی داشته و برای اکثر مشتریان قابل تهیه است. کاسه سفالی میناکاری برای سرو آجیل , آش و دیگر خوراکی های جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردی بودن ظروف میناکاری سفالی آنها را نزد مشتریان محبوب تر می کند. میناکاری روی بشقاب سفالی جذابیت ویژه ایی به آن بخشیده تا علاوه بر استفاده کاربردی زینت بخش ویترین منازل باشد. شما می توانید در صورت تمایل این محصول سفالی مفید را از سراسر کشور سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

کاسه و بشقاب سفالی میناکاری کاسه و بشقاب سفالی میناکاری

جنس این کاسه و بشقاب از سفال است که بر روی آن هنر میناکاری صورت گرفته . ارتفاع کاسه 10 و قطر دهانه آن 20 سانتی متر است. همچنین قطر بشقاب در حدود 27 سانتی متر می باشد. طرح های سنتی زیبا با رنگ های مخصوص میناکاری زیبایی ویژه ایی به آن بخشیده. رنگ های میناکاری با حرارت دیدن در کوره پخته شده و لعابی محافظ بر روی سطح ظرف شکل می گیرد. کاسه و بشقاب میناکاری روی سفال هنر اصیل ایرانی با قدمت چند هزار ساله است که بخشی از هویت ایرانی را در بر دارد.  

کاسه و بشقاب سفالی کاسه و بشقاب سفالی

بدلیل اینکه سفالگری ظروف کار دست هنرمندان است نباید انتظار داشت همه ظروف مانند مصولات قالب گیری شبیه هم باشد. همچنین هنر میناکاری صورت گرفته بر روی ظروف سفالی هم اثر دست بوده و طرح های کشیده شده بر روی ظروف همگی متفاوت و منحصر بفرد است. میناکاری روی سفال اصفهان وام دار هنر سفالگیر لالجین همدان است. کارگاه های مختلفی در شهرهای کشور مشغول به طراحی و تولید میناکاری روی سفال هستند.

میناکاری روی سفال میناکاری روی سفال

مینا کاری روی سفال هنر ایرانی است که افراد زیادی را در شهر لاله جین همدان مشغول به فعالیت کرده. از جمله ویژگیهای قابل توجه سفالگری , تولید محصولات مفید و کاربردی برای زندگیست. مانند هنر میناکاری روی مس اصفهان ظروف سفالی نیز بقدری زیباست که می تواند زینت بخش ویترین منازل هن باشد. انواع بشقاب میناکاری سفالی , گلدان سفالی , قندان و شکلات خوری سفالی بر اساس سلیقه مشتریان طراحی و با رنگ های شاد مینایی نقاشی می گردد تا جلوه خاصی به خانه های ایرانی بدهد.  

میناکاری روی سفال قیمت میناکاری روی سفال قیمت

هنرهای دستی ایرانی می تواند ظرفیت بالایی در سهم اقتصاد کشور داشته باشد. برنامه ریزی صحیح برای بالا بردن صادرات کمک بزرگی به ترویج فرهنگ ایرانی خواهد داشت. حمایت از کالای ایرانی و هنرمندان کشور به رونق اقتصاد کمک بزرگی خواهد نمود. ایجاد اشتغال برای جوانان و انگیزه بیشتر برای تولید محصولات بهتر از جمله اتفاقات بسیار خوب در این زمینه است. ما سعی داریم با معرفی صحیح محصولات صنایع دستی مردم عزیز کشورمان را با فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا کنیم.

کاسه سفالی میناکاری کاسه سفالی میناکاری

میناکاری روی بشقاب سفالی میناکاری روی بشقاب سفالی

شناسه محصول: 901588

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • مهران خاشعی

کاسه و بشقاب سفالی میناکاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی