میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

شکلات خوری سفالی میناکاری از سری محصولات صنایع دستی میناکاری روی سفال است. ظاهر خاص شکلات خوری میناکاری روی سفال جلوه متفاوتی به میزهای پذیرایی و دکوراسیون شما خواهد بخشید. رنگ های استفاده شده بر روی شکلات خوری میناکاری سفالی شاد بوده و حس آرامش بخشی برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر بدنبال هدیه ایی خاص برای دوستان خود هستید ما این محصول جذاب صنایع دستی را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع ظروف میناکاری سفالی مانند شکلات خوری سفالی سه پایه میناکاری می تواند حس و حال فضاهای سنتی را با چیدمان مدرن منازل جدید در هم بیامیزد. این ترکیب چیدمان بر اساس سلیقه هر شخصی متفاوت و جذابیت ویژه ایی خواهد داشت. میناکاری روی سفال اصفهان از با کیفیت ترین محصولات صنایع دستی سفالگری ایران است. قیمت میناکاری سفالی نسبت به محصولات لوکس خارجی ارزانتر و از اصالت بیشتری برخوردار می باشد.

شکلات خوری میناکاری روی سفال شکلات خوری میناکاری روی سفال

جنس این شکلات خوری سه پایه مینا کاری از سفال است. ارتفاع شکلات خوری میناکاری روی سفال 19 و عرض آن 14 سانتی متر می باشد. از شکلات خوری سفالی مینا کاری شده برای سرو انواع شکلات , قند , نقل و ... می توان استفاده کرد. طرح های زیبای سنتی پس از نقاشی با رنگ مخصوص میناکاری بر روی بدنه سفالی , در کوره حرارت دیده و پخته می شود. این کار باعث ایجاد یک لعاب محافظ بر روی بدنه ظرف می گردد که زیبایی مضائفی به آن خواهد بخشید.  

شکلات خوری سفالی میناکاری شکلات خوری سفالی میناکاری

قیمت شکلات خوری سفالی میناکاری ارزان می باشد شما می توانید برای انواع مناسبت ها این محصول زیبا را بعنوان هدیه برای دوستان و اقوام در نظر بگیرید. شکلات خوری سفالی طرح میناکاری هم کاربردی و هم تزئینی است. قرار دادن آن در ویترین منزل زیبایی ویژه ایی به ان خواهد بخشید. رنگ های اصیل میناکاری امکان ست کردن ظروف را با دیگر محصولات دکوری ساده تر خواهد نمود. برای خرید میناکاری سفالی از تهران و سایر شهرهای کشور می توانید از طریق سایت و بصورت آنلاین اقدام فرمائید.  

شکلات خوری میناکاری سفالی شکلات خوری میناکاری سفالی

انواع شکلات خوری سفالی میناکاری و ظروف دیگر در فروشگاه صنایع دستی اصفهان معرفی گردیده تا شما بر اساس سلیقه خود حق انتخاب بیشتری داشته باشید. شکلات خوری سه پایه سفالی میناکاری در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می شود. طرح و رنگ های هر کدام از آنها متفاوت می باشد. در صورتی که طرح ظروف میناکاری برای شما مهم باشد می توانید با همکاران ما از طریق شبکه های اجتماعی تماس گرفته و طرح های موجود را مشاهده کنید.

شکلات خوری سفالی شکلات خوری سفالی

لاله جین همدان به عنوان مرکز سفال ایران محصولات زیبا و کاربردی به بازار کشور ارائه می کند. در سال های اخیر کارگاه هایی در شهرهای مختلف راه اندازه شده و سفالگری و میناکاری روی سفال را به علاقه مندان آموزش داده تا هم دسترسی محصولات در آن منطقه ساده تر شود و هم برای جوانان ایجاد اشتغال گردد. حمایت از محصولات ایرانی فارغ از هر شهر و استان می تواند به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی داشته باشد.  

میناکاری روی سفال اصفهان میناکاری روی سفال اصفهان

قیمت میناکاری سفالی قیمت میناکاری سفالی

  شناسه محصول: 901587

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • مهران خاشعی

شکلات خوری میناکاری روی سفال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی