میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

پارچ سفالی میناکاری به همراه لیوان های زیبای سفالی محصولی تزئینی و البته کاربردی بشمار می رود. قرار دادن پارچ و لیوان سفالی میناکاری بر روی میز پذیرایی برای سرو آب و نوشیدنی های دیگر جلوه زیبایی به منزل شما خواهد داد. به همراه این محصول یک عدد لیوان سفالی میناکاری شده وجود دارد. شما در صورت نیاز می توانید تعداد بیشتری لیوان سفارش دهید. فروش سفال میناکاری هم به منظور کالای زینتی و هم به منظور ظروف مورد استفاده برای هر خانه در نظر گرفته می شود. رنگ های ریبای سنتی بکار رفته در طراحی پارچ میناکاری روی سفال , شاد و مورد پسند اکثر سلیقه هاست. قطب هنر سفالگری ایران شهر لالجین همدان است. البته امروزه این هنر در کارگاه های کوچک و بزرگ شهرهای مختلف کشورمان انجام می شود. اصفهان به عنوان یکی از تولید کنندگان ظروف با کیفیت سفالی توانسته تلفیق هنر میناکاری و سفالگری را در قالب ظروف مختلف به بازار ارائه کند. فروش اینترنتی سفال میناکاری از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان برای مشتریان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر است.  

پارچ سفالی میناکاری پارچ سفالی میناکاری

جنس پارچ و لیوان از سفال است که توسط هنرمندان با ذوق اصفهانی بر روی آن طرح های زیبایی با رنگ های مخصوص میناکاری شده. پارچ و جام سفالی میناکاری بصورت ست برای مشتریان در نظر گرفته شده است. ارتفاع پارچ 24 و عرض آن 16 سانتی متر است. همچنین ارتفاع لیوان 12 و عطر دهانه آن 7 سانتی متر می باشد. پارچ و لیوان میناکاری روی سفال را می توانید برای زیبایی بیشتر بصورت قرینه در ویترین منزل قرار داده یا از آن بصورت کاربردی بر روی میزهای پذیرایی استفاده کنید.

فروش سفال میناکاری فروش سفال میناکاری

لاله جین همدان مرکز فروش ظروف سفالی ایران است. البته کارگاه های مختلفی در شهر اصفهان نیز وجود دارد که هنر سفالگری و میناکاری را بصورت حرفه ایی و تجاری دنبال می کند. قیمت پارچ سفالی مینا کاری با توجه به تعداد خرید می تواند بسیار متفاوت باشد. برای خرید عمده ظروف سفالی میناکاری با همکاران بخش فروش تماس گرفته تا از تخفیف های ویژه فروشگاه مطلع شوید. شما می توانید سفارشات تکی خود را فروشگاه آنلاین ثبت کرده و در کمترین زمان در سراسر کشور تحویل بگیرید.  

فروش اینترنتی سفال میناکاری فروش اینترنتی سفال میناکاری

ظروف میناکاری سفالی تنوع خوبی دارد و معمولا بصورت کاربردی برای مصارف روزمره طراحی می شود. پارچ و لیوان سفالی میناکاری یکی از آنهاست که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. خرید محصولات سفالی میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشورمان هم از طریق فروشگاه های فیزیکی و هم از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی امکان پذیر است. استفاده از ظروف سفالی میناکاری به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان به علاقه مندان هنرهای دستی پیشنهاد می گردد.

پارچ میناکاری روی سفال پارچ میناکاری روی سفال

صنایع دستی ایرانی یکی از پتاسیل های بومی و اصیل کشور است که می تواند تاثیر زیادی در رونق اقتصادی داشته باشد. در این راستا افراد زیادی مشغول به فعالیت هستند. حمایت از هنرهای دستی ایرانی به ایجاد اشتغال برای جوانان و انگیزه بیشتر برای تولید با کیفیت کمک بزرگی خواهد نمود. خرید کالای ایرانی و نگاه متفاوت مسئولین به صنایع دستی متضمن افق های روشن برای آینده بهتر است.  

لیوان سفالی میناکاری شده لیوان سفالی میناکاری شده

پارچ و لیوان سفالی میناکاری پارچ و لیوان سفالی میناکاری

  شناسه محصول: 901589

بازار مینا      BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • مهران خاشعی

پارچ و لیوان سفالی میناکاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی