میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

گلدان سفالی مینا کاری زیبایی خیره کننده ایی دارد. گلدان میناکاری روی سفال ارتفاع 23 سانتی را می توانید هم در ویترین منزل قرار داده و هم از آن برای زیباسازی میزهای پذیرایی و فضاهای دکوری استفاده کنید. چند شاخه گل طبیعی درون گلدان حس طراوت و شادابی به محیط شما خواهد بخشید. رنگ های استفاده شده بر روی گلدان مینا کاری سفال شاد است و طراحی گلدان های سفالی بر اساس تنوع آنها متفاوت می باشد. گلدان میناکاری شده سفال اثر دست هنرمندان اصفهان و نتیجه تجربه چندین ساله آنهاست. به جرات می توان لالجین همدان را مهد هنر میناکاری بر روی سفال کشور دانست. امروزه کارگاه های زیادی در سراسر کشور منجمله اصفهان دایر می باشد که این هنر را بصورت حرفه ایی و تجاری انجام می دهند. گلدان سفال طرح میناکاری کاملا با دست ساخته شده و ارزش معنوی بالایی دارد. هنر میناکاری روی گلدان سفال بر روی تمام ظروف سفالگری قابل اجراست.  

گلدان میناکاری روی سفال ارتفاع 23 سانتی گلدان میناکاری روی سفال ارتفاع 22 سانتی

جنس گلدان از سفال است که در کوره کاملا حرارت دیده و پخته شده. نگارگری صورت گرفته بر روی گلدان , در کمال دقت اثر دست هنرمندان اصفهانی است. ارتفاع گلدان 22 و عرض آن 13 سانتی متر است. گلدان های لاله جین از شناخته شده ترین محصولات زیبای سفالی در سراسر کشور هستند که در کارگاه های مختلف طراحی و تولید می گردند. قیمت میناکاری روی سفال ارزان و خرید محصولات فروشگاه صنایع دستی برای مشتریان امکان پذیر است. رنگ مخصوص میناکاری روی سفال پز از نقاشی پخته و مانند لعابی بر روی سطح گلدان ماندگار شده.

گلدان سفالی مینا کاری گلدان سفالی مینا کاری

کاربردی بودن ظروف سفالی میناکاری شده از ویژگیهای مفید آنها بشمار می رود. گلدان میناکاری روی سفال ارتفاع 22 سانتی متر گزینه بسیار خوبی برای هدیه به دیگران است. شما می توانید برای تزئین انواع میز و ویترین های سنتی و مدرن از این محصول زیبا بهره ببرید. طراحی ظروف متفاوت و بر اساس ذوق هنرمند انجام شده. خرید گلدان سفالی لاله جین از سراسر کشور برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.  

گلدان مینا کاری سفال گلدان مینا کاری سفال

شما می توانید گلدان سفالی میناکاری شده را بصورت جفت یا تکی خریداری کنید. قیمت گلدان سفالی مینا کاری ارزان و سفارش آن در کمترین زمان از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان انجام می گردد. در صورت تمایل به خرید عمده می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه نیز برخوردار شوید. میناکاری سفالی از هنرهای اصیل ایرانی با قدمت بسیار طولانی است که بدلیل محبوبیت زیاد توانسته پس از سال ها دوام داشته و زینت بخش منازل هنردوستان ایرانی گردد.

گلدان میناکاری شده سفال گلدان میناکاری شده سفال

سفالگری و میناکاری از ناب ترین هنرهای صنایع دستی کشورمان است که سال ها توانسته برای مردم این سرزمین رونق و برکت به همراه داشته باشد. ساخت ظروف زیبای و کاربردی میناکاری روی سفال دلیلی بر این مدعاست. حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان سفال کشورمان انگیزه بخش این قشر زحمتکش بوده و به رونق اقتصادی کشور کمک قابل توجهی خواهد نمود. برنامه ریزی صحیح برای استفاده از پتانسیل واقعی تولید داخلی می تواند راهگشای صنایع دستی و هنرهای ایرانی باشد.  

گلدان سفال طرح میناکاری گلدان سفال طرح میناکاری

میناکاری روی گلدان سفال میناکاری روی گلدان سفال

شناسه محصول: 901586

بازار مینا     BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی