میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رولت خوری ملیله کاری

رولت خوری ملیله کاری یکی از ظروف زیبای کاربردی صنایع دستی ملیله سازی اصفهان محسوب می گردد. رولت خوری لب تاجی ملیله ظاهر زیبایی داشته و به شما امکان میدهد تا از آن بعنوان ظرف تزئینی و دکوری استفاده نمایید. ملیله کاری اصفهان بدلیل اینکه هنر دست هنرمندان اساتید اصفهان است هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. خرید ملیله کاری اصفهان از هر کجای کشور بسادگی چند کلیک انجام می شود. قیمت ملیله کاری بر اساس کار انجام شده ارزان و کاملا قابل توجیه می باشد. شما می توانید از رولت خوری ملیله کاری 45 سانتی برای سرو انواع کیک و خوراکی های خوشمزه استفاده کنید و به پذیرایی خود جلوه بسیار زیبایی ببخشید. رولت خوری ملیله لب تاجی را در ویترین منزل خود قرار داده و با دیگر محصولات دکوری ست کنید.  

رولت خوری ملیله کاری رولت خوری ملیله کاری

جنس زیرساخت رولت خوری ملیله از فلز مس مرغوب می باشد. بطوری که مس را به شکل مفتول های باریک در آورده و در کنار هم به شکل طرح های سنتی مانند گل , بته جقه , ترمه و ... در آورده و سپس با کنار هم گذاشتن آنها و لحیم کاری ظرف اصلی ساخته می شود. طول رولت خوری 45 , عرض آن 19 و ارتفاع آن 5 سانتی متر است. تصادفی بودن قرار گیری طرح ها نشاندهنده کار دست بودن آن است.  

رولت خوری لب تاجی ملیله رولت خوری لب تاجی ملیله

ظروف ملیله کاری پس از ساخت نهایی پرداخت شده و سپس برای زیباتر شدن آبکاری نقره می شود. برای جلوگیری از سیاه شدن نقره بر روی کل ظرف روکشی محافظ و شفاف کشیده می شود. با توجه به این موضوع شما می توانید آن را با آب شسته و نگران سیاه شدن ظرف نباشید. بر خلاف ظاهر ظریف ملیله کاری , ظروف ساخته شده از استحکام بالایی برخوردار هستند. فقط بایستی دقت کنید به ظروف ملیله ضربه و فشار وارد نگردد.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

بسیار از بانوان از ظروف ملیله برای هدیه دادن به دیگران و یا تکمیل جهیزیه نو عروسان استفاده می کنند . دلیل آن کاربردی و زینتی بودن ظروف ملیله و در عین حال زیبایی و قابل ست شدن با دیگر ظروف دکوری است. قیمت ملیله کاری اصفهان ارزان و قابل تهیه برای همه می باشد. بدلیل داشتن طرح های مشابه و جلوگیری از فشار مالی به شما , لازم نیست تمامی ظروف یکباره خریداری شود و این کار می تواند در چند مرحله صورت گیرد.  

رولت خوری ملیله کاری رولت خوری ملیله کاری

خرید ملیله کاری مانند خرید ظروف دکوری وارداتی نیست . ارزش مالی ملیله هر ساله بیشتر می شود چرا که از زیر ساخت ملیله کاری مس می باشد. خرید ظروف ملیله مانند رولت خوری هم برای تزئین ویترین , هم بصورت کاربردی برای پذیرایی از میهمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. رولت خوری ملیله لب تاجی شکل زیبایی از ظروف پذیرایی برای میزهای منازل بانوان ایرانی است.  

قیمت ملیله کاری قیمت ملیله کاری

رولت خوری ملیله کاری 45 سانتی رولت خوری ملیله کاری 45 سانتی

  شناسه محصول: 901433

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

کشکول ملیله کاری دسته زنبیلی سایز بزرگ از سری محصولات زیبای صنایع دستی ملیله کاری اصفهان است. کشکول ملیله سایز بزرگ برای سرو انواع خورکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع دستی ملیله سازی با ارائه ظروف شیک و کاربردی نظر بانوان ایرانی را به خود جلب نموده. کشکول ملیله کاری مسی هم اثر دست هنرمندان با ذوق و نمادی از هنرهای اصفهان است. کشکول ملیله دسته زنبیلی ظرافت و کیفیت را به شما ارائه می دهد. قدمت ملیله سازی اصفهان به صدها سال قبل باز می گردد از این رو در طول زمان سعی شده مطابق با نیاز مردم تغییراتی در طرح های آن بوجود آید. شما می توانید از کشکول ملیله کاری بزرگ مانند دیگر ظروف دکوری برای زیباتر کردن ویترین و میز پذیرایی خود استفاده کنید. قیمت ملیله کاری اصفهان ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد.  

کشکول ملیله کاری دسته زنبیلی سایز بزرگ کشکول ملیله کاری دسته زنبیلی سایز بزرگ

جنس کشکول دسته زنبیلی ملیله کاری از فلز مس می باشد. که پس از ساخت و پرداخت با فلز مس آبکاری شده . ارتفاع این کشکول ملیله کاری 30 , طول آن 26 و عرض آن 20 سانتی متر است. هنر ملیله کاری اصفهان بین علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی شناخته شده است و در سال های اخیر از آن استقبال خوبی شده. قیمت کشکول ملیله روکش نقره مناسب و قابل تهیه برای مشتریان از سراسر کشور می باشد.  

کشکول ملیله کاری مسی کشکول ملیله کاری مسی

برای ساخت ظروف ملیله , مفتول های باریک مسی ( یا هر فلز دیگری مانند طلا و نقره ) بصورت طرح های سنتی ایرانی مانند گل , بته جقه , ترمه و ... در آمده و در کنار یکدیگر متناسب با ظرف مورد نظر لحیم کاری می شود. سپس پرداخت شده و آبکاری نقره برای زیباتر کردن آن انجام می شود. در نهایت برای جلوگیری از سیاه شدن نقره بر روی آن لایه محافظی نازک کشیده می شود.

صنایع دستی ملیله سازی صنایع دستی ملیله سازی

ظروف ملیله کاری اصفهان فارغ از ظرافت و کیفیت آنها , بر اساس نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود. از این رو در شهر های مختلف ایران علاقه مندان زیادی دارد. شما می توانید از کشکول ملیله کاری و یا برخی دیگر از ظروف ملیله برای کاربردهای جند منظوره استفاده کنید. در نهایت زیبایی و اینکه ساخت دست هنرمندان با ذوق ایرانی است به شما امکان می دهد تا از آنها در ویترین منازل برای زینت بخشیدن به فضای دکوری خود استفاده کنید.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

حمایت از کالای داخلی حمایت از اقتصاد ملی کشورمان است. نگاه بلند مدت و هوشمندانه به صنعت توریسم و هنرهای دستی می تواند کمک بزرگی به برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشد. ملیله کاری هم مانند بسیاری از صنایع دستی ایرانی علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا داشته و می توان از این ظرفت بومی برای ارتقاء اقتصاد کشور استفاده کنیم.  

قیمت ملیله کاری اصفهان قیمت ملیله کاری اصفهان

کشکول ملیله کاری دسته زنبیلی سایز بزرگ کشکول ملیله کاری دسته زنبیلی سایز بزرگ

  شناسه محصول: 901432

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

گلاب پاش میناکاری اسماعیلی ارتفاع 35 سانتی متر از سری محصولات ویژه صنایع دستی برای دکوراسیون های خاص ایرانی است. گلاب پاش مسی میناکاری شده را می توانید با دیگر ظروف صنایع دستی مانند سنگاب میناکاری براحتی ست کنید. عکس گلاب پاش میناکاری از محصول و بصورت اختصاصی تهیه شده تا تصمیم گیری برای خرید گلاب پاش میناکاری براحتی از طرف مشتریان صورت گیرد. می توان به جرات گفت که قیمت گلاب پاش میناکاری بر اساس کار انجام شده بر روی آن ارزان  است. گلاب پاش مسی میناکاری تولید کارگاه استاد مرتضی اسماعیلی از برجسته ترین هنرمندان اصفهان است. خرید اینترنتی گلاب پاش میناکاری و سایر ظروف صنایع دستی براحتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد.

گلاب پاش میناکاری اسماعیلی ارتفاع 35 سانتی متر گلاب پاش میناکاری اسماعیلی ارتفاع 35 سانتی متر

 

گلاب پاش میناکاری اسماعیلی

جنس گلاب پاش میناکاری اسماعیلی از مرغوبت ترین فلز مس ضخیم می باشد . رنگ های استفاده شده برای نقاشی گلاب پاش مخصوص میناکاری بر روی مس بوده و برای ماندگاری پس از نقاشی در کوره های مخصوی با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته می شود. تا لایه ایی لعاب مانند بر روی بدنه ظرف تشکیل گردد. ارتفاع این گلاب پاش مینا 36 , عرض آن 16 و قطر دهنه آن 4 سانتی متر است.

گلاب پاش میناکاری اسماعیلی گلاب پاش میناکاری اسماعیلی

 

میناکاری اسماعیلی

معمولا از گلاب پاش میناکاری برای تزئیت ویترین دکوراسیون منازل استفاده می شود. ست کردن آن با سنگاب میناکاری شده جلوه خاصی به فضای دکوری شما خواهد بخشید. البته شما می توانید از این گلاب پاش بصورت کاربردی در میهمانی های خود نیز استفاده کنید. ظروف میناکاری در هر شرایط آب و هوایی (شهر های شرجی شمالی و جنوبی) قابل استفاده می باشند. توجه فرمایید هر گونه ضربه و فشار می تواند باعث آسیب دیدگی ظروف مینا کاری گردد.

قیمت گلاب پاش میناکاری قیمت گلاب پاش میناکاری

استاد مرتضی اسماعیلی میناکاری منحصر بفرد و با کیفیتی را به بازار ارائه داده که توانسته نظر بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید. ظروف تولید شده در کارگاه مرتضی اسماعیلی از نظر کیفی بسیار بالاست . نظارت همه جانبه ایشان بر پروسه تولید از ابتدا تا انتها باعث شده محصولات بسیار با کیفیتی وارد بازار گردد بر همین اساس قیمت ظروف میناکاری اسماعیلی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار بیشتر است.  

عکس گلاب پاش میناکاری عکس گلاب پاش میناکاری

صنایع دستی ایرانی نشان از تنوع فرهنگی و آداب و رسوم آن دارد. اشتراکات فرهنگی کشورهای مختلف باعث می شود تا این هنرهای دستی در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گیرد. توجه به نیازهای جامعه می تواند کمک بزرگی به رشد سطح فرهنگی و اقتصادی کشور داشته باشد. و در پی آن اتفاقات خوبی مانند ایجاد اشتغال برای جوانان بوقوع خواهد پیوست.

گلاب پاش مسی میناکاری گلاب پاش مسی میناکاری

خرید گلاب پاش میناکاری خرید گلاب پاش میناکاری

 

  شناسه محصول: 901431

بازارا مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی متری را می توان از بهترین ظروف صنایع دستی اصفهان نامید. جزئیات نقاشی شده در بشقاب میناکاری طرح ترنج بسیار جذاب است. بشقاب مسی میناکاری شده را می توانید در انواع دکوراسیون های سنتی و جدید استفاده کنید. بشقاب میناکاری اصفهان تولید کارگاه استاد مرتضی اسماعیلی از برجسته ترین اساتید هنر میناکاری ایران است. بشقاب میناکاری 30 سانتی را می توانید بسادگی با دیگر ظروف دکوری خود ست کنید. رنگ های آرام و در عین حال شاد بشقاب میناکاری شده با رنگ اکثر دکورهای سنتی و جدید هماهنگی دارد. قیمت بشقاب میناکاری شده اسماعیلی با توجه به زمان صرف شده برای تولید آن ارزان است. شما می توانید بشقاب میناکاری اسماعیلی را از سراسر کشور سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی

جنس بشقاب از فلز مس مرغوب و ضخیم می باشد که توسط دستان هنرمند استاد با رنگهای مخصوص مینایی نقاشی شده. برای ماندگاری نقاشی بر روی ظروف بایستی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت ببیند. در این صورت لایه ایی مانند لعاب بر روی بشقاب تشکیل شده که آن را در برابر آب و رطوبت محافظت می کند. قطر بشقاب 30 سانتی متر و سطح آن بدون برجستگی و مسطح است.

بشقاب میناکاری طرح ترنج بشقاب میناکاری طرح ترنج

میناکاری اسماعیلی از بهترین ظروف صنایع دستی مینای اصفهان است. زیر ساخت ضخیم مسی و نقاشی ماهرانه استادکار باعث شده این ظروف بصورت صادراتی برای کشورهای اروپایی در نظر گرفته شود. استاد مرتضی اسماعیلی بر پروسه ساخت ظروف از نخستین گام تا آخرین مرحله نظارت دارند. بر این اساس بهترین ظروف میناکاری ایرانی از کارگاه استاد اسماعیلی به بازار عرضه می شوند.  

بشقاب مسی میناکاری شده بشقاب مسی میناکاری شده

بشقاب های میناکاری اعلا را می توانید برای هدیه به دوستان و اقوم در نظر بگیرید. بشقاب میناکاری نفیس گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی می باشد. قرار گرفتن بشقاب مینا در قاب یا جعبه مخملی جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. بدلیل رنگ آمیزی شاد و چشم نواز , ست کردن بشقاب میناکاری با انواع دکوراسیون های سنتی و جدید کار ساده ایی است.  

بشقاب میناکاری اصفهان بشقاب میناکاری اصفهان

صنایع دستی با کیفیت داخلی افتخار هر ایرانی است. وجود فرهنگ های مختلف در کشور باعث شده تا تنوع زیادی در ظروف ساخته شده توسط هنرمندان بومی بوجود آید. این صنایع دستی بر اساس نیازهای افراد طراحی و تولید می شود. که مطمئنا مورد استفاده در نقاط دیگر دنیا هم می باشد. از این رو توسعه و حمایت هوشمندانه مسئولین می تواند باعث ارز آوری و رشد بهتر اقتصادی کشور گردد.

بشقاب میناکاری 30 سانتی بشقاب میناکاری 30 سانتی

قیمت بشقاب میناکاری شده قیمت بشقاب میناکاری شده

 

  شناسه محصول: 901430

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

بشقاب مسی میناکاری اسماعیلی قطر 30 سانتی متری یکی از محبوب ترین ظروف صنایع دستی اصفهان است. اکثر علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی بشقاب 30 سانتی متری میناکاری را برای تزئین دکور منازل خود استفاده می کنند. بشقاب میناکاری 30 سانتی اثر استاد مرتضی اسماعیلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و بر همین اساس بشقاب میناکاری مسی برای صادرات به کشورهای اروپایی استفاده می شود.  بشقاب میناکاری خرید ی خوب و هدیه ایی مناسب برای دوستان و اقوام شماست. رنگ های بکار رفته در نقاشی بشقاب میناکاری شده شاد و در عین حال متناسب با انواع ویترین های جدید و سنتی است. قیمت بشقاب میناکاری شده نسبت به زمان صرف شده برای تولید آن ارزان می باشد. شما از هر کجای کشور براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان آن را دریافت نمائید.  

بشقاب مسی میناکاری اسماعیلی قطر 30 سانتی بشقاب مسی میناکاری اسماعیلی قطر 30 سانتی

جنس بشقاب میناکاری شده از فلز مس ضخیم و با کیفیت می باشد. که پس از لعاب کاری با رنگ های زیبای مینایی نقاشی شده و برای ماندگاری در کوره های مخصوص پخته می شود. قطر بشقاب 30 سانتی متر است که به شما فضای زیادی برای نگهداری انواع خوراکی ها خواهد داد. در صورت استفاده از بشقاب و نیاز به شسشتو , شما می توانید با آب آن را بشویید. فقط توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی بشقاب گردد.  

بشقاب 30 سانتی متری میناکاری بشقاب 30 سانتی متری میناکاری

بیشتر مردم از ظروف میناکاری شده برای تزئین ویترین های خود استفاده می کنند . اما در صورت ساخت با کیفیت شما می توانید بصورت کاربردی نیز از ظروف میناکاری بهره ببرید. بشقاب 30 سانتی میناکاری شده تولید کارگاه استاد مرتضی اسماعیلی می باشد. استاد بر تمام مراحل ساخت نظارت داشته و بهترین ظروف مینا کاری را به مشتریان خود ارائه می دهند. قیمت بشقاب میناکاری اسماعیلی نسبت به نمونه های مشابه گرانتر است که دلیل آن را می توان در کیفیت اثر مشاهده نمود. بشقاب میناکاری خرید ی مناسب برای علاقه مندان به هنرهای ایرانی است.

بشقاب میناکاری 30 سانتی بشقاب میناکاری 30 سانتی

بشقاب 30 سانتی میناکاری اثری بسیار زیبا و گزینه ایی مناسب برای هدیه به دوستان و آشنایان می باشد. همچنین موردی بسیار خوب برای هدایای تبلیغاتی اداری و سازمانی و مدیریتی است. شما می توانید برای بشقاب های میناکاری شده جعبه های شیک سفارش داده و آن را برای هدیه به دیگران مناسب تر کنید. برند اسماعیلی در پشت بشقاب میناکاری مسی نشان دهنده کیفیت و اصالت بالای محصول می باشد.  

بشقاب میناکاری خرید بشقاب میناکاری خرید

محصولات صنایع دستی ایرانی طیف بسیار گسترده ایی دارند. از این رو می تواند مورد سلیقه بسیار از افراد در گوشه و کنار جهان باشند. حمایت هوشمندانه از هنر های دستی ایرانی می تواند گام بزرگی در راستای ارتقاء سطح اقتصادی کشور داشته باشد. همچنین تولید داخلی کمک بزرگی به رفع مشکلاتی مانند بیکاری جوانان و آسیب های اجتماعی دارد. محصول داخلی باکیفیت افتخار هر ایرانی است.  

بشقاب میناکاری شده بشقاب میناکاری شده

بشقاب مسی میناکاری اسماعیلی قطر 30 سانتی بشقاب مسی میناکاری اسماعیلی قطر 30 سانتی

 

  شناسه محصول: 901429

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

جعبه جواهرات خاتم کاری شده اصفهان نمونه ایی از هنر زیبای تزئینی و کاربردی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد. شما می توانید از جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات و سایر اشیاء با ارزش خود بهره ببرید. جعبه جواهر خاتم کاری شده اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است. قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری ارزان و قابل تهیه برای تمام مشتریان می باشد. خرید جعبه جواهرات خاتم از سراسر کشور به سادگی چند کلیک بوده و در کمترین زمان ارسال می گردد. شما می توانید جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات را به عنوان هدیه ایی زیبا و ارزان برای دوستان خود در نظر بگیرید. کیفیت جعبه جواهر خاتم کاری شده خوب و در صورت استفاده صحیح طول عمر بالایی دارد.  

جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات جعبه خاتم کاری شده اصفهان مخصوص جواهرات

جنس جعبه از خاتم با کیفیت و چوب درخت راش است. این جعبه توسط دست هنرمندان با ذوق ساخته شده . بدیهیست اشکال طراحی شده مانند ماشین یک شکل نبوده و همین امر زیبایی و اصالت ویژه یی به اثر بخشیده. داخل جعبه برای جلوگیری از خط و خش به اشیاء با کیفیت با پارچه ایی زیبا پوشیده شده. ابعاد جعبه 5.5*8*11 سانتی متر است . همچنین سایز داخل جعبه 4*6*9 سانتی متر می باشد.  

جعبه جواهرات خاتم کاری جعبه جواهرات خاتم کاری

جعبه جواهر خاتم کاری اصفهان برای نگهداری جواهرات , طلا , سکه , ارزهای خارجی مانند دلار و ... مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ارزان این جعبه خاتم کاری اصفهان دلیل استقبال زیاد از آن می باشد. فروش جعبه جواهر خاتم کاری اصفهان به صورت عمده و تکی به سراسر کشور انجام می گیرد. در صورت سفارش عمده از تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهید شد. هنر خاتم کاری مورد توجه سلیقه های مختلف بوده و محصولات خاتم کاری برای اکثر مشتریان جذابیت دارد.  

جعبه جواهر خاتم کاری جعبه جواهر خاتم کاری

در پشت جعبه خاتم کاری جواهرات لولایی برای باز و بسته کردن درب جعبه استفاده شده که برای زیبا تر بودن جعبه از داخل با پارچه زیبایی پوشیده . شما می توانید تا 90 درجه درب جعبه را باز کنید. هنر خاتم کاری و جعبه سازی در شهرهای اصفهان و شیراز بیشتر رواج داشته و جعبه سازان ماهری مشغول فعالیت هستند. انواع جعبه های خاتم با سایزهای و کیفیت های مختلف آماده ارائه به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشند.  

قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری قیمت جعبه جواهرات خاتم کاری

هنر خاتم کاری از اصیل ترین هنرهای صنایع دستی اصفهان است که تعداد زیای از هنرمندان در سراسر کشور را مشغول به فعالیت کرده. حمایت از کالای صنایع دستی داخلی به رونق و کسب و کار این عزیزان کمک زیادی می کند. در این راستا اطلاع رسانی صحیح و برنامه ریزی هوشمندانه از طرف سازمان صنایع دستی می تواند در بلند مدت به اتفاقات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه بیانجامد.

خرید جعبه جواهرات خاتم خرید جعبه جواهرات خاتم

جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات جعبه خاتم کاری شده اصل اصفهان مخصوص جواهرات

    شناسه محصول: 901452

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

کاسه پایه دار مسی میناکاری اسماعیلی 18 سانتی متری از سری محصولات نفیس صادراتی صنایع دستی اصفهان است. جام میناکاری پایه دار هم بصورت تزئینی و هم بصورت کاربردی برای سرو انواع خوراکی ها استفاده می شود. شما می توانید هارمونی رنگ های زیبای مینایی را در نقاشی کاسه پایه دار میناکاری مشاهده نمائید. ظاهر کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری سنتی و البته مناسب برای انواع ویترین های ایرانی است. قطب میناکاری بر روی مس در شهر اصفهان بوده و هنرمندان برجسته فراوانی در این شهر مشغول به فعالیت بوده و هستند. استاد مرتضی اسماعیلی نیز یکی از همین اساتید خوش نام اصفهانی می باشند . قیمت کاسه مسی پایه دار میناکاری اسماعیلی بر اساس زمان صرف شده برای ساخت آن بسیار مناسب و قابل تهیه , از سراسر کشور برای علاقه مندان به هنر های ایرانی است.  

کاسه پایه دار مسی میناکاری اسماعیلی 18 سانتی کاسه پایه دار مسی میناکاری اسماعیلی 18 سانتی

جنس بدنه و زیرساخت جام میناکاری پایه دار از فلز مس مرغوب می باشد. ارتفاغ این جام 15 , قطر دهنه 13 و قطر پایه آن 8 سانتی متر است. به دلیل داشتن قوس کاسه به آن کاسه پایه دار 18 سانتی متری گفته می شود. رنگ های مینایی استفاده شده در نقاشی آن مخصوص می باشد که برای ماندگاری , ظروف مینا کاری در کوره های مخصوص پخته می شود. بر این اساس با شستشو نیز پاک نخواهند شد.  

جام میناکاری پایه دار جام میناکاری پایه دار

قرار دادن یک جام زیبای میناکاری شده بر روی میز پذیرایی و یا میز مدیریتی , برای سرو شکلات یا شیرینی جلوه بسیار زیبایی به محیط اطراف خواهد داد. در صورت نیاز و تمایل شما می توانید ظروف میناکاری شده را با آب یشویید , توجه فرمایید از برس های زبر و مواد شوینده قوی استفاده نشود. هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن لعاب ظرف مینا شده و آسیب جدی به آن وارد نماید.  

کاسه پایه دار میناکاری کاسه پایه دار میناکاری

ظروف میناکاری شده استاد مرتضی اسماعیلی از نظر کیفیت در سطح بسیار عالی قرار دارند. بر همین اساس قیمت آنها نسبت به سایر ظروف مشابه موجود در بازار بیشتر است. نظارت بر تمام پروسه های  طراحی و ساخت اعم از لعاب کاری , نقاشی و کوره پزی باعث شده بهترین مینا به بازار ارائه گردد. هم اکنون برخی از کارهای استاد اسماعیلی در موزه های اروپایی به نمایش گذاشته شده اند.

کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری کاسه پایه دار میناکاری لب دالبری

در مناسبت های خاص بازار مینا برای رفاه حال مشتریان فروش میناکاری تهران به صورت عمده و تکی با تخفیف ویژه و البته در شهر ها دیگر را نیز در نظر گرفته . ما سعی کرده ایم مرکز خرید ظروف میناکاری در تهران بصورت آنلاین بوده تا نیازهای مشتریان عزیز را بخوبی پاسخگو باشیم. البته تمامی مشتریان از سراسر کشور براحتی می توانند سفارشات خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان برای آنها ارسال گردد.  

کاسه مسی پایه دار میناکاری کاسه مسی پایه دار میناکاری

کاسه پایه دار مسی میناکاری اسماعیلی 18 سانتی کاسه پایه دار مسی میناکاری اسماعیلی 18 سانتی

 

  شناسه محصول: 901428

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

کاسه آجیل خوری ملیله کاری اصفهان از صنایع دستی محبوب خانم های ایرانی است. استفاده از کاسه آجیل خوری بدون پایه ملیله کاری هم بصورت تزئینی و هم بصورت کاربردی برای سرو انواع خوراکی ها می باشد. کاسه ملیله کاری اصفهان را می توانید بصورت آنلاین و بسادگی از سراسر کشور سفارش دهید. آجیل خوری ملیله کاری اثر دست هنرمندان اصفهان است که بر این اساس هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. کیفیت ملیله کاری اصفهان خوب و ظرافت خاصی در ساخت ظروف ملیله رعایت شده است. دادن این کاسه ملیله بر روی میز و سرو آجیل با آن جلوه بسیار خوبی به میز پذیرایی شما خواهد داد. ظروف ساخته شده با هنر ملیله سازی را می توانید در انواع ویترین های سنتی و جدید استفاده کنید.  

کاسه آجیل خوری ملیله کاری کاسه آجیل خوری ملیله کاری

جنس کاسه آجیل خوری ملیله کاری از فلز مس مرغوب می باشد. مفتول های باریک مسی بصورت ماژولار به اشکال سنتی قدیمی تبدیل شده و در نهایت این اشکال در کنار یکدیگر لحیم کاری شده و قالب اصلی ظرف را تشکیل می دهند. ارتفاع کاسه آجیل خوری ملیله 8 و عرض دهنه آن 11 سانتی متر است. شما می توانید فارغ از نوع خوراکی , بدون محدودیت از آن بصورت تزئینی و کاربردی استفاده کنید.  

کاسه آجیل خوری بدون پایه ملیله کاری کاسه آجیل خوری بدون پایه ملیله کاری

پس از ساخت ظروف ملیله کاری اصفهان برای زیباتر شدن بر روی آن آبکاری نقره صورت می گیرد و پس از آن لایه ایی محافظ بر روی آن کشیده می شود. این کار به شما اجازه می دهد براحتی قادر به شتستشوی آن باشید. بر خلاف ظاهر ظریف ملیله , ظروف ملیله استحکام بالایی دارند و شما می توانید در هر نوع آب و هوایی ( هوای شهر های شرجی شمالی و جنوبی کشورمان ) از آنها استفاده کنید. توجه فرمایید نباید به ظروف ملیله فشار و ضربه وارد گردد.

کاسه ملیله کاری کاسه ملیله کاری

کاسه ملیله اصفهان را وی توانید با انواع ظروف دکوری دیگر در ویترین خود ست کنید. رنگ نقره ایی آن به شما امکان هماهنگ کردن با انواع ظروف دکوری را می دهد. شما می توانید در هر مرحله تعدادی ظروف ملیله تهیه کرده و بدون هیچ مشکلی با هم ست کنید. قیمت کاسه آجیل خوری ملیله کاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان است . استفاده از ملیله زیبایی و کیفیت را با هم به شما هدیه می دهد.  

آجیل خوری ملیله کاری آجیل خوری ملیله کاری

هنر ملیله سازی توانسته تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را مشغول به کار کند. ایرانی بودن این ظروف باعث اعتبار بیشتر آن گشته و این موضوع می تواند تاثیر خوبی بر بازارهای خارج از کشور داشته باشد. حمایت هوشمندانه از صنایع دستی ایرانی به رونق بیشتر اقتصاد داخلی کمک زیادی خواهد کرد. و البته شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه خواهیم بود.

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

کاسه آجیل خوری ملیله کاری کاسه آجیل خوری ملیله کاری

شناسه محصول: 901426

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری برای نگهداری انواع قاشق , چنگال , کارد و ... استفاده می گردد. استایل جای قاشق و چنگال خوابیده ملیله کاری بگونه ایی است که براحتی در هر ویترین و دکوری جای می گیرد. استفاده از جاکاردی قایقی ملیله کاری برای افراد بسیار ساده است بطوری که براحتی می توانند انواع قاشق , چنگال و کارد را از داخل آن برداشته و یا درون آن بگذارند. ظروف ملیله کاری اصفهان با بهترین کیفیت ساخته شده و برای مشتریان عزیز کاملا شناخته شده است. قیمت جا قاشق و چنگال ملیله کاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد. شما براحتی و فقط با چند کلیک می توانید ظروف ملیله کاری مورد نظرتان را سفارش داده تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری

جنس زیر ساخت جا قاشق و چنگال قایقی ملیله از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی به شکل طرح های زیبای سنتی در آمده و سپس با لحیم کاری در کنار یکدیگر به شکل ظروف ملیله کاری مورد نظر در خواهند آمد. طول جا قاشقی خوابیده ملیله 35 , عرض آن 13 و ارتفاع آن 11 سانتی متر است. شما می توانید انواع قاشق و چنگال های پذیرایی را براحتی درون آن قرار دهید.  

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری

ظروف ملیله کاری پس از شاخت و پرداخت با فلر نقره آبکاری شده و بر روی آن روکشی محافظ کشیده می شود. این روکش از سیاه شدن تدریجی ظروف ملیله کاری جلوگیری می کند. بر این اساس شما می توانید در صورت نیاز براحتی و بدون هیچ مشکلی ظروف ملیله کاری را با آب بشویید. در صورت مراقبت صحیح ظروف ملیله کاری طول عمر بالایی خواهند داشت. دقت فرمایید ضربه یا فشار می تواند باعث آسیب جدی به ظروف ملیله گردد.  

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری[/caption] ظروف ملیله کاری کیفیت و استحکام بالایی دارند. امروزه بدلیل شباهت و ظروف ملیله کاری با ظروف نقره و زیبایی چشمگیر آن از این ظروف بیشتر استقبال می شود. قیمت ارزان و امکان ست کردن آن با دیگر محصولات دکوری از ویژگیهای منحصر به فرد ملیله کاری اصفهان بحساب می آید. از ظروف ملیله برای تکمیل جهیزیه نوعروسان نیز استفاده می شود. ماندگاری بالا از دلایل دیگر استفاده برای مصارف شخصی است.

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری

صنایع دستی اصفهان ظرفیت بسیار خوبی برای مصارف داخلی و خارج از کشور دارد. نگاه هوشمندانه با این صنعت می تواند رشد اقتصادی بسیار خوبی برای کشور به همراه داشته باشد. ظروف ملیله کاری با زیر ساخت مس مورد توجه بسیاری از فرهنگ های داخل و خارج کشور است و با اطلاع رسانی و معرفی صحیح می توان حمایت بزرگی از هنر ملیله سازی کشور داشته باشیم.  

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری

جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری

    شناسه محصول: 901425

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

جا دستمال کاغذی ملیله کاری اصفهان از محبوب ترین ظروف صنایع دستی برای خانه های ایرانی است. چند عدد دستمال کاغذی درون آن گذاشته و بر روی میز پذیرایی خود قرار دهید و تغییر دکوری پذیرایی خود را مشاهده کنید. جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری زیبایی و ظرافت خاصی دارد که باعث شده از جمله محبوب ترین ها باشد. قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان است. کیفیت ظروف ملیله کاری اصفهان بالا و در عین حال ظرافت زیادی دارد. ملیله کاری با مس و روکش نقره محبوب و از قیمت بسیار مناسبی نسبت به ظروف نقره برخوردار است. خرید ملیله کاری بصورت آنلاین و از سرتاسر کشور امکان پذیر است.  ارسال سفارشات هر روزه و در کمترین زمان صورت میگیرد.  

جا دستمال کاغذی ملیله کاری جا دستمال کاغذی ملیله کاری

جنس جا دستمال کاغذی رومیزی ملیله کاری از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی که بصورت ماژولار به شکل طرح های زیبایی در آمده و در کنار هم لحیم کاری شده. تا به یک شکل واحد در آید. بعد از آن آبکاری نقره شده و برای جلوگیری از سیاه شدن با لایه ایی محافظ روکش شده. ارتفاع جا دستمالی طرح قو 10 , عرض آن 14 و سایز دهنه آن 2.5 سانتی متر است. ابعاد پایه آن 6*9 سانتی متر می باشد.  

قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری

ملیله کاری اصفهان کیفیت بسیار خوبی دارد و ظروف ساخته شده در این کارگاه های به سراسر کشور ارسال می گردد. قیمت ملیله کاری بر اساس کیفیت کار برآورد می گردد. بیشتر سعی می گردد ظروف ملیله ایی تولید شود که مورد استفاده و کاربردی باشد. البته ظروف تزئینی زیادی برای دکوراسیون منازل هم تولید می گردد. آبکاری نقره , زیبایی خاصی به آن داده و امکان ست کردن با انواع ظروف دکوری را فراهم کرده.

جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری

بعضی مواقع با صرف هزینه ای اندک شما می توانید تغییر بسیار محسوسی در ظاهر دکوراسیون خود بوجود آورد. استفاده از جا دستمال کاغذی رومیزی طرح قو نیز از حمله همین تغییرات است. عدم استفاده از فضای زیاد برای قرار دادن جا دستمال کاغذی رومیزی ملیله کاری و استفاده کاربردی از آن از جمله ویژگیهای مثبت آن است.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

صنایع دستی ایرانی با کیفیت می تواند علاوه بر استفاده داخلی بصورت کالای صادراتی برای ارز آوری استفاده گردد. نگاه هوشمندانه به بازارهای خارجی کمک بزرگی برای رشد اقتصاد ملی می باشد. از این رو حمایت از تولید داخلی انگیزه ایی مضاعف برای ساخت ظروف با کیفیت تر و ارتقای سطح کیفی آنها می باشد. این امر می تواند تاثیرات مثبتی در اقتصاد تک تک افراد جامعه داشته باشد.

ملیله کاری با مس ملیله کاری با مس

جا دستمال کاغذی ملیله کاری جا دستمال کاغذی ملیله کاری

  شناسه محصول: 901424

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی