میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گلدان میناکاری کوچک

گلدان میناکاری 5 سانتی متری محصولی ظریف و زیبا برای تزئین دکوراسیون و ویترین های منازل شما می باشد. سایز این گلدان میناکاری بگونه ایی است که استفاده کاربردی ندارد و فقط بدلیل شکل زیبا و رنگ های شاد مینایی مورد استفاده قرار می گیرد. پروسه ساخت گلدان میناکاری شده نقلی نیز مانند دیگر ظروف میناکاری می باشد. خرید گلدان میناکاری برای تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. همچنین فروش میناکاری در تهران ( شامل تمامی محصولات سایت ) از طریق سایت امکان پذیر بوده و در کمترین زمان از طریق شرکت ملی پست ارسال می گردد.

گلدان میناکاری 5 سانتی متری گلدان میناکاری 5 سانتی متری

جنس گلدان میناکاری نقلی از مس مرغوب بوده که با رنگ های مینایی و لاجوردی نقاشی شده. ارتفاع آن 5 و عرض گلدان 2.5 سانتیمتر می باشد. پس از نقاشی این گلدان در کوره قرار گرفته تا رنگ های کشیده شده بر روی آن به اصطلاح پخته و ماندگار گردد. پس از آن با شستن گلدان رنگ های نقاشی گلدان پاک نخواهد شد.  

گلدان میناکاری گلدان میناکاری

بدلیل شکل ظاهری جالب و با سایز کوچک 5 سانتی متری , این گلدان گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دوستان تان می باشد. در صورتی که چند عدد از این گلدان ها با چیدمان و سلیقه زیبای بانوی ایرانی در ویترین منزل کنار دیگر ظروف دکوری قرار گیرد , جلوه بسیار دلنشینی به فضای دکوری شما خواهد داد.

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

در صورت استفاده صحیح از ظروف میناکاری , تا سالیان دراز بدون هیچ مشکلی مانند روز اول برای شما باقی خواهند ماند. هر گونه ضربه و فشار ممکن است باعث ترک خوردن لایه لعابی ظروف میناکاری گشته و به آنها آسیب وارد کند. گلدان میناکاری بدلیل شکل ظاهری , بیشتر مورد توجه خانم ها برای تزئین ویترین منازل می باشد.  

خرید گلدان میناکاری خرید گلدان میناکاری

هنر میناکاری هنر آتش و خاک است که در دستان استادکاران مینا از نسلی به نسل دیگر منتقل شده. ساخت ظروف زیبای میناکاری نشات گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی بوده که برای علاقه مندان به هنرهای صنایع دستی پارسی بسیار با ارزش است. حمایت از صنایع دستی ایرانی گامی مثبت در جهت رشد بهتر اقتصادی و فرهنگی کشورمان می باشد.  

فروش میناکاری در تهران فروش میناکاری در تهران

گلدان میناکاری 5 سانتی متری گلدان میناکاری 5 سانتی متری

شناسه محصول: 901313

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

کاسه و بشقاب میناکاری پرداز 20 سانتی متر محصولی زیبا و با کیفیت از سری محصولات صادراتی صنایع دستی میناکاری اصفهان است. طراحی استادانه کاسه بشقاب میناکاری 20 سانتی متری چشم هر بیننده علاقه مند به هنرهای دستی ایرانی را به سمت خود خیره می کند. رنگ های بکار رفته در طراحی کاسه بشقاب 20 سانتی متری روشن و شاد است تا بتواند حس آرامش را به مخاطب منتقل کند. البته شما براحتی می توانید این رنگ ها را با هارمونی رنگ های دکوراسیون خود ست کنید. کاسه بشقاب میناکاری هم بصورت تزئینی و هم بصورت کاربردی قابل استفاده است. کارهای انجام شده در پروسه طراحی و تولید کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان با دقت زیاد توسط بهترین اساتید میناکاری صورت گرفته.  

کاسه و بشقاب میناکاری پرداز 20 سانتی متر کاسه و بشقاب میناکاری پرداز 20 سانتی متر

جنس بدنه کاسه و بشقاب میناکاری از فلز مس مرغوب است که با نقاشی استادانه و رنگ های مخصوص مینایی تزئین گشته. قطر بشقاب 20 سانتی متر و قطر دهانه کاسه 16 سانتی متر است. این کاسه و بشقاب پس از نقاشی در کوره های میناکاری طی پروسه های مختلف با درجه دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده تا با اصطلاح پخته شود . با این کار رنگ های آن ماندگار شده و پاک نمی شود.  

کاسه بشقاب میناکاری 20 سانتی متری کاسه بشقاب میناکاری 20 سانتی متری

شما می توانید برای سرو انواع خوراکی ها از این کاسه بشقاب نفیس استفاده کنید در صورت نیاز امکان شستن آن وجود دارد ولی توصیه می گردد از مواد شویند قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه ضربه و فشار ممکن است به ترک خوردن و ریختن لعاب ظرف منجر گردد.  

کاسه بشقاب 20 سانتی متری کاسه بشقاب 20 سانتی متری

به دلیل نفیس بودن کاسه و بشقاب میناکاری پرداز شما می توانید آن را در مناسبت های خاص به دیگران هدیه دهید و یا در جهیزیه دختر خانم های عزیزتان قرار دهید. رعایت نکات نگهداری در زمان استفاده باعث طولانی تر شدن عمر ظروف میناکاری خواهد شد.  

کاسه بشقاب میناکاری کاسه بشقاب میناکاری

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در رشد اقتصاد کشور داشته باشد و این تاثیر در بلند مدت در زندگی تک تک افراد جامعه خود را نشان خواهد داد . علاوه بر آن توسعه صنایع دستی ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان خواهد شد.  

کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان کاسه و بشقاب میناکاری اصفهان

کاسه و بشقاب میناکاری پرداز 20 سانتی متر کاسه و بشقاب میناکاری پرداز 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901312

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قندان میناکاری ارتفاع 13 سانتی متر از سری محصولات تزئینی و کاربردی صنایع دستی میناکاری اصفهان است. شما می توانید قندان میناکاری را در دکور یا ویترین منزل خود گذاشته و یا می توانید برای سرو چایی در سینی یا بر روی میز پذیرایی قرار دهید. قیمت قندان میناکاری مناسب بوده و شما می توانید آن را هم برای خود و هم به عنوان هدیه برای دیگران از سراسر ایران سفارش دهید. در طراحی قندان میناکاری شده از رنگ ها و طرح های زیبا و متنوع مینایی برای سلیقه های مختلف استفاده شده . قندان میناکاری اصفهان نمونه ایی از کالای با کیفیت ایرانی پیشکش علاقه مندان به فرهنگ و هنر  پارسی در سراسر کشور است.  

قندان میناکاری ارتفاع 13 سانتی متر قندان میناکاری ارتفاع 13 سانتی متر

 

قندان میناکاری قندان میناکاری

قرار دادن ظروف میناکاری در کوره طی پروسه های مختلف باعث تشکیل لایه براق و محافظ در برابر آن بر روی آن می شود. با این وجود در صورت نیاز شما قادر خواهید بود آن را با آب بشوئید البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه فشار و ضربه به ظرف می تواند باعث ترک خوردگی و ریختن لعاب آن گردد . لذا رعایت این نکات می تواند باعث طولانی تر شده عمر ظروف میناکاری شما گردد.  

قیمت قندان میناکاری

استفاده از رنگ های شاد مینایی در ساخت آن , به شما امکان ست کردن قندان با دیگر ظروف دکوری یتان را خواهد داد. آن دسته از کد بانوهای ایرانی که علاقه به دکوراسیون سنتی دارند می توانند از قندان میناکاری شده

این قندان زیبای میناکاری اثر دست , تعدادی از هنرمندان میناکار ایرانیست هر کسی با توجه به تجربه و هنر خود دستی بر آتش داشته و سعی کرده تا کالای زیبایی برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر این سرزمین تهیه کند. حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی باعث انگیزه بخشیدن بیشتر به این هنرمندان عزیزمان می شود.   [

قندان میناکاری اصفهان

 

شناسه محصول: 901310 بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری ابعاد 23*23 سانتی متر نمونه ایی از محصولات با کیفیت و در عین حال به دلیل اندازه نسبتا کوچکش با قیمت مناصب صنایع دستی میناکاری اصفهان است. کیفیت بشقاب میناکاری شده 12 سانتی متری این قاب بسیار خوب و اثر دست هنرمندان اصفهانی است. تنوع طرح های بکار رفنه در ساخت قاب بشقاب میناکاری در اصفهان 23*23 سانتی متری می تواند جلوه و زیبایی خاصی به آن بیافزاید. در صورتی که بدنبال مکمل برای چیدمان دکوراسیون خود هستید ما این قاب میناکاری را به شما پیشنهاد می کنیم. بر این اساس هم از رنگ های زیبای مینایی و لاجورده استفاده کرده و هم چیدمان دکوری خود را تکمیل نموده اید. بدلیل استفاده های گوناگون از این سری قاب مینا کاری ارزان قیمت , این محصول توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید.  

قاب میناکاری ابعاد 23*23 سانتی متر قاب میناکاری ابعاد 23*23 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری شده از فلز مس بوده که با ظرافت تمام توسط هنرمندان میناکار با رنگ های مخصوص طراحی شده . قطر بشقاب 12 و ابعاد قاب 23*23 سانتی متر است. جنس قاب از چوب مصنوعی می باشد. حاشیه زیبای چوبی با طرح سنتی تتوسط دستگاه لیزر برای قاب برش خورده و پشت شیشه قاب قرار گرفته تا جلوه زیباتری به آن بدهد.

بشقاب میناکاری شده 12 سانتی متری بشقاب میناکاری شده 12 سانتی متری

بدلیل اندازه نسبتا کوچک و قیمت مناسب این قاب مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران است. کیفیت و زیبایی آن بگونه ایی است که برای هدایای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی استفاده می گردد. بدلیل داشتن قاب , امکان درج و چسباندن پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر رو یا درون قاب براحتی وجود دارد.

قاب بشقاب میناکاری در اصفهان 23*23 سانتی متری قاب بشقاب میناکاری در اصفهان 23*23 سانتی متری

هنر میناکاری هنر آتش و خاک است و زیبایی آن شهره عالم شده. فرقی ندارد که بشقاب کوچک ( نعلبکی میناکاری ) یا بشقاب بزرگ مینا استفاده کنید مهم آن است که از زیبایی رنگ ها و طرح های سنتی در محیط زندگی خود بهره ببرید. مشاهده رنگ های آرامش بخش آسمانی حس شادی و نشاط خاصی در انسان برانگیخته خواهد نمود . قاب های میناکاری شده دست شما را برای تغییر چیدمان دکوری باز می گذارد.

قاب میناکاری قاب میناکاری

در پروسه ساخت محصولات صنایع دستی تعداد زیادی از هموطنان ما مشغول فعالیت هستند. حمایت از کالای زیبا و با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی می تواند باعث رشد بهتر اقتصادی کشور شده و تاثیر آن در زندگی تک تک افراد جامعه نمود پیدا خواهد کرد.  

قاب مینا کاری ارزان قاب مینا کاری ارزان

قاب میناکاری ابعاد 23*23 سانتی متر قاب میناکاری ابعاد 23*23 سانتی متر

  شناسه محصول: 901309

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو ترنج میناکاری

قاب ترنج میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر دست استادکاران ایرانی است که توانسته اند با رنگ های آسمانی اثری کم نظیر خلق کنند. قاب میناکاری قابل نصب بر روی هر دیواری با چیدمان دلخواه شما می باشد. از سری محصولات میناکاری قاب ترنج را می توان بصورت خاص برای دکورهای سنتی در نظر گرفت. شما می توانید در مناسبت های خاص از قاب نفیس ترنج میناکاری بعنوان هدیه استفاده کرده و دیگران را خوشحال نمائید. میناکاری هنر آتش و خاک است و دستان گرم میناکار در گذر زمان برای ساخت محصولات زیبا و مورد توجه مشتریان طرح های زیبایی بر پیکر بی جان فلز نقاشی کرده , قاب ترنج میناکاری شده نیز یکی از بهترین های ماندگار این اساتید با ارزش و هنرمند ایرانی است.  

قاب ترنج میناکاری قاب ترنج میناکاری

جنس بخش میناکاری شده از فلز مس بوده که با طرح های زیبای مینایی و هنر دست استارکار به نقوش زیبای سنتی مزین گشته. ابعاد ترنج میناکاری 16*26 سانتی متر و ابعاد قاب آن 28*41 سانتی متر است. وزن قاب در حدود 1.5 کیلوگرم می باشد. جنس قاب از چوب مصنوعی بوده که حس طبیعی و جلوه زیبایی به آن ببخشد.  

قاب میناکاری قاب میناکاری

شما می توانید این قاب نفیس را بر روی هر دیواری در منزل یا محل کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید . قاب ترنج میناکاری شده مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دوستان و یا هدیه تبلیغاتی برای مدیران و پرسنل سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی است. امکان قرار دادن پلاک ها و لوگوهای تبلیغاتی درون و بیرون قاب وجود دارد. قاب میناکاری شده ترنج حس و حال سنتی , ایرانی به دکوراسیون شما خواهد داد.  

میناکاری قاب ترنج میناکاری قاب ترنج

طی انجام پروسه ساخت ظروف مینا کاری و در کوره های مخصوص , حرارت بالا باعث پخت رنگ های ظروف مینا گشته و لایه ایی بر روی آن تشکیل می دهد. این لایه براقیت و زیبایی ویژه ایی به آن داده و باعث می شود جلوه بهتری داشته باشد. همچنین این کار باعث ماندگاری رنگ ها بر روی ظرف می گردد.  

قاب نفیس ترنج میناکاری قاب نفیس ترنج میناکاری

زیبایی هنر و صنایع دستی ایرانی بر هیچ کسی پوشیده نیست . بسیاری از آثار با ارزش ایرانی در موزه های معتبر دنیا نگهداری می شود حمایت از صنایع دستی ایرانی حمایت از فرهنگ و هویت ملی ماست.  

قاب ترنج میناکاری شده قاب ترنج میناکاری شده

قاب ترنج میناکاری قاب ترنج میناکاری

شناسه محصول: 901308

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری طرح بته جقه و ان یکاد از محصولات مذهبی میناکاری شده صنایع دستی اصفهان است. طرح زیبا و سنتی قاب بته جقه میناکاری آن را بین دیگر محصولات فروشگاه منحصر به فرد کرده. در طراحی و ساخت قاب بته جقه میناکاری وان یکاد از سری رنگ های مینایی شاد و جذاب بصورت استادانه استفاده شده که تضاد زیبایی با رنگ تیره قاب بوجود آورده. قاب مینا کاری ان یکاد ترمه می تواند هدیه ایی نفیس برای دوستان و اقوام شما باشد , با این کار حس آرامش ویژه ایی به آنها هدیه می دهید. هنرهای ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده است . قاب و ان یکاد میناکاری نمونه ایی از هنر میناکاری استادان و هنرمندان پارسی است که فرهنگ اصیل ایرانی را با رنگ ها و طرح های زیبا نشان داده اند.  

قاب میناکاری طرح بته جقه و ان یکاد قاب میناکاری طرح بته جقه و ان یکاد

جنس بخش میناکاری قاب بته جقه از مس مرغوب می باشد که با رنگ های زیبای مینایی و با طرح های سنتی ایرانی نقاشی شده. حاشیه زیبای چوبی آن با طرح سنتی متناسبی توسط دستگاه لیزر برش خورده و زیر بخش میناکاری قرار گرفته تا جلوه زبیاتری به قسمت میناکاری بدهد. ابعاد بخش میناکاری 18*10 سانتی متر و ابعاد قاب 39*29 سانتی متر می باشد. وزن قاب در حدود 1450 گرم است.

قاب بته جقه میناکاری قاب بته جقه میناکاری

نقاشی طرح گل قاب زیبایی خاصی به آن بخشیده. شما می توانید این قاب نفیس را به اقوام و دوستان خود هدیه دهید . همچنین مورد بسیار مناسبی بعنوان هدیه برای پرسنل و مدیران سازمان های می باشد. درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی شما می تواند آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی ویژه در نظر بگیرد.  

قاب بته جقه میناکاری وان یکاد قاب بته جقه میناکاری وان یکاد

آیه شریفه و ان یکاد ویژگیهای خاصی دارد که بر این اساس خیل بسیاری از باورمندان مسلمان از آن بهره می برند. به گفته علماء اسلامی این آیه از از چشم زخم جلوگیری می‌کند. نصب تابلوهایی با متن این آیه شریفه در بسیاری از منازل و دفاتر کار مرسوم می باشد. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)

قاب مینا کاری ان یکاد ترمه قاب مینا کاری ان یکاد ترمه

هنر زیبای میناکاری از سری هنرهای ایرانی با فرهنگ اصیل پارسی است که می تواند معرف خوبی برای کشورمان باشد. حمایت از کالاهای با کیفیت صنایع دستی ایرانی علاوه بر رشد بهتر اقتصادی ملی می تواند در تمام زمینه ها اهرمی برای رشد بهتر کشور عزیزمان باشد.  

قاب و ان یکاد میناکاری قاب و ان یکاد میناکاری

قاب میناکاری طرح بته جقه و ان یکاد قاب میناکاری طرح بته جقه و ان یکاد

  شناسه محصول: 901307

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری و ملیله کاری از سری محصولات زیبای تزئینی صنایع دستی اصفهان است. زیبایی و ظرافت خاص در طراحی و ساخت قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر باعث شده تا مشتریان فروشگاه توجه ویژه ایی به آن داشته باشند. ابعاد قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر بگونه ایی است که می تواند در اکثر فضاهای دکوری بخوبی جایگذاری گردد. قاب مینا و ملیله کاری از رنگ های شاد آسمانی و لاجوردی بهره می برد تا حس آرامش بخشی به بیننده منتقل نماید. قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان اثر دست تعدادی از بهترین هنرمندان این شهر و تحفه ایی پیشکش هموطنان عزیزمان در سراسر ایران می باشد.  

قاب میناکاری و ملیله کاری قاب میناکاری و ملیله کاری

قاب میناکاری و ملیله کاری از مس با کیفیت می باشد البته ملیله با روکش نقره آبکاری شده تا زیبایی و دوام بهتر داشته باشد. قطر بخش میناکاری این اثر 8 و عرض قسمت ملیله کاری 3.5 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب 34*34 سانتی متر و وزن آن 1100 گرم است. دو بخش مینا و ملیله توسط استادکاران بصورت جداگانه طراحی و ساخته و سپس در کنار یکدیگر قرار گرفته.  

قاب مینا و ملیله کاری قاب مینا و ملیله کاری

بدلیل داشتن پارامتر های مثبتی مانند قیمت مناسب و داشتن قاب زیبا , شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی نفیس برای مناسبت های مختلفی در نظر بگیرید. همچنین می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی از طرف ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای مدیران و پرسنل آنها در نظر گرفته شود.  

قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر

مطمئنا نصب یک قاب زیبای اثر دست که از هنر های سنتی مان است و با نقوش اصیل ایرانی تزئین گشته می تواند جلوه خاصی به محیط زندگی شما ببخشد. استفاده از آن هیچ محدودیت مکانی ندارد و شما می توانید با سلیقه خود چیدمان زیبایی از آن با دیگر ظروف دکوری خود داشته باشید.

قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی تاثیر مستقیمی بر فرهنگ سازی صحیح نسل آینده مان خواهد داشت. این کار می تواند بصورت مستقیم و غیر مستقیم راهگشای بسیاری از مسائل اجتماعی ما باشد.  

قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان

قاب میناکاری و ملیله کاری قاب میناکاری و ملیله کاری

شناسه محصول: 901306

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری خورشیدی را می توان به عنوان یکی از زیباترین محصولات تزئینی صنایع دستی اصفهان نام برد. قاب میناکاری طرح خورشید دارای قاب طرح چوب بسیار زیبا و با حاشه چوبی برش خورده است. با نگاه کردن به قاب خورشیدی میناکاری دلیل انتخاب مدل خورشید را متوجه خواهید شد. طرح زیبای سنتی پلاک خورشیدی میناکاری شده زیبایی و اصالت هنر ایرانی را نشان خواهد داد. برای خرید قاب میناکاری شده کافیست که شما در سایت آن را ثبت نموده و توسط ماموران شرکت ملی پست آن را در هر کجای ایران تحویل بگیرید.  

قاب میناکاری خورشیدی قاب میناکاری خورشیدی

جنس بشقاب وسط قاب میناکاری خورشیدی از فلز مس بوده که با رنگ های مخصوص میناکاری توسط بهترین اساتید اصفهان به شکل زیبایی طراحی شده. قطر آن 20 و عرض حاشیه چوبی 5 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب 35*35 سانتی متر و وزن تقریبی آن 1300 گرم است.  

قاب میناکاری طرح خورشید قاب میناکاری طرح خورشید

در طراحی و ساخت قاب میناکاری مدل خورشید ظرافت های خاصی صورت گرفته تا در نگاه نخست بیننده را جذب خود کند. تضاد رنگ های روشن مینایی و لاجوردی با رنگ تیره قهوه ایی قاب زیبایی و جلوه ویژه ایی به این اثر هنری زیبا بخشیده. قلابی در یکی از رئوس پشت قاب وجود دارد تا شما بتوانید با سلیقه و چیدمان خود آن را بر روی هر دیواری نصب کتید.

قاب خورشیدی میناکاری قاب خورشیدی میناکاری

بدلیل داشتن قاب , این محصول از پتانسیل بهتری برای هدیه به دیگران برخوردار است. شما می توانید لوگو و پلاک های تبلیغاتی خود را بر رو یا درون قاب چسبانده و آن را بصورت هدایای تبلیغاتی و یا هدیه مناسبتی به دیگران بدهید.  

پلاک خورشیدی میناکاری شده پلاک خورشیدی میناکاری شده

برای تزئین منازل و دفاتر کار شما , محصولات زیبا و با کیفیت ایرانی می توانند بجای محصولات لوکس خارجی استفاده شوند. با این کار علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور که تاثیر مستقیمی بر اقتصاد تک تک افراد جامعه خواهد داشت , باعث بالا رفتن میزان اشتغال برای جوانان ایرانی خواهد شد.

خرید قاب میناکاری شده خرید قاب میناکاری شده

قاب میناکاری خورشیدی قاب میناکاری خورشیدی

  شناسه محصول: 901305

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری و ان یکاد از سری محصولات مذهبی هنری اصفهان است که می تواند زیبایی خاصی به محل زندگی شما دهد. قاب میناکاری مذهبی با طرح آیه شریفه و ان یکاد تزئین کننده دکورهای زیبای ایرانی منازل و دفاتر کار شما خواهد بود. تولید قاب میناکاری ان یکاد هنر ایرانی اسلامی را به دیگر فرهنگ های نشان داده و پیام رحمت و صلح و دوستی برای آنها به ارمغان خواهد داشت. رنگ های روشن قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد حس زیبای و آرامش بخشی برای بیننده بوجود خواهد آورد. هنر دست استادکاران ایرانی در قالب ساخت قاب میناکاری آیه قرآن شور و ذوق آنها به کلام وحی را نشان خواهد داد.  

قاب میناکاری و ان یکاد قاب میناکاری و ان یکاد

جنس میناب قاب از مس با کیفیت بوده که توسط استادکاران با تجربه مزین به آیه شریفه و ان یکاد و طرح های سنتی ایرانی گشته .قطر مینای قاب 16 و عرض چوبی 3 سانتی متر است. ابعاد قاب 28*28 سانتی متر می باشد. وزن قاب در حدود 650 گرم است.  

قاب میناکاری مذهبی قاب میناکاری مذهبی

اعتقاد به آیه شریفه و ان یکاد باعث نصب و قرار دادن طرح ها و عکس هایی از آن بر روی دیوار منازل و محل کار اکثر مسلمانان می باشد. از این رو تولید آثار صنایع دستی هنری اسلامی در قالب میناکاری می تواند زیبایی خاصی آنها ببخشد. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)

قاب میناکاری ان یکاد قاب میناکاری ان یکاد

هنر میناکاری با تلفیق هنر های دیگر می تواند زیبایی و جلوه بیشتری پیدا کند . از این رو استفاده از قاب طرح چوب و حاشیه زیبای چوبی ارزش این قاب میناکاری و ان یکاد را دوچندان نموده.

قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد

استفاده از قاب , این ظرفیت را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا بتوانند برای هدایای تبلیغاتی از آن استفاده کنند. در این حالت چسباندن لوگو بر روی قاب و یا درون آن بسادگی امکان پذیر بوده تا بتوانبد آن را برای خود شخصی سازی کنید.  

قاب میناکاری آیه قرآن قاب میناکاری آیه قرآن

قاب میناکاری و ان یکاد قاب میناکاری و ان یکاد

شناسه محصول: 901304

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب پروانه میناکاری سایز کوچک از سری محصولات تزئینی صنایع دستی اصفهان می باشد. قاب پروانه میناکاری بسیار زیباست و شما می توانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید. ظرافت ساخت و نقاشی قاب پروانه مینا کاری شده به همراه استفاده از رنگ های شاد مینایی ,حس بسیار خوبی به بیننده منتقل می کند. قاب پروانه ای مسی میناکاری شده کوچک نسبت به سایز بزرگ خود قیمت مناسب تری داشته و مشتریان بیشتری می توانند آن را تهیه کنند. پروانه میناکاری قاب شده اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است که هنر آتش و خاک را در قالب یک اثر هنری بیاد ماندنی برای علاقه مندان به هنرهای صنایع دستی تهیه کرده اند.  

 

قاب پروانه میناکاری سایز کوچک قاب پروانه مینا کاری سایز کوچک

جنس  پروانه مینا کاری از فلز مس بوده که توسط هنرمندان اصفهانی با رنگ های شاد مینایی طراحی و تزئین شده. طول پروانه 10 و عرض آن از بالا در بیشترین حالت 10 سانتی متر است. عرض پروانه از پایین و در کمترین حالت بال ها 7 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب 20*20 سانتی متر و وزن کلی قاب 480 گرم می باشد.  

قاب پروانه میناکاری قاب پروانه میناکاری

رنگ های بکار رفته در طراحی ظروف میناکاری مخصوص بوده و پس از نقاشی برای دوام و زیبایی بیشتر در کوره های مخصوص پخته می شود. با این کار لعابی بر روی سطح مس تشکیل شده که براقی , زیبایی و استحکام بیشتری خواهد داشت.

قاب پروانه مینا کاری قاب پروانه مینا کاری

این پروانه بسیار زیباست و شما می توانید به عنوان گزینه ایی بسیار مناسب برای هدیه دادن در نظر بگیرید. ظروف میناکاری قاب دار به لحاظ شکل ظاهری و داشتن قاب امکان درج لوگوهای شخصی شما را دارند. هم در داخل قاب و هم بر روی بدنه قاب می توانید لوگوی مورد نظر خود را بچسبانید. قاب میناکاری شده پروانه از ظرافت بالایی برخوردار است.

قاب پروانه ای مسی میناکاری شده کوچک قاب پروانه ای مسی میناکاری شده کوچک

رعایت نکات ساده ایمنی و نگهداری صحیح از صنایع دستی میناکاری باعث می گردد طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. همین مسئله نشان از کیفیت محصولات لوکس ایرانی داشته و بهتر است برای رشد بهتر اقتصادی کشورمان از کالای مرغوب ایرانی حمایت گردد.

پروانه میناکاری قاب شده پروانه میناکاری قاب شده

قاب پروانه میناکاری سایز کوچک قاب پروانه میناکاری سایز کوچک

شناسه محصول: 901301

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی