میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری و ملیله کاری از سری محصولات زیبای تزئینی صنایع دستی اصفهان است. زیبایی و ظرافت خاص در طراحی و ساخت قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر باعث شده تا مشتریان فروشگاه توجه ویژه ایی به آن داشته باشند. ابعاد قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر بگونه ایی است که می تواند در اکثر فضاهای دکوری بخوبی جایگذاری گردد. قاب مینا و ملیله کاری از رنگ های شاد آسمانی و لاجوردی بهره می برد تا حس آرامش بخشی به بیننده منتقل نماید. قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان اثر دست تعدادی از بهترین هنرمندان این شهر و تحفه ایی پیشکش هموطنان عزیزمان در سراسر ایران می باشد.  

قاب میناکاری و ملیله کاری قاب میناکاری و ملیله کاری

قاب میناکاری و ملیله کاری از مس با کیفیت می باشد البته ملیله با روکش نقره آبکاری شده تا زیبایی و دوام بهتر داشته باشد. قطر بخش میناکاری این اثر 8 و عرض قسمت ملیله کاری 3.5 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب 34*34 سانتی متر و وزن آن 1100 گرم است. دو بخش مینا و ملیله توسط استادکاران بصورت جداگانه طراحی و ساخته و سپس در کنار یکدیگر قرار گرفته.  

قاب مینا و ملیله کاری قاب مینا و ملیله کاری

بدلیل داشتن پارامتر های مثبتی مانند قیمت مناسب و داشتن قاب زیبا , شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی نفیس برای مناسبت های مختلفی در نظر بگیرید. همچنین می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی از طرف ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای مدیران و پرسنل آنها در نظر گرفته شود.  

قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر قاب مینا و ملیله کاری 34*34 سانتی متر

مطمئنا نصب یک قاب زیبای اثر دست که از هنر های سنتی مان است و با نقوش اصیل ایرانی تزئین گشته می تواند جلوه خاصی به محیط زندگی شما ببخشد. استفاده از آن هیچ محدودیت مکانی ندارد و شما می توانید با سلیقه خود چیدمان زیبایی از آن با دیگر ظروف دکوری خود داشته باشید.

قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر قاب مینا کاری و ملیله کاری 34*34 سانتی متر

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی تاثیر مستقیمی بر فرهنگ سازی صحیح نسل آینده مان خواهد داشت. این کار می تواند بصورت مستقیم و غیر مستقیم راهگشای بسیاری از مسائل اجتماعی ما باشد.  

قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان قاب میناکاری و ملیله کاری اصفهان

قاب میناکاری و ملیله کاری قاب میناکاری و ملیله کاری

شناسه محصول: 901306

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • مهران خاشعی

قاب میناکاری و ملیله کاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی