میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باکس هدیه مخمل میناکاری برای انواع گلدان های مینا کاری شده در سایزهای مختلف وجود دارد. باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری معمولا در رنگ های سرمه ایی و مشکی تولید می شود. البته در صورت سفارش عمده می تواند با رنگ های دیگر نیز آن را تولید نمود. جعبه مخمل گلدان میناکاری به دلیل داشتن شکل هندسی منظم براحتی قابل کادو پیچی است. همچنین بدلیل داشتن پوشش پارچه ایی (مخملی) جعبه کادویی گلدان میناکاری محافظ خوبی برای گلدان قرار داده شده درون آن است. مانند جعبه گلدان میناکاری مخمل برای انواع بشقاب مینا کاری شده نیز جعبه های با روکش مخمل وجود دارد. شما می توانید باکس مخمل گلدان میناکاری را هم بصورت تکی و هم بصورت عمده سفارش دهید. ارسال محصولات به سراسر کشور همه روزه انجام می گیرد.  

باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری باکس هدیه مخمل 20 سانتی گلدان میناکاری

جنس جعبه گلدان 20 سانتی میناکاری از چوب است که پارچه ایی با رنگ سرمه ایی یا مشکی بر روی آن کشیده شده. ابعاد باکس 10*10*22 سانتی متر است. جعبه مخمل گلدان میناکاری 20 سانتی دارای درب لولایی و ضامنی برای بستن درب آن است این کار کمک می کند تا درب جعبه بصورت ناگهانی باز نگردد. بر روی سطح درب جعبه از شیشه استفاده شده تا محصول داخل باکس قابل مشاهده یاشد. با توجه به قیمت ارزان آن , این باکس گزینه خوبی برای هدیه به دوستان و آشنایان است.  

باکس هدیه مخمل میناکاری باکس هدیه مخمل میناکاری

جعبه گلدان مینا کاری روکش مخملی (جیر) در تیراژ بالا قابل تولید است. این محصول ایرانی را شما می توانید برای انواع هدایای شخصی و هدایای تبلیغاتی میناکاری استفاده کنید. قیمت ارزان این باکس به شما امکان می دهد برای انواع گلدان های مینا کاری از آن بهره ببرید. بسته بندی شیک می تواند تاثیر زیبایی یک محصول را افزایش دهد. همچنین در صورتی که شما قصد تبلیغات داشته باشید می توانید انواع لوگوهای تبلیغاتی را بر روی جعبه مخمل گلدان مینا کاری بچسبانید.  

جعبه مخمل گلدان میناکاری جعبه مخمل گلدان میناکاری

برای خرید عمده جعبه جیر گلدان مینا کاری شده می توانید با همکاران بخش فروش ما تماس بگیرید. فروش انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بصورت بسته بندی صحیح ارزش زیادی برای مخاطب دارد. در صورتی که قصد داشته باشد , هر محصولی را می توانید با توجه به سایز جعبه در آن قرار دهید. این جعبه صرفا برای نگهداری محصول طراحی شده و قابل استفاده برای انواع ظروف و محصولات در این سایز است. تنوع رنگ و سایز از ویژگیهای خوب این جعبه مخمل (جیر) بشمار می رود.  

جعبه کادویی گلدان میناکاری جعبه کادویی گلدان میناکاری

محصولات ساخت داخل کشور می تواند جمعی از هموطنان عزیزمان را مشغول کسب و کار کند. ایجاد رونق اقتصادی تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی بر روی زندگی تک تک افراد جامعه دارد. حمایت از کالای ایرانی , حمایت از اقتصاد ملی کشور است. همکاری بخش خصوصی و پشتیبانی مسئولین , مکمل رشد و توسعه صنایع بومی است. حرکت در این مسیر باعث رخداد های خوبی مانند ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این سرزمین خواهد شد. خرید محصولات وارداتی خارجی نه تنها باعث خروج ارز از کشور بلکه باعث ایجاد تضاد های فرهنگی خواهد شد.  

جعبه گلدان میناکاری مخمل جعبه گلدان میناکاری مخمل

باکس مخمل گلدان میناکاری باکس مخمل گلدان میناکاری

شناسه محصول: 901572

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

جعبه مخمل گلدان میناکاری اصفهان را می توانید برای گلدان های نفیس مینا و مس و پرداز استفاده کنید. قیمت جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی ارزان است و شما برای هدیه به دیگران بهتر است از جعبه گلدان میناکاری مخمل بهره ببرید. کادو کردن راحت جعبه گلدان میناکاری به دلیل منظم بودن شکل هندسی , از ویژگیهای مثبت آن محسوب می گردد. ظروف صنایع دستی ایرانی بسیار نفیس می باشند. در صورت داشتن بسته بندی مناسب گزینه های خوبی برای کادو و هدیه به دیگران بشمار می روند. باکس گلدان میناکاری , پوشش پارچه ایی با رنگ تیره دارد که تضاد زیبایی با رنگ های شاد مینایی بوجود می آورد. جعبه جیر گلدان میناکاری می تواند در هر تیراژی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی در کمترین زمان تولید گردد. جعبه میناکاری با روکش مخملی (جیر) را می توانید برای محصولات دیگر به غیر از گلدان نیز استفاده کنید.  

جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی جعبه مخمل گلدان میناکاری 16 سانتی

جنس جعبه جیر گلدان 16 سانتی میناکاری از چوب است که با پارچه ایی مخملی روکش شده. ابعاد باکس هدیه مخمل گلدان میناکاری 7.5*8*18 سانتی متر است. این باکس برای قرار دادن انواع گلدان های صراحی میناکاری و مس و پرداز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا رنگ باکس های میناکاری سرمه ایی یا مشکی در نظر گرفته می شود. چرا که تضاد رنگی زیبا با ظرف میناکاری شده پیدا می کند. البته در صورت سفارش عمده باکس مخمل شما می توانید رنگ مورد نظر خود را هم انتخاب کنید.  

جعبه مخمل گلدان میناکاری جعبه مخمل گلدان میناکاری

قیمت گلدان میناکاری اصفهان بر اساس کیفیت ساخت و طراحی آن متفاوت است ولی در هر حالت خرید جعبه باکس مخمل برای هدیه دادن آن به دیگران توصیه می گردد. جعبه گلدان مینا روکش مخملی (جیر) , براحتی قابل کادو کردن است و حمل و نقل آن نیز راحت تر انجام می شود. ارسال گلدان مینا کاری برای دیگران با داشتن جعبه مخملی مطمئن تر می باشد از این رو فروش گلدان میناکاری در تهران و شهرهای دیگر با جعبه مخمل بیشتر از حالت بدون جعبه است.

جعبه گلدان میناکاری مخمل جعبه گلدان میناکاری مخمل

بر روی درب جعبه از شیشه استفاده شده تا گلدان قرار گرفته داخل آن براحتی قابل مشاهده باشد. درب جعبه از قفل ساده ایی بهره می برد تا ناگهانی باز نگردد. استفاده از پارچه در پوشش جعبه کمک بزرگی برای سالم تر نگه داشتن گلدان داخل آن است. در صورت خرید عمده باکس مخملی شما می توانید از تخفبف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید. بسته بندی صحیح به منزله ارج نهادن به کار هنرمندان سازنده صنایع دستی بر شمرده می شود.

جعبه گلدان میناکاری جعبه گلدان میناکاری

محصولات ساخت داخل کشور بر اساس سلیقه و آداب و رسوم مردم ایران طراحی و تولید می شود. در صورتی که از کالای داخلی حمایت گردد انگیزه بیشتری برای هنرمندان و صنعتگران ایرانی بوجود می آید. رونق اقتصادی کشور در گرو کار و فعالیت و گردش مالی در جامعه است. تاثیرات شکوفایی اقتصادی بر زندگی تمام مردم جامعه تاثیر مستقیم و غیر مستقیم خواهد گذاشت. نگاه متفاوت به تولیدات داخلی آینده کشورمان را رقم خواهد زد.  

باکس گلدان میناکاری باکس گلدان میناکاری

جعبه جیر گلدان میناکاری جعبه جیر گلدان میناکاری

  شناسه محصول: 901571

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تندیس و ان یکاد میناکاری شده می تواند برای تجلیل و هدیه در همایش های سازمانی و ارگانی گزینه بسیار مناسبی باشد. ظاهر سنتی تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا آن را به یکی از خاص ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل کرده. هنرهای ایرانی و سبک مدرن تندیس سازی با برش لیزر می تواند محصولات زیبایی را بوجود آورد. تندیس هدیه تبلیغاتی میناکاری اصفهان مزین به آیه شریفه وان یکاد است که البته در صورت سفارش در تیراژ بالا شما می توانید متن آیه را با متن مورد نظر خود تغییر دهید. خرید تندیس میناکاری برای هدایای تبلیغاتی شرکت های خصوصی و دولتی بسیار به صرفه است. امکان درج انواع لوگو  و پلاک های اختصاصی بر روی تندیس تبلیغاتی میناکاری وجود دارد. فروش تندیس میناکاری به مشتریان هم بصورت تکی و هم بصورت عمده در سراسر کشور انجام می شود. ارسال محصولات بصورت فوری همه روزه انجام می گردد.  

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا تندیس میناکاری و ان یکاد طرح نورا

جنس بدنه تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح و ان یکاد از فیبرهای نازک چوب است که بصورت دقیق با دستگاه لیزر برش خورده. ابعاد تندیس 4.5*17*24 و قطر بشقاب میناکاری شده قرار گرفته بر روی تندیس سانتی متر است. همچنین وزن تندیس در حدود 210 گرم می باشد. طرح بشقاب های میناکاری شده که بر روی تندیس چسبانده می شود متفاوت است و باعث تنوع و زیبایی دوچندان تندیس ها می شود.  

تندیس و ان یکاد میناکاری تندیس و ان یکاد میناکاری

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای همایش های سازمان های دولتی و خصوصی استفاده زیادی دارد. با توجه به آنکه شما می توانید پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی آنها درج کنید. تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری طرح ان یکاد را نه تنها برای مناسبت های مذهبی بلکه می توانید با تغییر متن آیه شریفه برای انواع همایش ها استفاده کنید. به دلیل معرفی بهتر محصولات فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده.  

تندیس هدیه تبلیغاتی میناکاری تندیس هدیه تبلیغاتی میناکاری

تندیس میناکاری قیمت مناسبی دارد و در هر تعداد قابل تولید است. ظاهر تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری زیباست و خرید آن در تیراژ بالا شامل تخفیف های ویژه می گردد. وزن تندیس و ان یکاد میناکاری اصفهان سبک و قابل حمل است. این محصول اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهان می باشد شما می توانید انواع تندیس های میناکاری شده را در سایت مشاهده فرمائید و بر اساس سلیقه خود محصول میناکاری مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خرید تندیس میناکاری خرید تندیس میناکاری

تولید محصولات در داخل کشور کمک بزرگی به اقتصاد ملی خواهد نمود. از این رو با فرهنگ سازی صحیح , همکاری بخش خصوصی و حمایت مسئولین , می توان گام های بسیار موثری در این زمینه برداشت. خرید محصولات صنایع دستی داخلی بجای محصولات لوکس وارداتی توسط شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی انگیزه ایی مضائف به هنرمندان کشورمان برای تولید بهتر در زمینه محصولات هنری می باشد.  

تندیس تبلیغاتی میناکاری تندیس تبلیغاتی میناکاری

فروش تندیس میناکاری فروش تندیس میناکاری

 

شناسه محصول: 901570

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تندیس میناکاری و ان یکاد یکی از محصولات مذهبی هنری صنایع دستی اصفهان است. تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش ظاهر بسیار زیبایی دارد البته شما می توانید در صورت سفارش عمده طرح آیه و ان یکاد حک شده بر روی تندیس را به سلیقه خود تغییر دهید. در ساخت تندیس میناکاری ستایش از بشقاب میناکاری سایز کوچک بهره برده شده تا با تلفیق هنر میناکاری و برش چوب محصول زیبایی بدست آید. از تندیس تبلیغاتی میناکاری ستایش برای استفاده شخصی و یا تجلیل از افراد در همایش های مختلف بهره برده می شود. قیمت تندیس وان یکاد میناکاری ارزان است و در صورت خرید عمده از تخفیفات ویژه نیز برخوردار می شود. جلوه هنر میناکاری اصفهان را می توانید در ظروف نقاشی شده مینا کاری مشاهده کنید. از این رو محصولات صنایع دستی کشورمان و بطور مشخص صنایع دستی اصفهان می تواند نمایان گر هویت ایرانی ما باشد. خرید تندیس میناکاری اصفهان براحتی چند کلیک از سراسر کشور برای مشتریان عزیز امکان پذیر است.

تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش تندیس میناکاری و ان یکاد طرح ستایش

جنس بدنه تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح و ان یکاد از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر برش خورده. جنس بشقاب میناکاری قرار گرفته بر روی تندیس از فلز مس و نقاشی آن کار دست هنرمندان اصفهان است. ابعاد تندیس 6*12*28 و قطر بشقاب میناکاری قرار گرفته بر روی آن 8 سانتی متر می باشد. همچنین وزن تندیس در حدود 165 گرم است. این تندیس گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی می باشد.  

تندیس میناکاری و ان یکاد تندیس میناکاری و ان یکاد

شما براحتی می توانید بر روی تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری طرح ان یکاد لوگو و پلاک های تبلیغاتی خود را بچسبانید و آن را برای خود سفارشی کنید. ابعاد پایه تندیس 4*11 سانتی متر است این بدین معنی می باشد که حداکثر سایز لوگو شما همین اندازه است. ساخت تمامی قسمت های تندیس در داخل کشور انجام می شود و با توجه به این موضوع قابل سفارش در هر تیراژی می باشد. قیمت فروش عمده تندیس میناکاری طرح و ان یکاد ارزانتر است . شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از تخفبف های ویژه مطلع شوید.  

تندیس میناکاری ستایش تندیس میناکاری ستایش

تندیس هدیه میناکاری طرح ان یکاد ظاهر زیبایی دارد با توجه به این موضوع شما می توانید در صورت سفارش عمده متن آیه شریفه و ان یکاد را به سلیقه خود با آیه ایی دیگر یا هر متن مورد نظر تغییر دهید. خرید تندیس میناکاری اصفهان از سراسر کشور برای سازمان های دولتی و خصوصی فقط با چند کلیک امکان پذیر است. با توجه به استفاده از بشقاب سایز کوچک میناکاری روی مس در این محصول , هدایای تبلیغاتی مذهبی و هنری بین مشتریان از استقبال خوبی برخوردار بوده .  

تندیس تبلیغاتی میناکاری تندیس تبلیغاتی میناکاری

خرید محصولات ساخت ایران بجای محصولات لوکس خارجی نیاز به معرفی و فرهنگ سازی دارد. با توجه به گردش مالی در جامعه و رونق بیشتر اقتصادی بهتر است محصولات ساخت داخل کشور استفاده گردد. صنایع دستی ایرانی ظرفیت بالایی دارد و می تواند در اقتصاد ملی تاثیر گذار باشد. حمایت از هنرمندان حمایت از فرهنگ و سنت این مرز و بوم است. مسئولان و بخش خصوصی می توانند در کنار یکدیگر پشتیبان هنرهای دستی ایرانی باشند.  

تندیس وان یکاد میناکاری تندیس وان یکاد میناکاری

خرید تندیس میناکاری خرید تندیس میناکاری

 

شناسه محصول: 901569

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو چوبی میناکاری شده طرح مشبک را می توانید برای انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن سفارش دهید. سایز کوچک تابلو چوبی مشبک میناکاری 16 سانتی امکان استفاده آن در اکثر دکوراسیون ها را به شما می دهد. تابلو میناکاری اصفهان توسط دستان هنرمند اصفهانی نقاشی شده تا با الهام از اصالت ایرانی و طرح های ابنیه تاریخی نصف جهان اثری ماندگار از خود بجای بگذارد. طرح های نقاشی شده بر روی تابلوهای میناکاری کاملا متفاوت و منحصر بفرد است. این ویژگی از جمله دلایل ارزش با ارزش بودن ظروف میناکاری اصفهان می باشد. قیمت تابلو میناکاری نسبت به کار انجام شده بر روی آن بسیار ارزان است , مشتریان عزیز براحتی می توانند آن را از هر کجای کشور سفارش دهند و در کمترین زمان دریافت نمایند. تابلو بشقاب میناکاری شده اثری زیبا از قطب صنایع دستی کشور و پیشکشی به علاقه مندان هنرهای ایرانی می باشد.  

تابلو چوبی مشبک میناکاری 16 سانتی تابلو چوبی مشبک میناکاری 16 سانتی

ابعادد قاب بشقاب مشبک میناکاری 4*20*20 و قطر بشقاب قرار گرفته شده در وسط جعبه 16 سانتی متر است. جنس بشقاب از فلز مس با کیفیت انتخاب شده. طرح بشقاب های میناکاری برای هر قاب الزاما یکسان نیست جرا که هر کدام از آنها توسط یک استادکار نقاشی می گردد. خرید تابلو میناکاری شده برای استفاده شخصی و همچنین هدیه به دوستان و آشنایان کاربرد زیادی دارد.

تابلو چوبی میناکاری تابلو چوبی میناکاری

فروش تابلو میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشور از طریق اینترنت و بصورت آنلاین انجام می گیرد. با فرهنگ سازی و معرفی صحیح هنرها دستی ایرانی , استفاده از آنها برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی بیشتر شده و این مسئله کمک بزرگی به رونق اقتصادی کشور کرده. شما می توانید محصولات صنایع دستی اصفهان و بطور مشخص ظروف میناکاری را بصورت عمده و تکی با قیمت های مناسب تهیه کنید. درج انواع لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی محصولات به شما امکان سفارش کردن آنها را خواهد داد.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

ساخت محصولات میناکاری طی پروسه های مختلفی انجام می شود. این مراحل بصورت اجمالی عبارتند از طراحی زیر ساخت مسی , لعاب کاری و کوره , نقاشی و کوره نهایی. در هر مرحله بایستی کار استادکار بدرستی انجام گردد. تفاوت قیمت ظروف میناکاری با توجه به کیفیت انجام کار در هر مرحله مشخص می شود. ظروف با کیفیت محصولاتی هستند که در بهترین شکل تولید شده و هر مرحله کنترل کیفی می گردند.  

تابلوهای میناکاری تابلوهای میناکاری

خرید اینترنتی تابلو میناکاری به مشتریان علاقه مند در سراسر کشور امکان تهیه آن را خواهد داد. حمایت هر ایرانی از هنرهای دستی کشور به منزله حمایت از اقتصاد ملی ایران است. گردش پول بین مردم  در جامعه می تواند رونق بیشتر اقتصادی را به همراه داشته باشد. میناکاری روی مس مورد پسند بیشتر هنردوستان ایرانی است که با معرفی بهتر و عرضه آسان توانسته جایگاه خوبی بین علاقه مندان بدست آورد.  

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

  شناسه محصول: 901568

بازار مینا   BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو مشبک میناکاری اصفهان از سری دیوار کوب های صنایع دستی نصف جهان است که علاقه مندان زیادی دارد. سایز تابلو مشبک میناکاری 20 سانتی متوسط محسوب می شود و برای انواع دکوراسیون ها ایده آل است. این تابلو بشقاب میناکاری شده را می توانید با چیدمان های دلخواه کنار دیگر محصولات دکوری خود نصب کنید. رنگ های شاد استفاده شده در قاب میناکاری اصفهان بسیار چشم نواز بوده و برای اکثر سلیقه ها دوست داشتنی است. سفارش خرید تابلو مشبک میناکاری لب گرد هم بصورت تکی و هم بصورت عمده با تخفیف های ویژه از سراسر کشور پذیرفته می شود. خرید قاب میناکاری اصفهان گزینه مناسبی برای هدیه به دوستان و اقوام در مناسبت های مختلف است. امکان ارسال سفارش آسان و ارسال فوری به سراسر کشور می تواند اطمینان خاطر مشتریان را بدست اورد.

تابلو مشبک میناکاری 20 سانتی تابلو مشبک میناکاری 20 سانتی

جنس قاب مشبک بشقاب مسی میناکاری از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر برش خورده. ابعاد قاب 4.5*24*24 و قطر بشقاب قرار گرفته در وسط قاب 20 سانتی متر است. ما سعی کرده این با فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس در قالب انواع ظروف میناکاری و تابلوهای میناکاری تنوع مناسبی برای خرید مشتریان بوجود آوریم. بشقاب قاب شده میناکاری اصفهان از جمله هدایای صنایع دستی میناکاری ارزان برای انواع مناسبت های بشمار می رود.

تابلو مشبک میناکاری اصفهان تابلو مشبک میناکاری اصفهان

فروش تابلو چوبی میناکاری بصورت عمده و جزئی برای اشخاص , سازمان ها و ارگان های دولتی در نظر گرفته شده است. امکان کادو کردن و درج لوگو های اختصاصی بر روی قاب از ویژگیهای بسیار خوب این محصول بحساب می آید. فروش تابلو میناکاری با قاب چوبی مشبک در تهران و سایر شهرهای کشور از طریق پست همه روزه بصورت فوری انجام می گردد. قیمت محصولات بصورت آنلاین همیشه بروز است تا مشتریان بدون نگرانی اقدام به خرید نمایند.

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

بازار میناکاری اصفهان به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید صنایع دستی ایران سعی دارد با نگاه متفاوت امکان انتخاب بیشتری به مشتریان عزیز دهدو تلفیق هنر میناکاری با محصولات چوبی برش خورده حس سنتی و مدرن را برای فضاهای دکوری منازل و دفاتر شما به ارمغان خواهد آورد. فروش محصولات اصل میناکاری اصفهان همراه با حق انتخاب برای مشتریان عزیز مد نظر فروشگاه بازار مینا می باشد.  

خرید تابلو مشبک میناکاری خرید تابلو مشبک میناکاری

صنایع دستی اصفهان قدیمت بسیار زیادی دارد. اصالت هنر ایرانی بر کسی پوشیده نیست. استفاده از ظرفیت های بالای اقتصادی و فرهنگی هنرهای دستی ایرانی آرزوی بسیاری از کشورهای دنیاست. حمایت از هنرمندان کشورمان در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی تولید محصولاتشان می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در زندگی تک تک افراد جامعه داشته باشد. نگاه دلسوزانه مسئولین و سرمایه گذاری بخش خصوصی مکمل یکدیگر برای پیشبرد این اهداف بشمار می رود.

خرید قاب میناکاری خرید قاب میناکاری

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901567

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب مشبک بشقاب میناکاری طرح جدید قاب های چوبی برای ظروف مینا کاری است. بشقاب میناکاری 25 سانتی با قاب چوبی اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی می باشد. استفاده از قاب میناکاری اصفهان برای زیباتر ساختن دکوراسیون ایرانی کاربرد زیادی دارد. رنگ های استفاده شده در طراحی قاب چوبی بشقاب میناکاری بسیار زیبا و دلنشین می باشد. سایز انواع تابلو بشقاب میناکاری به شما امکان قرار دادن آنها در کنار یکدیگر را می دهد تا بتوانید بر اساس سلیقه خود چیدمانی زیبا متناسب با دکوراسیون خود بوجود آورید. بشقاب میناکاری با قاب چوبی گزینه بسیار خوبی برای هدیه در مناسبت های مختلف است. قیمت خرید محصولات میناکاری و صنایع دستی اصفهان ارزان و قابل تهیه در هر تیراژی برای مشتریان بصورت عمده و تکی است.  

بشقاب میناکاری 25 سانتی با قاب چوبی بشقاب میناکاری 25 سانتی با قاب چوبی

جنس بدنه قاب از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر به شکل سنتی برش خورده. بشقاب میناکاری قرار گرفته در قاب از جنس مس بوده که توسط هنرمندان با تجربه لعاب کاری , کوره , نقاشی و دوباره کوره کاری شده است. ابعاد قاب 4.5*29*29  و قطر بشقاب 25 سانتی متر است. بشقاب میناکاری با قاب چوبی را می توانید بر روی هر دیواری نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. فروش میناکاری در تهران برای هدیه به استفاده شخصی و هدیه به دوستان از استقبال خوبی بر خوردار بوده است.  

قاب مشبک بشقاب میناکاری قاب مشبک بشقاب میناکاری

خرید قاب بشقاب میناکاری اصفهان برای علاقه مندان به هنرهای دستی ارزش بالایی دارد. زمان صرف شده برای تولید ظروف مینا نشان از کار فراوان هنرمندان بر تولید آن دارد. تابلو چوبی بشقاب میناکاری مشبک شیشه ندارد و حمل و نقل آن آسان است. شما می توانید انواع پلاک های تبلیغاتی را بر روی قاب چسبانده و در مناسبت های مختلف آن را به دیگران هدیه دهید. شکل قاب بگونه ایی است که براحتی می توان آن را کادو نمود.

قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری

فروش تابلو چوبی میناکاری در سایزهای مختلف با کیفیت و قیمت های متفاوت برای تمامی مشتریان در نظر گرفته شده است. تا هر کسی با هر سطح بوجه ایی بتواند از این هنر زیبای اصیل ایرانی لذت ببرد. طرح قاب های میناکاری شده متفاوت در نظر گرفته شده تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود. اصفهان به عنوان اصلی ترین قطب صنایع دستی و مرکز میناکاری ایران عرضه کننده انواع ظروف میناکاری روی مس بشمار می رود.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فروش میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشور بصورت انواع ظروف مینا نشان از استقبال عمومی مردم دارد. فرهنگ سازی در بستر معرفی صحیح محصولات تولید داخلی به این روند کمک شایانی کرده. نه تنها صنایع دستی اصفهان بلکه هنرهای دستی هر منطقه ایی از ایران برای علاقه مندان به هنرهای دستی جذاب است. حمایت از تولید این محصولات می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی تک تک افراد جامعه داشته باشد.  

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری با قاب بشقاب میناکاری با قاب

    شناسه محصول: 901566

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب چوبی بشقاب میناکاری اصفهان از سری محصولات پر فروش صنایع دستی بشمار می رود. قاب چوبی بشقاب میناکاری قطر 30 سانتی متر تلفیق هنر میناکاری با برش لیزر چوب است. تابلو میناکاری شده را براحتی می توانید بر روی هر دیواری نصب کنید و جلوه خاصی به فضای دکوری تان ببخشید. قاب میناکاری چوبی حس اصالت و هنر ایرانی را به بیننده منتقل می کند و بر اساس این موضوع گزینه مناسبی برای چیدمان های دکوری منازل ایرانی محسوب می شود. خرید قاب چوب و میناکاری اصفهان از سراسر ایران برای مشتریان به ساده ترین شکل امکان پذیر است. بدلیل قیمت ارزان قاب مشبک بشقاب میناکاری شده , بسیاری از سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی از این محصول برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند. رنگ های استفاده شده در قاب بشقاب میناکاری همه پسند و طرح های آن متفاوت و منحصر بفرد است.  

قاب چوبی بشقاب میناکاری قطر 30 سانتی قاب چوبی بشقاب میناکاری قطر 30 سانتی

جنس قاب از فیبرهای چوبی نازک است که با دستگاه لیزر به شکل سنتی برش خورده. دور گرد این قاب شکل دوست داشتنی تر به محصول داده. قاب میناکاری با قاب چوبی مشبک بدون شیشه است و برای حمل و نقل هوایی گزینه مناسبی می باشد. ابعاد قاب میناکاری با جعبه چوبی مشبک 4.5*34*34 و همچنین قطر بشقاب قرار گرفته در وسط آن 30 سانتی متر است. نقاشی بشقاب اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی و طرح های سنتی آن منحصر بفرد است.

قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری با قاب طرح چوب را اکثر مشتریان می پسندند. بر این اساس گزینه خوبی برای هدیه به دوستان و اقوام محسوب می شود. از این محصول بعنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده می گردد. شما می توانید لوگو یا پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی جعبه چسبانده و آن را برای شرکت خود سفارشی سازی کنید. داشتن جعبه برای قاب به منزله حمل و امکان کادو راحت تر می باشد.  

قاب میناکاری چوبی قاب میناکاری چوبی

برای تولید بشقاب میناکاری با قاب طرح چوب از المان های ایرانی اسلامی بهره برده شده. رنگ های نقاشی شده بر روی زیر ساخت مسی بشقاب , در کوره کاملا حرارت دیده و به اصطلاح پخته شده است. از این رو ماندگاری فراوانی دارد و به هیچ وجه باک نمی شود. بشقاب میناکاری با قاب چوبی را می توانید هم بصورت تکی و هم بصورت عمده از سراسر کشور سفارش دهید و با سلیقه و چیدمان منحصر به فردتان فضای دکوری خود را زیباتر سازید. 

قاب چوب و میناکاری قاب چوب و میناکاری

هدایای تبلیغاتی که برای سازمان ها و ارگان های دولتی و همچنین خصوصی استفاده می شود , می تواند تاثیر مهمی در فرهنگ سازی استفاده از محصولات داخلی داشته باشد. حمایت از کالاهای ساخت داخل نه تنها به جلوگیری از خروج ارز کمک می کند بلکه به شکوفایی و رونق اقتصادی کشورمان نیز کنم خوهد نمود. ترویج فرهنگ ایرانی در گرو انجام و احترام به سنت ها و آدارب و رسوم این مرز و بوم است.  

قاب مشبک بشقاب میناکاری قاب مشبک بشقاب میناکاری

قاب بشقاب میناکاری قاب بشقاب میناکاری

شناسه محصول: 901565

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

چراغ گردسوز مسی یکی از محصولات مورد استفاده در خانه های قدیمی بوده که امروزه با شکلی نو بازسازی شده. برای اصالت بخشیدن به دکوراسیون های ایرانی می توانید از المان های قدیمی در فضاهای دکوری بهره ببرید. خرید چراغ گردسوز مسی بصورت شخصی و برای هدیه به دوستان و اقوام نزدیک پیشنهاد می گردد. با طراحی جدید دکوری , قیمت گردسوز مسی ارزان و قابل تهیه برای تمامی مشتریان از طریق فروشگاه است. چراغ گرد سوز نفتی مسی کوچک فتیله ای شما را به یاد خانه های قدیمی مادربزرگ های می اندازد و حس نوستالژی زیبایی برایتان به ارمغان می آورد. استفاده کاربری از این گردسوز مسی باعث شده تا مورد توجه علاقه مندان به دکوراسیون های ایرانی قرار گیرد. شما می توانید شب های خود را شاعرانه کرده و از روشنایی شمع گونه آن لذت ببرید. فروش چراغ گردسوز مسی قجری بصورت عمده و تکی برای تمام مشتریان فروشگاه از سراسر کشور امکان پذیر است.

چراغ گردسوز مسی طرح سنتی چراغ گردسوز مسی طرح سنتی

جنس بدنه چراغ گرد سوز از ورق مسی می باشد که به شکل چراغ های قدیمی خم کاری شده. چراغ گردسوز نفتی مسی از 3 قسمت تشکیل شده که قابل جداسازی می باشند. سوخت معمولی که برای آن استفاده می شود نفت است. البته شما می توانید از الکل صنعتی نیز بهره ببرید. سایز چراغ 8*31 سانتی متر است. قیمت چراغ گردسوز مسی ارزان و هدیه خوبی برای دوستان و اقوام بشمار می رود.  

چراغ گردسوز مسی چراغ گردسوز مسی

شما می توانید برای خرید عمده چراغ گردسوز مسی با همکاران بخش فروش ما تماس گرفته و از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. خرید چراغ گرد سوز کوچک بیشتر بصورت جفتی و برای قرینه قرار دادن در فضاهای دکوری استفاده می شود. شمایل ناصرالدین شاه بر روی گرد سوز مسی شما را به یاد چراغ های عتیقه قجری قدیمی می اندازد. رنگ مسی بدنه گرد سوز گرمای ویژه ایی به محیط تزئینی اطراف خود می دهد.  

خرید چراغ گردسوز مسی خرید چراغ گردسوز مسی

پروسه تکنیکی ساخت این چراغ گردسوز مسی طرح سنتی بسیار ساده است و به همین دلیل در صورت نگهداری صحیح دیر خراب می شود. چراغ گردسوز نفتی را می توانید در کمپ های تفریحی با خود به همراه برده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در صورتی که سوخت چراغ گردسوز کوچک تمام شود و آن را خاموش نکنید. ممکن است فتیله آن سوخته و غیر قابل استفاده گردد. در این صورت باید فتیله بصورت کامل تعویض گردد.  

فروش چراغ گردسوز مسی فروش چراغ گردسوز مسی

ساخت محصولات ایرانی به معنی مشغول بودن تعدادی از هموطنان کشورمان است. در این حالت علاوه بر نشاط اجتماعی رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت. حمایت از تولیدات داخلی سنگ بنای موفقیت در تمام مراحل زندگیست. زندگی اجتماعی ما متاثر از زندگی یکدیگر است. هر رویداد مثبت یا منفی اقتصادی تاثیر کلی بر زندگی تک تک افراد جامعه خواهد گذاشت. حرکت در مسیر صحیح به زندگی بهتر برای افراد جامعه است.  

قیمت گردسوز مسی قیمت گردسوز مسی

چراغ نفتی مسی چراغ نفتی مسی

  شناسه محصول: 901564

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

چراغ گردسوز برنجی با طرح سنتی قدیمی از سری محصولات محبوب و مورد علاقه خانم های خوش سلیقه ایرانی است. چراغ گردسوز برنجی طرح سنتی ظاهر جذابی دارد که بر اساس آن می تواند در انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی استفاده قرار گیرد. این چراغ گرد سوز با نام چراغ گردسوز کوچک ناصرالدین شاه ی نیز شناخته می شود. چراغ گردسوز قدیمی امروزه کاربرد فراوانی ندارد و در عین حالی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد , بیشتر از آن برای تزئینات دکوری بهره می برند. خرید چراغ گردسوز برنجی از طریق سایت برای عموم مشتریان در سراسر کشور ممکن است. همان طور که از نام آن پیداست چراغ گردسوز نفتی , با نفت کار می کند البته می توان درون مخزن آن الکل صنعتی هم ریخت و براحتی شب های تاریک خود را شاعرانه نورانی کنید. فروش چراغ گردسوز برنجی بصورت تکی و عمده در هر تیراژی امکان پذیر است.  

چراغ گردسوز برنجی طرح سنتی چراغ گردسوز برنجی طرح سنتی

جنس بدنه چراغ گردسوز نفتی از ورق فلزی برنجی می باشد که به زیبایی طرح های سنتی قدیمی ساخته شده است. انواع چراغ گردسوز موجود در بازار از همین ساختار پیروی می کنند . سایز این چراغ گرد سوز برنجی در حدود 8*30 سانتی متر است. طرح چاپی ب روی شیشه آن شما را به یاد چراغ های روشنایی قدیمی خواهد انداخت معمولا این چراغ ها با توجه به زمان ساخت آنها منقش به شمایل شاهان دوره قاجار بوده است.  

چراغ گردسوز برنجی چراغ گردسوز برنجی

چراغ گردسوز جدید کیفیت نسبتا خوبی دارد و قابل استفاده بصورت کاربردی است. شما می توانید ار آن بعنوان هدیه ارزان قیمت برای دوستان و آشنایان استفاده کنید. ارزان بودن قیمت چراغ گردسوز برنجی یکی از دلایل سفارش بالای آن می باشد بدین منظور می توانید با تماس با واحد فروش از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. محصولات طرح قدیم و سنتی در هر دوره زمانی می تواند جلوه زیبایی به فضاهای دکوری ایرانی دهد.  

چراغ گردسوز قدیمی چراغ گردسوز قدیمی

سوخت این چراغ نفت است. البته می توانید از الکل صنعتی هم استفاده کنید. لازم به ذکر است در صورت تمام شدن سوخت آن و خاموش نکردن چراغ ممکن است فتیله چراغ گرد سوز , بسوزد و دیگر قابل استفاده نباشد . در این صورت شما باید فتیله چراغ را بصورت کاملا عوض کنید. با توجه با سادگی فرایند کارکرد این چراغ در صورت استفاده صحیح شما می توانید از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید. چراغ فتیله ایی گرد سوز در قدیم از جمله وسابل ضروری منزل بشمار می رفته.

چراغ گردسوز کوچک چراغ گردسوز کوچک

چراغ گرد سوز برنجی در داخل کشور ساخته شده در پروسه ساخت آن چندین هنرمند فعالیت داشته اند. ایجاد اشتغال برای ساخت محصولات داخلی به معنای رونق اقتصادی در جامعه است. در بلند مدت نتایج حمایت از کالای ایرانی در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده است. محصولات لوکس خارجی زیادی در بازار وجود دارد که اکثر آنها بر اساس سنت ها و آداب و رسوم ایرانی طراحی نشده. با توجه به این موضوع کالای ایرانی می تواند مروج خوبی برای فرهنگ کشورمان باشد.

خرید چراغ گردسوز برنجی خرید چراغ گردسوز برنجی

فروش چراغ گردسوز برنجی فروش چراغ گردسوز برنجی

  شناسه محصول: 901563

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی