میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو گل و مرغ اسکراچ یکی از قاب های هنر خراش روی فلزات است. قاب گل و مرغ را می توانید با دیگر محصولات دکوری خود براحتی ست کنید. تابلو نقاشی خراشی اسکراچ نوع جدید قاب های هنری شبیه قلمزنی اصفهان است. طراحی و ساخت این تابلو ها ساده تر و در نهایت قیمت آنها نیز ارزان تر است. در صورت تصمیم برای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی ما این قاب های زیبای گل و مرغ را به شما پیشنهاد می کنیم. هدیه تبلیغاتی تابلو امکان درج لوگو و بسته بندی راحت دارند. تابلوهای گل و مرغ زیبایی خاصی بواسطه اصالت هنری , ایرانی داشته که مورد توجه هنردوستان در سراسر دنیاست. ما برای سلیقه های متفاوت انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص را در نظر گرفته ایم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشند.  

تابلو اسکراچ گل و مرغ تابلو اسکراچ گل و مرغ

جنس قاب تابلو اسکراچ گل و مرغ از پلاستیک فشرده با طرح و رنگ چوب است. جنس پی وی سی قاب هم محکم و هم زیباست. شباهت زیاد تابلو اسکراچ گل و مرغ یا هنر خراش روی فلز با تابلو قلمزنی گل و مرغ یکی از دلایل محبوبیت آن است. اندازه قاب 40*50 سانتی متر است. قیمت تابلو گل و مرغ ارزان و مناسب برای استفاده شخصی و همچنین هدایای تبلیغاتی در هر تیراژ است. شما می توانید لوگو یا پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی قاب یا درون آن بچسبانید.

قاب گل و مرغ قاب گل و مرغ

تابلوهای تابلو گل و مرغ تلفیق هنر فرز کاری ضربه ایی با چاپ بر روی فلزات است. در این نوع کار طرح مورد نظر بر روی ورق براقی از آلومینوم چاپ شده و سپس توسط هنرمند با دستگاه فرز صربه ایی حکاکی می شود. فرو رفتگی های روی طرح حجم و طرح زیبایی شبیه تابلوهای قلمزنی اصفهان بوجود می آورد. به این نمونه کار های الماس خراش نیز گفته می شود. خراش روی فلزات منحصر به آلومینیوم نیست و می تواند برای انواع فلزات دیگر نیز استفاده گردد.

تابلو نقاشی خراشی اسکراچ تابلو نقاشی خراشی اسکراچ

چیدمان دکوری منزل و یا دفتر کار شما می تواند حس و حال شما را در طول روز تحت تاثیر خود قرار دهد. استفاده از تابلوهای دکوری سنتی و ایرانی اصالت خاصی به فضای دکور شما فارغ از چیدمان مدرن یا سنتی می دهد. محبوبیت طرح های گل و مرغ در فرهنگ ایرانی به اندازه ایی است که در اکثر کارهای هنری مانند انواع تابلوهای قلمزنی , معرق , فرش و ... استفاده می شود. شما می توانید از قاب های تولید شده با طرح های مختلف هم بصورت شخصی و هم به عنوان هدیه برای دوستان و اقوام بهره ببرید. قیمت ارزان و ظاهر زیبا از پارامترهای مهم برای انتخاب هدیه به شما می رود.  

هدیه تبلیغاتی تابلو هدیه تبلیغاتی تابلو

هنرهای دستی ایرانی در هر شکلی با ارزش است. اصالت محصولات هنری و صنایع دستی وام دار فرهنگ کهن چند هزار ساله ایران است . حمایت از کالاهای ساخت داخل کشور به ترویج و شناخت بهتر آداب و رسوم کشورمان کمک زیادی خواهد نمود. اشتغال برای جوانان و تاثیر گذاری آنها برای زندگی آینده از اتفاقات خوبی است که حرکت در این مسیر بوجود خواهد آورد. نگاه متفاوت به مقوله صنایع دستی می تواند باعث ایجاد تحول بزرگی در زندگی تک تک افراد جامعه شود.  

تابلوهای گل و مرغ تابلوهای گل و مرغ

قیمت تابلو گل و مرغ قیمت تابلو گل و مرغ

  شناسه محصول: 901537

بازار مینا    Bazaremina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب اسماء الله

قاب اسماء الله از دیوارکوب های دکوری است که مورد قبول و سلیقه اکثر مشتریان می باشد. تابلو اسماء الله را برای بیاد خدا بودن و تبرک بر دیوار منازل و دفاتر کار نصب می کنند. تابلو اسماء الحسنی مجموعه ایی از نام های مبارک پرورگار است که هر کدام می تواند کلیدی برای قلب معتقدین باشد. ذکر نام های خداوند تاثیر زیادی در کیفیت کارهای روزانه ما دارد. خرید تابلو اسماء الله بسادگی چند کلیک است. از قاب اسماء الحسنی بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان ولی با ارزش بالای معنوی برای شرک ها و سازمان های خصوصی و دولتی استفاده می شود. فروش قاب اسماء الله بعنوان هدیه تبلیغاتی در تهران از استقبال خوبی برخوردار بوده. برای خرید اینترنتی تابلوی مذهبی اسماء الله می توانید در هر ساعت شبانه روز اقدام نمائید.  

قاب اسما الله قاب اسما الله

جنس قاب تابلو اسماء الله از پلاستیک فشرده است که بصورت براق با رنگ های قهوه ایی و طلایی ساخته شده. ابعاد قاب 45*35 سانتی متر می باشد. قاب شیشه دار است و جلوه زیبایی برای نصب بر روی دیوار دارد. لوح قرار گرفته در وسط قاب از تکه های کوچک تشکیل شده که هر کدام بصورت برجسته بر روی زمینه لوح چسبانده شده است. قیمت تابلو اسماء الله ارزان و هدیه ایی نفیس برای علاقه مندان به تابلوهای مذهبی است.  

تابلو اسماء الله تابلو اسماء الله

خواندن و مشاهده به نام های مبارک خداوند برای مومنین لذت بخش است. خداوند نام های زیادی دارند که برخی از آنها توسط بزرگان مذهبی بیشتر پیشنهاد شده است. و چه نیکوست که از این تابلو مذهبی بعنوان هدیه فرهنگی برای دیگران استفاده شود. در کتاب عدده‌ الداعی از حضرت رضا (ع) و آن بزرگوار از آباء گرام خود نقل فرموده‌اند: خداوند متعال نود و نه اسم است که هر که خدا را به آن اسماء بخواند دعایش مستجاب می‌شود و هر که حفظ نماید آنها را داخل بهشت می‌گردد و در خبر دیگر به این مضمون از حضرت صادق (ع) از جناب رسول اکرم(ص) روایت نموده است و آن اسماء مبارکه این است: اللّهُ الْواحِدُ، الأحدُ، الصمدُ، الأوّلُ، الآخِرُ، السّمیعُ، الْبَصیرُ، اَلْقَدیرُ، اَلْقاهِرُ، اَلْأعْلی، اَلْباقی، اَلْعَلِیُّ، اَلْبَدیعُ، اَلْباریءُ، الأکرمُ، الظاهرُ، اَلْباطِنُ، الحَیُّ، اَلْحَکیمُ، اَلْعَلیمُ، اَلحلیمُ، الحفیظُ، اَلْحَقُ، اَلْرائی، اَلسّلامُ، اَلْسَلامُ، اَلْمُؤمِنُ، اَلْمُهیمنُ، اَلْعَزیز، اَلْجَبّارُ، اَلْمُتَکَبرُ، السیّدُ، السّبوح، اَلْشَهید، اَلْصادِقُ، اَلْصانِعُ، اَلْطاهِرُ، اَلْعَدْلُ، اَلْعَفُّو، اَلْغَفُورُ، اَلْغنیُّ، اَلْغِیاثُ، اَلْفاطرُ، اَلْفَردُ، اَلْفتّاحُ، اَلْفالِقُ، اَلْمَجیدُ، اَلوَلیَّ، اَلْمَنّانُ، اَلْمُحیطُ، المُبینُ، الْمُقیتُ، اَلْمصوَّرُ، اَلْکریمُ، اَلْکبیرُ، اَلْکافی، کاشف‌الضُّرَّ، الوِتْرُ، اَلْنُورُ، اَلْوّهابُ، اَلْناصِرُ، اَلْوَدُودُ، اَلْهادِی، اَلْوَفیُّ الْوَکیلُ، اَلْوارِثُ، اَلبِرُ، اَلْباعِثُ، اَلْتَوّابُ، اَلجلیلُ اَلْخَبیرُ، اَلْخالِقُ، خَیرُالنّاصِرین، اَلْدَّیانُ، اَلْشَکُورُ، اَلْعَظیمُ، اَلْلطیفُ، اَلْشافی.  

خرید تابلو اسماء الله خرید تابلو اسماء الله

هدایای تبلیغاتی مذهبی را می توانید در مناسبت های مختلف استفاده کنید. قیمت مناسب و امکان درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی از ویژگیهای آن است. شما می توانید لوگوی خود را درون قاب نیز قرار دهید تا ماندگاری آن بیشتر شود. خرید هدایای تبلیغاتی در تهران نسبت به شهرهای دیگر رونق بیشتری دارد و پایتخت نشینان نیز نسبت به تابلوهای مذهبی ارادت ویژه ایی دارند. قاب اسماء الحسنی نمونه ایی از محصولات فرهنگی مورد پسند مشتریان است.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

فروش محصولات فرهنگی تاثیر بسیار زیادی در رشد اخلاقی جامعه دارد. ترویج فرهنگ صحیح پادزهری برای اخلاق غیر صحیح فارغ از غربی و شرقی بودن است. حمایت از تولید کنندگان داخلی در این زمینه , علاوه بر رشد اقتصادهای کوچک به ایجاد اشتغال های پایدار برای جوانان کشورمان کمک بزرگی خواهد نمود. هموار کردن مسیر برای بخش خصوصی باعث ایجاد انگیزه برای خلاقیت بیشتر در طراحی و تولید محصولات جدید خواهد شد.  

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

تابلو اسماء الحسنی تابلو اسماء الحسنی

  شناسه محصول: 901536

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو اسکراچ آیت الکرسی را می توانید برای استفاده شخصی یا هدیه به دوستان و اقوام خود استفاده کنید. ارزش معنوی تابلو آیه الکرسی برای مسلمانان و معتقدین با اندازه ایی است که با توجه به سلیقه آنها در هر منزل یا دفتر کاری از این آیه شریفه با شکل های مختلف استفاده می شود. تابلو خراش روی فلز طرح آیت الکرسی شبیه ظروف قلم زنی است و زیبایی سنتی خاصی دارد. قیمت تابلو آیت الکرسی ارزان است و شما می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای هر شرکت و سازمانی آن را در نظر بگیرید. داشتن قاب و امکان نصب بر روی دیوار و همچنین قرار دادن انواع پلاک های تبلیغاتی بر روی آن از ویژگیهای خوب این قاب فرهنگی مذهبی به شمار می رود. خرید تابلو آیت الکرسی به از طریق سامانه آنلاین فروشگاه صنایع دستی به سادگی چند کلیک انجام می شود. ارسال محصول همه روزه به سراسر کشور است.    

تابلو اسکراچ آیت الکرسی تابلو اسکراچ آیت الکرسی

جنس قاب اسکراچ آیت الکرسی از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) قهوه ایی رنگ با طرح چوب و ابعاد قاب 37*37 سانتی متر است. در پشت قاب آویزی قرار داده شده با براحتی بتوان آن را بر روی هر دیواری نصب نمود. فروش تابلو آیت الکرسی به عنوان هدیه فرهنگی مذهبی برای مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. جنس لوح قاب از آلومینیوم براق است که توسط دستان هنرمند با دستگاه فرز ضربه ایی حکاکی می شود. فرو رفتگی های لوح حجم و ظاهر زیبایی به آن می دهد.

تابلو آیه الکرسی تابلو آیه الکرسی

در احادیث و روایات مختلف به اهمیت ذکر آیه الکرسی اشاره شده. آیت الکرسی برای جلب محبت دیگران و همچنین سلامتی در سفر خوانده می شود. از بزرگان مذهبی بسیار یاد شده که پس از نماز صبح آیت الکرسی بخوانید. رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد. مردی به رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) عرض کرد: ای رسول خدا به من چیزی بیاموز که خداوند به وسیله آن به من نفع و بهره ای دهد. حضرت فرمود: ” آیت الکرسی را بخوان زیرا تو و خانه ات و خانه های پیرامون تو را نیز محافظت می کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

ابتدا ورق آلومینیوم براق با طرح مورد نظر رنگ خشک کوره ایی شده و سپس برخی از نقاط طرح مطابق با الگوی منظم توسط هنرمند با دستگاه فرز ضربه ایی حکاکی می شود. به این نوع محصولات الماس خراش هم گفته می شود. ظاهر قاب های اسکراچ شبیه قاب های قلم زنی است. در فروشگاه صنایع دستی انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص وجود دارد که هر کدام با توجه به قیمت و سلیقه مشتریان انتخاب می گردد. با تنوع بیشتر محصولات هدایای تبلیغاتی در تهران و سایر شهر های کشور انتخاب آنها ساده تر می شود.

قیمت تابلو آیت الکرسی قیمت تابلو آیت الکرسی

محصولات تولید شده در کشور مزایای ویژه ایی نسبت به کالاهای لوکس وارداتی دارند. نزدیک بودن طراحی آنها به فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی ارتباط بهتری با مصرف کننده بر قرار می سازد. حمایت از تولید کنندگان داخلی به رونق و شکوفایی اقتصادهای خرد و کلان کشور کمک خواهد نمود. از این رو با فرهنگ سازی صحیح و معرفی محصولات هنرمندان ایرانی شرکت های دولتی و خصوصی بیشتر به تهیه نیازهای خود از داخل کشور پرداخته اند.

خرید تابلو آیت الکرسی خرید تابلو آیت الکرسی

تابلو خراش روی فلز طرح آیت الکرسی تابلو خراش روی فلز طرح آیت الکرسی

  شناسه محصول: 901535

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو اسکراچ وان یکاد را بر روی دیوار منزل و دفتر کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. ظاهر تابلو وان یکاد طرح اسکراچ شبیه تابلوهای قلمزنی اصفهان است و از این رو بسیار زیباست. این نوع از محصولات به تابلو خراش روی فلز نیز معروف می باشند. رنگ مشکی و قهوه ایی تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد امکان ست کردن آن با انوع دکوراسیون های سنتی و مدرن را به شما می دهد. هدیه تبلیغاتی مذهبی قاب و ان یکاد در مناسبت های مختلف قابل استفاده است. طرح های مختلفی از تابلو اسکراچ بورد بر اساس سلیقه و سفارش مشتریان قابل پیاده سازی است .هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای همایش های سازمانی و ارگانی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تابلو وان یکاد به سادگی چند کلیلک از سراسر کشور امکان پذیر است.  

تابلو اسکراچ وان یکاد تابلو اسکراچ وان یکاد

جنس قاب تابلو و ان یکاد از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) است. معمولا با رنگ قهوه ایی و طرح چوب در نظر گرفته می شود. جنس لوح فلزی و ان یکاد از آلومینیوم براق در نظر گرفته شده است. ابعاد قاب تابلو اسکراچ بورد 37*37 سانتی متر است. در پشت قاب آویزی در نظر گرفته شده تا بدون بتوان براحتی آن را بر روی هر دیواری نصب نمود. این محصول تلفیق هنر دست هنرمند و ماشین فرز ضربه ایی بشمار می رود. تابلو اسکراچ برد و ان یکان یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان در اصفهان بشمار می شود.  

تابلو و ان یکاد تابلو و ان یکاد

آیات شریفه وان یکاد الذین از محبوب ترین سوره های قرآنی بین مردم معتقد مسلمان است. بدلیل احادیث و روایاتی که در مورد این آیات بیان شده , در اکثر منازل و دفاتر کار از این آیات بهره برده می شود. این آیه ها به آیات چشم زخم نیز معروفند. چرا که طبق سخنان بزرگان دینی تلاوت و داشتن این آیات به همراه انسان محافظی در برابر چشم زخم دیگران است. در حکمت 400 نهج البلاغه نیز آمده است: چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است. آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم: وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ ترجمه: و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌ای است.» (۵۱) و حال آنکه [قرآن‌] جز تذکاری برای جهانیان نیست.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

اسکراچ بورد هنری بر مبنای ضربه بر روی سطح فلز است که باعث فرورفتگی های منظم و حساب شده می گردد. به این هنر الماس خراش نیز گفته می شود. ابتدا طرح مورد نظر بصورت چاپ کلیشه ایی بر روی ورق فلزی (آلومینیوم) چاپ شده و سپس با دستگاه فرز ضربه ایی دستی بر روی قسمت های مشخصی از طرح ضربه زده می شود ین کار باعث فرو رفته گی هایی شبیه قلم زنی می گردد. با این عمل حجم خاصی به اثر داده می شود و زیبایی ویژه ایی بوجود خواهد آورد. این قاب زیبا به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خرید تابلو وان یکاد خرید تابلو وان یکاد

ایده های جدید بر اساس سبک زندگی و آداب و رسوم مردم کشورمان باعث بوجود آمدن هنرهای جدید می شود. حمایت از تولید محصولات ساخت داخل به خلاقیت و توسعه آنها کمک بزرگی می کند. برنامه ریزی صحیح در زمینه تولید داخلی به حمایت مردم , بخش خصوصی و مسئولان مربوطه نیاز دارد. ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از جمله اتفاقات خوب در این زمینه است. هنرهای ایرانی گنجینه های ماندگار کشورمان بشمار می روند.  

هدیه تبلیغاتی مذهبی هدیه تبلیغاتی مذهبی

تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد

  بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب معرق آیت الکرسی یکی از بهترین و زیباترین محصولات فرهنگی مذهبی فروشگاه است. بدلیل استقبال خوب از تابلو معرق آیت الکرسی این محصول هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی برای چیدمان های دکوری مختلف طراحی شده است. خرید تابلو آیت الکرسی برای عموم مشتریان از سراسر کشور به سادگی چند کلیک امکان پذیر است. قیمت تابلو آیت الکرسی مناسب و بر این اساس گزینه خوبی برای استفاده شخصی و هدیه به دوستان است. قاب آیه الکرسی جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت ولی با ارزش است. امکان درج انواع لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب وجود دارد. تولید انواع هدایای تبلیغاتی در اصفهان برای سراسر کشور انجام می گردد. شما می توانید با خرید اینترنتی تابلو آیت الکرسی در کمترین زمان سفارش خود را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

قاب معرق آیت الکرسی قاب معرق آیت الکرسی

جنس قاب این تابلوی معرق زیبا از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) می باشد. ابعاد آن 38*48 سانتی متر است. بر روی زمینه قاب پارچه مخمل (جیر) مشکی چسبانده شده تا با توجه به تضاد رنگ ها , تابلو جلوه بهتری داشته باشد. برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی طرح های و زمینه آن از قاب شیشه دار استفاده شده. آویزی در پشت قاب وجود دارد تا شما براحتی بتوانید آن را بر روی هر دیواری قرار دهید. طرح حاشیه قاب بر اساس موجودی روز ممکن است تغییر کند.  

خرید تابلو آیت الکرسی خرید تابلو آیت الکرسی

آیه الکرسی از جمله آیات شریفه محبوب در بین مسلمانان است. در این زمینه احادیث و روایات متعددی بیان شده که اهمیت این آیات الهی را بیشتر گوشزد می کند. رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: در شب معراج دو لوح را دیدم ، که در یک لوح سوره حمد و در لوح دیگر کل قرآن قرار داشت که سه نور از آن میدرخشید . پس گفتم ای جبرئیل این نور چیست؟ جبرئیل در جواب گفت: آن سه نور یکی سوره توحید و یکی سوره یاسین و دیگری آیه الکرسی می باشد. همچنین از پیغمبر گرامى (صلی الله علیه و آله) روایت شده است که فرمودند: هر کس آیه الکرسى را بعد از هر نماز واجب بخواند، نمازش مورد قبول قرار مى‎گیرد و در امان خدا خواهد بود.»

قیمت تابلو آیت الکرسی قیمت تابلو آیت الکرسی

تولید تابلوی معرق آیه الکرسی در داخل کشور بر اساس نیازها مردم انجام می شود. بسیاری از مردم معتقد به دین اسلام و عقاید پیشوایان مذهبی می باشند. از این رو استفاده از این قاب حتی بصورت هدایای تبلیغاتی مذهبی کاربرد بیشتری نسبت به محصولات دکوری و لوکس خارجی دارد. خرید هدایای تبلیغاتی در تهران و شهر های دیگر کشور بسمت خرید محصولات ساخت داخل آمده چرا که هم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و همچنین دسترسی به آنها ساده تر است.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

حمایت از تولید داخلی الزاما حمایت اقتصادی نیست , بلکه ترویج فرهنگ پارسی و اسلامی از دیگر موارد گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است. تعداد زیای از هموطنان در زمینه های مختلف بصورت زنجیره وار مشغول به فعالیت هستند که با حمایت از محصولات ایرانی به چرخ اقتصاد تک تک افراد جامعه کمک خواهید کرد. برنامه ریزی صحیح مسئولان و سرمایه گذاری بخش خصوصی مکمل این کار و نوید بخش آینده ایی روشن تر است.  

هدایای تبلیغاتی در اصفهان هدایای تبلیغاتی در اصفهان

تابلو معرق آیت الکرسی تابلو معرق آیت الکرسی

شناسه محصول: 901533

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو معرق چهار قل را بر روی دیوار منزل و یا دفتر کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. فروش قاب معرق کاری فیروزه ای چهار قل برای تمام مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است. طرح و آیه های قاب معرق چهار قل با دستگاه لیزر یرش خورده و در کنار یکدیگر با نظم مشخصی قرار گرفته . برای جلوه بیشتر , زیر طرح های داخل قاب از پارچه ایی مخملی (جیر) مشکی استفاده شده تا با توجه به تضاد رنگ های تیره و روشن زیبایی بیشتری داشته باشد. خرید تابلو چهار قل هم بصورت شخصی و هم برای هدیه به دوسنان و آشنایان پیشنهاد می گردد. انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص با تنوع زیاد برای سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است. فروش تابلو چهار قل بصورت هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به سازمان های خصوصی و دولتی با تخفیف ویژه در هر تیراژی امکان پذیر است.  

تابلو معرق چهار قل تابلو معرق چهار قل

جنس تابلوی معرق چهار قل از پروفیل های پی وی سی pvc (چوب مصنوعی) می باشد. که با طرح و رنگ چوب ظاهر زیبایی برای فاب بوجود آورده است. ابعاد قاب 38*48 سانتی متر می باشد. شیشه دار بودن قاب باعث می گردد گرد و غبار بر روی پارچه زمینه آن ننشیند. خرید اینترنتی تابلو چهار قل از طریق سایت در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است. قیمت تابلو چهار قل ارازن و قابل ارسال به صورت فوری به سراسر کشور می باشد.  

قاب معرق چهار قل قاب معرق چهار قل

در مورد تلاوت چهار قل احادیت و روایات زیادی وجود دارد. سوره‌های چهار قل یا چارقل، کـه بـه «سُوَر قل» و «ذات القلاقل» نیز مشهورند با عقاید و آداب و رسوم مردم کشورمان اجین شده و شما معمولا در هر منزل یا دفتر کاری تابلویی از این آیات شریفه خواهید یافت.

  • حضرت صادق (ع) فرموند: هر کسی که هنگام رفتن به بستر خواب رود سوره «قُلْ یا أَیُّهَا الْکافِرُونَ» و «قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ» را بخواند خداى عزوجل بیزارى (و دورى) از آتش را برایش بنویسد.
  • از آیةالله بهجت سوال شد کسیکه سحر یا همان جادو شده باشد یا دچار چشم زخم شده باشد برای باطل کرد سحر و دفع چشم‌ زخم باید چـه کاری انجام دهد؟ ایشان در پاسخ فرمودند: قرآن کوچک همیشه همراه خود داشته باشید، معوذتین چهار قل را خوانده و با خود تکرار نمائید. آیه الکرسی را بخوانید و در منزل نصب کنید.

 

خرید تابلو چهار قل خرید تابلو چهار قل

قیمت تابلو چهار قل معرق ارزان است و شما می توانید برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی از آن بهره ببرید. درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی روی قاب و یا درون آن امکان شخصی سازی تابلو را به شما خواهد داد. فروش این قاب شکیل به عنوان هدایای تبلیغاتی در تهران و سایر شهرهای کشورمان از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده. قاب 4 قل قرانی قابل بسته بندی است که حمل و نقل آن را ساده تر می کند.  

فروش تابلو چهار قل فروش تابلو چهار قل

فروش محصولات فرهنگی هنری ساخت داخل کشور علاوه بر رونق بهتر اقتصادی به ترویج فرهنگ ایرانی هم کمک زیادی خواهد نمود. حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان ایرانی به توسعه بیشتر و همچنین انگیزه مضاعف برای فراگیری انها توسط جوانان خواهد انجامید. برنامه ریزی صحیح مسئولین به همراه سرمایه گذاری بخش خصوصی و تولید با کیفیت دلیل بسیار خوبی برای استفاده از محصولات داخلی توسط مصرف کنندگان ایرانی خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

قاب معرق کاری فیروزه ای چهار قل قاب معرق کاری فیروزه ای چهار قل

شناسه محصول: 901532

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو معرق آیت الکرسی یکی از محصولات زیبای فرهنگی مذهبی فروشگاه صنایع دستی اصفهان است. خرید تابلو آیت الکرسی به منظور استفاده شخصی و همچنین هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. بدلیل محبوبیت این آیات شریفه , معمولا در هر منزل یا دفتر کاری به شکل های مختلف وجود دارند. قاب معرق زیبا و نفیس آیت الکرسی را می توانید با هر چیدمان دکوری اعم از سنتی و مدرن هماهنگ کنید. قیمت تابلو آیت الکرسی ارزان و خرید آن برای عموم مشتریان در سراسر کشور آسان است. استفاده از محصولات فرهنگی مذهبی به عنوان هدیه تبلیغاتی در تهران و سایر شهرها برای تجلیل در همایش ها نسبت به سال های قبل از استقبال بیشتری برخوردار بوده. هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت ولی با ارزش که می تواند محبوب و مورد استفاده عموم باشد.  

تابلو معرق آیت الکرسی تابلو معرق آیت الکرسی

جنس آیت الکرسی با قاب پی وی سی (pvc)  چوب مصنوعی است. همچنین جنس طرح و نقش برید شده در قاب از فیبرهای چوبی است که با دستگاه لیزر برش خورده و پس از رنگ آمیزی در کنار هم بر روی زمینه قاب چسبانده شده. برای جلوه بهتر بر روی زمینه قاب پارچه ایی مخملی (جیر) با رنگ مشکی چسبانده شده تا طرح های چوبی قرار گرفته بر روی آن با توجه به اصل تضاد رنگ ها زیباتر به نظر آیند. ابعاد کلی قاب 38*48 سانتی متر است. شیشه دار بودن قاب از نشستن گرد و غبار بر روی طرح های داخل آن جلوگیری می کند.

خرید تابلو آیت الکرسی خرید تابلو آیت الکرسی

آیات مقدس قرآن برای مومنین ارزش بسیاری دارد. و بنا به روایات مختلف هر آیه ایی به منظور خاصی قرائت می شود. معمولا از خواندن آیت الکرسی برای حفظ و در امان بودن و سلامتی بهره می برند. چنانچه والدین به فرزندان خود یاد می دهند در هنگام خروج از منزل این آیات مقدس را بر زبان بیاورند. آیت الکرسی با قاب های زیبا را می توانید بر دیوار منازل و دفاتر کار خود قرار دهید تا هر لحظه با دیدن آن به یاد و ذکر کلام خدا باشید. از امام صادق (علیه‎السلام) نقل است که فرمودند: هر کس در سفر، آیه الکرسى را در هر شب بخواند، خود و همراهانش سالم بمانند و سپس بگوید: اللهم اجعل مسیرى عبرا و صمتى تفکرا و کلامى ذکرا؛ خداوندا! سیر مرا وسیله عبرت، و سکوتم را وسیله تفکر، و سخنم را ذکر قرار ده.  

قیمت تابلو آیت الکرسی قیمت تابلو آیت الکرسی

هدیه تبلیغاتی مذهبی و فرهنگی را می توانید برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. امکان درج لوگو درون و بر روی قاب , آن را برای شما ماندگار خواهد نمود. پلاک های تبلیغاتی شرکت یا سازمان خود را می توانید در هر جای قاب بچسبانید. ما برای شما انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص را در نظر گرفته ایم تا بتوانید انتخاب مطمئن و صحیحی داشته باشید. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و با ارزش که همیشه شما را در یادها زنده نگه خواهند داشت.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

حمایت از کالای ایرانی و محصولات ساخت داخل کشور به توسعه و بهبود کیفیت آنها کمک بسیاری خواهد نمود. محصولات ساخت ایران بر اساس اعتقادات و آداب و رسوم مردم کشور تولید می شوند. از این رو کاربردی تر هستند. در این راستا افراد زیادی نیز مشغول به کار شده و رونق بیشتر اقتصادی را برای کشور به همراه خواهند داشت. سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی می توانند در این راستا با حمایت از کالای ایرانی الگو ساز باشند.  

هدیه تبلیغاتی در تهران هدیه تبلیغاتی در تهران

تابلو معرق چوب مدل آیت الکرسی تابلو معرق چوب مدل آیت الکرسی

  شناسه محصول: 901531

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

تابلو معرق و ان یکاد با رنگ های شاد سبز آبی و حاشیه تیره امکان ست شدن با اکثر دکوراسیون های سنتی و مدرن را دارد. تابلو وان یکاد ارزان قیمت و قابل کادو برای هدیه به دیکران است. تابلو وان یکاد برجسته را می توانید در دفاتر کار و اتاق های منزل نصب کنید. از این آیه شریه به دلیل اعتقادات مذهبی در اکثر محیط های کاری و زندگی استفاده می شود. سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی به منظور هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و با ارزش می توانند از این قاب معرق وان یکاد بهره ببرند. امکان نصب هر گونه پلاک های تبلیغاتی و لوگو های شرکت بر روی این قاب وجود دارد. هدیه تابلوهای تبلیغاتی نه تنها برای سازمان ها بلکه برای استفاده شخصی و دوستان و اقوام نیز پیشنهاد می گردد. شما می توانید انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص را در فروشگاه صنایع دستی ملاحظه فرمائید. خرید و ارسال قاب معرق وان یکاد برای سراسر کشور در کمترین زمان امکان پذیر است.

تابلو معرق و ان یکاد تابلو معرق و ان یکاد

جنس قاب معرق وان یکاد از پلاستیک فشرده پی وی سی (pvc) با طرح های متنوع است. ابعاد قاب 38*48 سانتی متر می باشد. جنس طرح و نوشته داخل قاب از چوب و فیبرهای برش خورده با دستگاه لیزر است که پس از برش رنگ آمیزی شده. برای داشتن جلوه زیباتر زیر طرح های داخل قاب از پارچه ایی مخملی (جیر) مشکی استفاده شده است. به همین دلیل قاب شیشه دار انتخاب شده تا به مرور زمان گرد و غبار بر روی آن تاثیر نگذارد. در پشت تابلو آویزی وجود دارد تا براحتی بتوان آن را بر روی دیوار نصب کرد.  

تابلو وان یکاد ارزان تابلو وان یکاد ارزان

آیه شریفه وان یکاد در اکثر منازل و دفاتر کار به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. بنا بر اعتقادات مسلمانان که الهام گرفته از احادیث و روایات بزرگان دینی است این آیه شریفه دوای درد چشم زخم است. آیه وَ اِن یَکاد، آیات ۵۱ و ۵۲ سوره قلم است. این آیه با نام آیۀ چشم زخم نیز شناخته می‌شود. تابلو وان یکاد قیمت ارزانی دارد و ارزش مذهبی و معنوی آن بسیار بالاست. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست. امام علی (ع) می فرماید: چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است. (نهج البلاغه، کلمات قصار، جمله 400) پیامبر (ص) در این باره می فرماید: «انّ العین حقّ و انّها تُدخل الجمل والثور التّنور» چشم زخم حق است و به قدرى کارساز است که شتر و گاو را داخل تنور مى‏کند. (بحار الانوار، ج‏63، ص 17)

تابلو وان یکاد برجسته تابلو وان یکاد برجسته

قاب وان یکاد قیمت مناسبی دارد که با فرهنگ سازی صحیح و معرفی محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی تهران و سایر شهرهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بدلیل اینکه این محصول تولید داخل کشور است شما می توانید به تعداد مورد نظرتان آن را سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما آماده گردد. برای استفاده از تخفیف های ویژه خرید عمده با همکاران واحد فروش ما تماس برقرار کنید. فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده بهترین محصولات فرهنگی هنری در کشور است.  

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

حمایت از تولید داخلی مانند زنجیره ایی متصل به تمام بخش های اقتصادی کشور است. بخش خصوصی با برنامه ریزی صحیح مسئولان سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی می تواند زیرساخت های مناسب برای معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی ایرانی را به عهده بگیرد. این کار به توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان کمک بزرگی خواهد نمود و در بلند مدت شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زندگی تک تک افراد جامعه خواهیم بود.

هدیه تابلوهای تبلیغاتی هدیه تابلوهای تبلیغاتی

انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص

  شناسه محصول: 901530

بازار مینا     BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب چوبی وان یکاد

قاب چوبی وان یکاد با ذکر آیه شریفه این سوره مقدس از محبوب ترین محصولات هنری مذهی بشمار می رود. در اکثر خانه ها و دفاتر کار ایرانیان از این سوره بهره برده شده است. اعتقاد به دیدن و خواندن این سوره باعث شده از تابلو چوبی وان یکاد استقبال خوبی به عمل آید. قیمت خرید تابلو وان یکاد ارزان و سفارش آن از سراسر کشور برای عموم مشتریان در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است. ظاهر قاب وان یکاد چوبی ساده و در عین حال بسیار شکیل است. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می توانند از این تابلو زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای مناسبت های مختلف بهره ببرند. همچنین در فروشگاه صنایع دستی اصفهان انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص برای سلیقه های مختلف معرفی شده است.  

قاب چوبی وان یکاد قاب چوبی وان یکاد

جنس تابلو چوبی طرح و ان یکاد از پلاستیک فشرده پی وی سی (pvc) با طرح و رنگ چوب است. درون قاب چوبی طرح ان یکاد طرح های برش خورده لیزر از فیبرهای چوبی با رنگ های مختلف است تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد. ابعاد قاب 35*45 سانتی متر است. طرح آیه شریفه و ان یکاد تکه تکه برش خورده و با دست بر سطح قاب چسبانده شده. قاب شیشه ندارد و به همین دلیل سبک می باشد. در پشت آن آویزی قرار دارد که شما براحتی می توانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید.  

تابلو چوبی وان یکاد تابلو چوبی وان یکاد

بسیاری از مومنین و معتقدین دوای درد چشم زخم را این آیه شریفه می دانند. وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ. و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با (نگاه‌ها )و چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که قرآن (یا پیامبر)جز اندرزی برای جهانیان نیست. از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است : مسئله چشم زخم حق است، همچنین فرمود: چشم زخم، مرد سالم را در قبر و شتر سالم را در دیگ قرار می دهد  

خرید تابلو وان یکاد خرید تابلو وان یکاد

قیمت تابلو وان یکاد چوبی مناسب و خرید آن براحتی چند کلیک است. در صورتی که قصد استفاده از این قاب برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی دارید می توانید پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی قاب بچسبانید تا با نام شرکت شما ماندگار گردد. تابلو چوبی برش لیزری وان یکاد ظاهر زیبایی دارد و می تواند با دکوراسیون های مختلف هماهنگ شود. رنگ های استفاده شده در آن شکیل است و برای فضاهای دکوری مدرن و سنتی کاربرد دارد.

قاب وان یکاد چوبی قاب وان یکاد چوبی

ساخت این قاب چوبی مذهبی توسط هنرمندان داخل کشورمان انجام گرفته. در این راستا تعداد زیادی مشغول به کار و فعالیتند. در هر زمینه ایی از تولید داخلی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی وجود دارد که در سطح کلی باعث شکوفایی اقتصاد ملی کشور خواهد شده. برنامه ریزی صحیح و حمایت از هنرمندان برای تولید محصولات داخلی اولین گام پیشرفت خواهد بود. همچنین تولید محصولات با کیفیت زمینه ساز اعتماد به محصولات وطنی می باشد.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص

  شناسه محصول: 901529

بازار مینا    BazareMina.ir

  • مهران خاشعی
  • ۰
  • ۰

قاب چوبی چهار قل

قاب چوبی چهار قل از سری تابلو مذهبی چوبی بسیار محبوب بین افراد مذهبی است. بدلیل اعتقادات مذهبی قاب چوبی طرح چهار قل در اکثر خانه ها و دفاتر مسلمانان وجود دارد. علاقه مشتریان تابلو مذهبی تهران , و سایر شهرهای ایران باعث شده تا از این محصول زیبا و با ارزش استقبال خوبی صورت بگیرد. قاب چهار قل بدون شیشه و سبک است که بر این اساس شما می توانید براحتی آن را حمل کرده و یا به دیگران هدیه دهید. با توجه به رنگ و طرح این محصول امکان ست کردن تابلو مذهبی چوبی با قاب ها و محصولات دیگر دکوری بخوبی وجود دارد. قاب چهار قل را می توانید بعنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای سازمان و ارگان مورد نظرتان با پلاک و لوگوی اختصاصی در هر تیراژی سفارش دهید.    

قاب چوبی طرح چهارقل قاب چوبی طرح چهارقل

جنس قاب چهار قل از پروفیل های پلاستیک فشرده pcv با طرح و رنگ چوب است. زمینه قاب و نوشته های قرآنی از فیبرهای چاپ و طرح چوب متناسب با رنگ دیگر اجزای قاب می باشد. هر یک از نوشته ها و طرح های قرآنی با دست بر روی قاب چسبانده شده است. این قاب شیشه ندارد که با توجه به این موضوع سبک تر است و امکان حمل آن راحت تر می باشد. ابعاد قاب 35*45 سانتی متر است , با نصب آن بر روی هر دیواری براحتی قابل مشاهده می باشد.  

قاب چوبی چهار قل قاب چوبی چهار قل

قاب چوبی چهار قل شامل سوره های الکافرون , الإخلاص , الفلق و الناس است. خواندن هر یک از این سوره های مقدس اثرات ویژه ایی دارد.در حدیثی از پیامبر «ص»، مشهور بـه‌ حدیث‌ ذات‌ القلاقل‌، خواندن‌ چهار قل برای‌ تعویذ ودر امان‌ ماندن‌ خود و فرزند و مال‌ از آسیب‌، توصیه‌ شده‌ است‌.

  • در فضیلت خواندن سوره الکافرون از پیامبر اکرم نقل شده است که هرکه این سوره را تلاوت کند گوئی ربع قرآن را خوانده است.
  • در فضیلت خواندن سوره الإخلاص رسول اکرم فرمود :هرکه این سوره را تلاوت نماید گویی که یک سوم قرآن را تلاوت نموده است.
  • در فضیلت خواندن سوره الفلق پیامبر اکرم فرمود: ” آیاتی بر من نازل شده است که همانند آنها نازل نشده وآن دو سوره فلق وناس است.
  • در فضیلت خواندن سوره الناس نقل است که در ایام بیماری پیامبر اکرم جبرائیل نزد سر پیامبر نشست و میکائیل نزد پای او، جبرئیل سوره “فلق” را تلاوت کرد و پیغمبر را با آن در پناه خدا قرار داد و میکائیل سوره “ناس” را.

   

قاب چوبی طرح چهار قل قاب چوبی طرح چهار قل[/caption] تابلو چوب چهار قل از لحاظ طرح و رنگ زیبا و همچنین قیمت مناسبی هم دارد. البته شما می توانید انواع تابلو مذهبی متناسب با سلیقه و بوجه خود را در فروشگاه محصولات فرهنگی ما انتخاب کنید. در صورت سفارش عمده خرید تولیدات تابلو مذهبی اصفهان می تواند بر اساس سلیقه شما تغییر کند. برای اطلاع از خرید قاب چهار قل و کلیه محصولات و هدایای تبلیغاتی مذهبی با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه با همکاران واحد فروش تماس بر قرار کنید.

تابلو مذهبی تهران تابلو مذهبی تهران

ساخت محصولات فرهنگی مذهبی بر اساس اعتقادات مردم می باشد. احترام به سلیقه مردم و ارائه محصولات بر اساس نیاز آنها تنها هدف فروشگاه صنایع دستی بازار مینا است. در زمینه تولید محصولات فرهنگی , مذهیب افراد زیادی مشغول به فعالیتند ایجاد اشتغال و رضایت مندی مشتریان نتایج شیرین حمایت از تولید کنندگان داخلی می باشد. برنامه ریزی صحیح مسئولان و سرمایه گذاری بخش خصوصی اتفاقات بسیار خوبی در زمینه اقتصاد و فرهنگ بوجود خواهند آورد.

تابلو مذهبی چوبی تابلو مذهبی چوبی

قاب چهار قل قاب چهار قل

  شناسه محصول: 901528

بازار مینا      BazareMina.ir

  • مهران خاشعی