میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

قاب چوبی وان یکاد

قاب چوبی وان یکاد با ذکر آیه شریفه این سوره مقدس از محبوب ترین محصولات هنری مذهی بشمار می رود. در اکثر خانه ها و دفاتر کار ایرانیان از این سوره بهره برده شده است. اعتقاد به دیدن و خواندن این سوره باعث شده از تابلو چوبی وان یکاد استقبال خوبی به عمل آید. قیمت خرید تابلو وان یکاد ارزان و سفارش آن از سراسر کشور برای عموم مشتریان در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است. ظاهر قاب وان یکاد چوبی ساده و در عین حال بسیار شکیل است. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می توانند از این تابلو زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای مناسبت های مختلف بهره ببرند. همچنین در فروشگاه صنایع دستی اصفهان انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص برای سلیقه های مختلف معرفی شده است.  

قاب چوبی وان یکاد قاب چوبی وان یکاد

جنس تابلو چوبی طرح و ان یکاد از پلاستیک فشرده پی وی سی (pvc) با طرح و رنگ چوب است. درون قاب چوبی طرح ان یکاد طرح های برش خورده لیزر از فیبرهای چوبی با رنگ های مختلف است تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد. ابعاد قاب 35*45 سانتی متر است. طرح آیه شریفه و ان یکاد تکه تکه برش خورده و با دست بر سطح قاب چسبانده شده. قاب شیشه ندارد و به همین دلیل سبک می باشد. در پشت آن آویزی قرار دارد که شما براحتی می توانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید.  

تابلو چوبی وان یکاد تابلو چوبی وان یکاد

بسیاری از مومنین و معتقدین دوای درد چشم زخم را این آیه شریفه می دانند. وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ. و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با (نگاه‌ها )و چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که قرآن (یا پیامبر)جز اندرزی برای جهانیان نیست. از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است : مسئله چشم زخم حق است، همچنین فرمود: چشم زخم، مرد سالم را در قبر و شتر سالم را در دیگ قرار می دهد  

خرید تابلو وان یکاد خرید تابلو وان یکاد

قیمت تابلو وان یکاد چوبی مناسب و خرید آن براحتی چند کلیک است. در صورتی که قصد استفاده از این قاب برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی دارید می توانید پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی قاب بچسبانید تا با نام شرکت شما ماندگار گردد. تابلو چوبی برش لیزری وان یکاد ظاهر زیبایی دارد و می تواند با دکوراسیون های مختلف هماهنگ شود. رنگ های استفاده شده در آن شکیل است و برای فضاهای دکوری مدرن و سنتی کاربرد دارد.

قاب وان یکاد چوبی قاب وان یکاد چوبی

ساخت این قاب چوبی مذهبی توسط هنرمندان داخل کشورمان انجام گرفته. در این راستا تعداد زیادی مشغول به کار و فعالیتند. در هر زمینه ایی از تولید داخلی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی وجود دارد که در سطح کلی باعث شکوفایی اقتصاد ملی کشور خواهد شده. برنامه ریزی صحیح و حمایت از هنرمندان برای تولید محصولات داخلی اولین گام پیشرفت خواهد بود. همچنین تولید محصولات با کیفیت زمینه ساز اعتماد به محصولات وطنی می باشد.

هدیه تبلیغاتی ارزان هدیه تبلیغاتی ارزان

انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص

  شناسه محصول: 901529

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • مهران خاشعی

قاب چوبی وان یکاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی