میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

تابلو اسکراچ وان یکاد را بر روی دیوار منزل و دفتر کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. ظاهر تابلو وان یکاد طرح اسکراچ شبیه تابلوهای قلمزنی اصفهان است و از این رو بسیار زیباست. این نوع از محصولات به تابلو خراش روی فلز نیز معروف می باشند. رنگ مشکی و قهوه ایی تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد امکان ست کردن آن با انوع دکوراسیون های سنتی و مدرن را به شما می دهد. هدیه تبلیغاتی مذهبی قاب و ان یکاد در مناسبت های مختلف قابل استفاده است. طرح های مختلفی از تابلو اسکراچ بورد بر اساس سلیقه و سفارش مشتریان قابل پیاده سازی است .هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای همایش های سازمانی و ارگانی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تابلو وان یکاد به سادگی چند کلیلک از سراسر کشور امکان پذیر است.  

تابلو اسکراچ وان یکاد تابلو اسکراچ وان یکاد

جنس قاب تابلو و ان یکاد از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) است. معمولا با رنگ قهوه ایی و طرح چوب در نظر گرفته می شود. جنس لوح فلزی و ان یکاد از آلومینیوم براق در نظر گرفته شده است. ابعاد قاب تابلو اسکراچ بورد 37*37 سانتی متر است. در پشت قاب آویزی در نظر گرفته شده تا بدون بتوان براحتی آن را بر روی هر دیواری نصب نمود. این محصول تلفیق هنر دست هنرمند و ماشین فرز ضربه ایی بشمار می رود. تابلو اسکراچ برد و ان یکان یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان در اصفهان بشمار می شود.  

تابلو و ان یکاد تابلو و ان یکاد

آیات شریفه وان یکاد الذین از محبوب ترین سوره های قرآنی بین مردم معتقد مسلمان است. بدلیل احادیث و روایاتی که در مورد این آیات بیان شده , در اکثر منازل و دفاتر کار از این آیات بهره برده می شود. این آیه ها به آیات چشم زخم نیز معروفند. چرا که طبق سخنان بزرگان دینی تلاوت و داشتن این آیات به همراه انسان محافظی در برابر چشم زخم دیگران است. در حکمت 400 نهج البلاغه نیز آمده است: چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است. آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم: وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ ترجمه: و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: «او واقعاً دیوانه‌ای است.» (۵۱) و حال آنکه [قرآن‌] جز تذکاری برای جهانیان نیست.

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

اسکراچ بورد هنری بر مبنای ضربه بر روی سطح فلز است که باعث فرورفتگی های منظم و حساب شده می گردد. به این هنر الماس خراش نیز گفته می شود. ابتدا طرح مورد نظر بصورت چاپ کلیشه ایی بر روی ورق فلزی (آلومینیوم) چاپ شده و سپس با دستگاه فرز ضربه ایی دستی بر روی قسمت های مشخصی از طرح ضربه زده می شود ین کار باعث فرو رفته گی هایی شبیه قلم زنی می گردد. با این عمل حجم خاصی به اثر داده می شود و زیبایی ویژه ایی بوجود خواهد آورد. این قاب زیبا به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خرید تابلو وان یکاد خرید تابلو وان یکاد

ایده های جدید بر اساس سبک زندگی و آداب و رسوم مردم کشورمان باعث بوجود آمدن هنرهای جدید می شود. حمایت از تولید محصولات ساخت داخل به خلاقیت و توسعه آنها کمک بزرگی می کند. برنامه ریزی صحیح در زمینه تولید داخلی به حمایت مردم , بخش خصوصی و مسئولان مربوطه نیاز دارد. ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از جمله اتفاقات خوب در این زمینه است. هنرهای ایرانی گنجینه های ماندگار کشورمان بشمار می روند.  

هدیه تبلیغاتی مذهبی هدیه تبلیغاتی مذهبی

تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد تابلو خراش روی فلز طرح و ان یکاد

  بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • مهران خاشعی

تابلو اسکراچ وان یکاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی