میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

قاب میناکاری و ان یکاد از سری محصولات مذهبی هنری اصفهان است که می تواند زیبایی خاصی به محل زندگی شما دهد. قاب میناکاری مذهبی با طرح آیه شریفه و ان یکاد تزئین کننده دکورهای زیبای ایرانی منازل و دفاتر کار شما خواهد بود. تولید قاب میناکاری ان یکاد هنر ایرانی اسلامی را به دیگر فرهنگ های نشان داده و پیام رحمت و صلح و دوستی برای آنها به ارمغان خواهد داشت. رنگ های روشن قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد حس زیبای و آرامش بخشی برای بیننده بوجود خواهد آورد. هنر دست استادکاران ایرانی در قالب ساخت قاب میناکاری آیه قرآن شور و ذوق آنها به کلام وحی را نشان خواهد داد.  

قاب میناکاری و ان یکاد قاب میناکاری و ان یکاد

جنس میناب قاب از مس با کیفیت بوده که توسط استادکاران با تجربه مزین به آیه شریفه و ان یکاد و طرح های سنتی ایرانی گشته .قطر مینای قاب 16 و عرض چوبی 3 سانتی متر است. ابعاد قاب 28*28 سانتی متر می باشد. وزن قاب در حدود 650 گرم است.  

قاب میناکاری مذهبی قاب میناکاری مذهبی

اعتقاد به آیه شریفه و ان یکاد باعث نصب و قرار دادن طرح ها و عکس هایی از آن بر روی دیوار منازل و محل کار اکثر مسلمانان می باشد. از این رو تولید آثار صنایع دستی هنری اسلامی در قالب میناکاری می تواند زیبایی خاصی آنها ببخشد. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)

قاب میناکاری ان یکاد قاب میناکاری ان یکاد

هنر میناکاری با تلفیق هنر های دیگر می تواند زیبایی و جلوه بیشتری پیدا کند . از این رو استفاده از قاب طرح چوب و حاشیه زیبای چوبی ارزش این قاب میناکاری و ان یکاد را دوچندان نموده.

قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد قاب میناکاری شده طرح و ان یکاد

استفاده از قاب , این ظرفیت را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا بتوانند برای هدایای تبلیغاتی از آن استفاده کنند. در این حالت چسباندن لوگو بر روی قاب و یا درون آن بسادگی امکان پذیر بوده تا بتوانبد آن را برای خود شخصی سازی کنید.  

قاب میناکاری آیه قرآن قاب میناکاری آیه قرآن

قاب میناکاری و ان یکاد قاب میناکاری و ان یکاد

شناسه محصول: 901304

بازار مینا    BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • مهران خاشعی

قاب میناکاری و ان یکاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی