میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

گلدان میناکاری کوچک

گلدان میناکاری 5 سانتی متری محصولی ظریف و زیبا برای تزئین دکوراسیون و ویترین های منازل شما می باشد. سایز این گلدان میناکاری بگونه ایی است که استفاده کاربردی ندارد و فقط بدلیل شکل زیبا و رنگ های شاد مینایی مورد استفاده قرار می گیرد. پروسه ساخت گلدان میناکاری شده نقلی نیز مانند دیگر ظروف میناکاری می باشد. خرید گلدان میناکاری برای تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. همچنین فروش میناکاری در تهران ( شامل تمامی محصولات سایت ) از طریق سایت امکان پذیر بوده و در کمترین زمان از طریق شرکت ملی پست ارسال می گردد.

گلدان میناکاری 5 سانتی متری گلدان میناکاری 5 سانتی متری

جنس گلدان میناکاری نقلی از مس مرغوب بوده که با رنگ های مینایی و لاجوردی نقاشی شده. ارتفاع آن 5 و عرض گلدان 2.5 سانتیمتر می باشد. پس از نقاشی این گلدان در کوره قرار گرفته تا رنگ های کشیده شده بر روی آن به اصطلاح پخته و ماندگار گردد. پس از آن با شستن گلدان رنگ های نقاشی گلدان پاک نخواهد شد.  

گلدان میناکاری گلدان میناکاری

بدلیل شکل ظاهری جالب و با سایز کوچک 5 سانتی متری , این گلدان گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دوستان تان می باشد. در صورتی که چند عدد از این گلدان ها با چیدمان و سلیقه زیبای بانوی ایرانی در ویترین منزل کنار دیگر ظروف دکوری قرار گیرد , جلوه بسیار دلنشینی به فضای دکوری شما خواهد داد.

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

در صورت استفاده صحیح از ظروف میناکاری , تا سالیان دراز بدون هیچ مشکلی مانند روز اول برای شما باقی خواهند ماند. هر گونه ضربه و فشار ممکن است باعث ترک خوردن لایه لعابی ظروف میناکاری گشته و به آنها آسیب وارد کند. گلدان میناکاری بدلیل شکل ظاهری , بیشتر مورد توجه خانم ها برای تزئین ویترین منازل می باشد.  

خرید گلدان میناکاری خرید گلدان میناکاری

هنر میناکاری هنر آتش و خاک است که در دستان استادکاران مینا از نسلی به نسل دیگر منتقل شده. ساخت ظروف زیبای میناکاری نشات گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی بوده که برای علاقه مندان به هنرهای صنایع دستی پارسی بسیار با ارزش است. حمایت از صنایع دستی ایرانی گامی مثبت در جهت رشد بهتر اقتصادی و فرهنگی کشورمان می باشد.  

فروش میناکاری در تهران فروش میناکاری در تهران

گلدان میناکاری 5 سانتی متری گلدان میناکاری 5 سانتی متری

شناسه محصول: 901313

بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی