میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

جا دستمال کاغذی ملیله کاری اصفهان از محبوب ترین ظروف صنایع دستی برای خانه های ایرانی است. چند عدد دستمال کاغذی درون آن گذاشته و بر روی میز پذیرایی خود قرار دهید و تغییر دکوری پذیرایی خود را مشاهده کنید. جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری زیبایی و ظرافت خاصی دارد که باعث شده از جمله محبوب ترین ها باشد. قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان است. کیفیت ظروف ملیله کاری اصفهان بالا و در عین حال ظرافت زیادی دارد. ملیله کاری با مس و روکش نقره محبوب و از قیمت بسیار مناسبی نسبت به ظروف نقره برخوردار است. خرید ملیله کاری بصورت آنلاین و از سرتاسر کشور امکان پذیر است.  ارسال سفارشات هر روزه و در کمترین زمان صورت میگیرد.  

جا دستمال کاغذی ملیله کاری جا دستمال کاغذی ملیله کاری

جنس جا دستمال کاغذی رومیزی ملیله کاری از فلز مس می باشد. مفتول های باریک مسی که بصورت ماژولار به شکل طرح های زیبایی در آمده و در کنار هم لحیم کاری شده. تا به یک شکل واحد در آید. بعد از آن آبکاری نقره شده و برای جلوگیری از سیاه شدن با لایه ایی محافظ روکش شده. ارتفاع جا دستمالی طرح قو 10 , عرض آن 14 و سایز دهنه آن 2.5 سانتی متر است. ابعاد پایه آن 6*9 سانتی متر می باشد.  

قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری قیمت جا دستمال کاغذی ملیله کاری

ملیله کاری اصفهان کیفیت بسیار خوبی دارد و ظروف ساخته شده در این کارگاه های به سراسر کشور ارسال می گردد. قیمت ملیله کاری بر اساس کیفیت کار برآورد می گردد. بیشتر سعی می گردد ظروف ملیله ایی تولید شود که مورد استفاده و کاربردی باشد. البته ظروف تزئینی زیادی برای دکوراسیون منازل هم تولید می گردد. آبکاری نقره , زیبایی خاصی به آن داده و امکان ست کردن با انواع ظروف دکوری را فراهم کرده.

جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری جا دستمال کاغذی طرح قو ملیله کاری

بعضی مواقع با صرف هزینه ای اندک شما می توانید تغییر بسیار محسوسی در ظاهر دکوراسیون خود بوجود آورد. استفاده از جا دستمال کاغذی رومیزی طرح قو نیز از حمله همین تغییرات است. عدم استفاده از فضای زیاد برای قرار دادن جا دستمال کاغذی رومیزی ملیله کاری و استفاده کاربردی از آن از جمله ویژگیهای مثبت آن است.  

ملیله کاری اصفهان ملیله کاری اصفهان

صنایع دستی ایرانی با کیفیت می تواند علاوه بر استفاده داخلی بصورت کالای صادراتی برای ارز آوری استفاده گردد. نگاه هوشمندانه به بازارهای خارجی کمک بزرگی برای رشد اقتصاد ملی می باشد. از این رو حمایت از تولید داخلی انگیزه ایی مضاعف برای ساخت ظروف با کیفیت تر و ارتقای سطح کیفی آنها می باشد. این امر می تواند تاثیرات مثبتی در اقتصاد تک تک افراد جامعه داشته باشد.

ملیله کاری با مس ملیله کاری با مس

جا دستمال کاغذی ملیله کاری جا دستمال کاغذی ملیله کاری

  شناسه محصول: 901424

بازار مینا     BazareMina.ir

  • ۹۸/۰۲/۲۷
  • مهران خاشعی

جا دستمال کاغذی ملیله کاری

نظرات (۱)

زیباست فقط جسارتا جنس کار چیه ؟
شیشه یا پلاستیک ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی