میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی متری را می توان از بهترین ظروف صنایع دستی اصفهان نامید. جزئیات نقاشی شده در بشقاب میناکاری طرح ترنج بسیار جذاب است. بشقاب مسی میناکاری شده را می توانید در انواع دکوراسیون های سنتی و جدید استفاده کنید. بشقاب میناکاری اصفهان تولید کارگاه استاد مرتضی اسماعیلی از برجسته ترین اساتید هنر میناکاری ایران است. بشقاب میناکاری 30 سانتی را می توانید بسادگی با دیگر ظروف دکوری خود ست کنید. رنگ های آرام و در عین حال شاد بشقاب میناکاری شده با رنگ اکثر دکورهای سنتی و جدید هماهنگی دارد. قیمت بشقاب میناکاری شده اسماعیلی با توجه به زمان صرف شده برای تولید آن ارزان است. شما می توانید بشقاب میناکاری اسماعیلی را از سراسر کشور سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی بشقاب میناکاری اسماعیلی طرح ترنج 30 سانتی

جنس بشقاب از فلز مس مرغوب و ضخیم می باشد که توسط دستان هنرمند استاد با رنگهای مخصوص مینایی نقاشی شده. برای ماندگاری نقاشی بر روی ظروف بایستی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت ببیند. در این صورت لایه ایی مانند لعاب بر روی بشقاب تشکیل شده که آن را در برابر آب و رطوبت محافظت می کند. قطر بشقاب 30 سانتی متر و سطح آن بدون برجستگی و مسطح است.

بشقاب میناکاری طرح ترنج بشقاب میناکاری طرح ترنج

میناکاری اسماعیلی از بهترین ظروف صنایع دستی مینای اصفهان است. زیر ساخت ضخیم مسی و نقاشی ماهرانه استادکار باعث شده این ظروف بصورت صادراتی برای کشورهای اروپایی در نظر گرفته شود. استاد مرتضی اسماعیلی بر پروسه ساخت ظروف از نخستین گام تا آخرین مرحله نظارت دارند. بر این اساس بهترین ظروف میناکاری ایرانی از کارگاه استاد اسماعیلی به بازار عرضه می شوند.  

بشقاب مسی میناکاری شده بشقاب مسی میناکاری شده

بشقاب های میناکاری اعلا را می توانید برای هدیه به دوستان و اقوم در نظر بگیرید. بشقاب میناکاری نفیس گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی می باشد. قرار گرفتن بشقاب مینا در قاب یا جعبه مخملی جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. بدلیل رنگ آمیزی شاد و چشم نواز , ست کردن بشقاب میناکاری با انواع دکوراسیون های سنتی و جدید کار ساده ایی است.  

بشقاب میناکاری اصفهان بشقاب میناکاری اصفهان

صنایع دستی با کیفیت داخلی افتخار هر ایرانی است. وجود فرهنگ های مختلف در کشور باعث شده تا تنوع زیادی در ظروف ساخته شده توسط هنرمندان بومی بوجود آید. این صنایع دستی بر اساس نیازهای افراد طراحی و تولید می شود. که مطمئنا مورد استفاده در نقاط دیگر دنیا هم می باشد. از این رو توسعه و حمایت هوشمندانه مسئولین می تواند باعث ارز آوری و رشد بهتر اقتصادی کشور گردد.

بشقاب میناکاری 30 سانتی بشقاب میناکاری 30 سانتی

قیمت بشقاب میناکاری شده قیمت بشقاب میناکاری شده

 

  شناسه محصول: 901430

بازار مینا     BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی