میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

میناکاری اصفهان

خرید ظروف میناکاری روی مس اصفهان

اپلیکیشن صنایع دستی

عرضه بهترین محصولات میناکاری اصفهان به سراسر کشور با ارزان ترین قیمت های بازار

هدیه روز معلم

هدیه هنر

خرید تندیس میناکاری

  • ۰
  • ۰

قندان مس و پرداز اصفهان را می توان یکی از شیک ترین ظروف هنر دست نصف جهان دانست. ظاهر و سایز قندان مس و پرداز ارتفاع 14 سانتیمتر بگونه ایی است که در در ویترینی قرار خواهد گرفت و با اکثر چیدمان های دکوری هماهنگ است. ظروف مس و پرداز اصفهان به پذیرایی های شما جلوه بسیار زیبایی خواهد بخشید. شاید بتواند هنر نقاشی پرداز بر روی مس را شاخه ایی از میناکاری دانست. با این حال می توان گفت رنگ های استفاده شده در قندان میناکاری اصفهان با نقاشی پرداز زیبایی ویژه ایی به فضای دکوری شما خواهد بخشید و با اکثر چیدمان های و ظروف دکوری منازل قابل ست شدن می باشد. قیمت مس و پرداز نسبت به محصولات لوکس خارجی بسیار ارزان و کیفیت آن نیز بالاست. سفارش انواع ظروف هنری و میناکاری شده اصفهان بصورت آنلاین امکان پذیر است. و ارسال آن به سراسر کشور در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.  

قندان مس و پرداز ارتفاع 15 سانتیمتر قندان مس و پرداز ارتفاع 14 سانتیمتر

جنس زیر ساخت قندان مس و پرداز از فلز مس مغوب است. بر روی ظروف مس و پرداز توسط دستان هنرمند و استادکار ایرانی نقاشی پرداز میناکاری با رنگ روغنی انجام شده. ارتفاع این قندان مس و پرداز بین 14 و 15 سانتی متر است و از آن به نام قندان نقلی مس و پرداز اصفهان نیز یاد می شود. قطر دهانه قندان 6 سانتی متر و قطر کلی شکمی قندان در حدود 8.5 سانتی متر است. بر روی ظروف مس و پرداز لایه ایی از پلی استر کشیده شده تا در برابر آب و رطوبت محافظت گردد.

قندان مس و پرداز قندان مس و پرداز

ظروف صنایع دستی اصفهان ظرفیت بسیار خوبی برای هدایای مناسبتی دارد. شما می توانید قندان مس و پرداز صنایع دستی نصف جهان را به دوستان و اقوام خود هدیه دهید. همچنین خرید قندان مس و پرداز 14 سانتی متری به عنوان هدیه تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان پیشنهاد می گردد. با قرار دادن قندان در باکس های تلقی زیبا شما می توانید بر روی آن لوگوی شرکت و سازمان خود را بچسبانید. در سال های اخیر خرید میناکاری بعنوان هدایای تبلیغاتی از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.  

قیمت مس و پرداز قیمت مس و پرداز

قندان مس و پرداز اصفهان نیز مانند قندان مسی میناکاری اثر دست هنرمندان نصف جهان است. بر این اساس ارزش فرهنگی و مادی زیادی دارد. با توجه به قیمت مس و پرداز و قابل استفاده بودن ظروف نقاشی بر روی مس در شهرهای مختلف کشورمان با توجه به نوع آب و هوای هر منطقه , خرید آن به علاقه مندان هنرهای دستی توصیه می گردد. شما می توانید از این قندان مسی نقاشی پرداز برای جلوه بخشیدن به میزهای اداری مدیریتی نیز استفاده کنید.

مس و پرداز اصفهان مس و پرداز اصفهان

صنایع دستی اصفهان از برجسته ترین هنرهای ایرانی است که مورد پسند بسیاری علاقه مندان در گوشه و کنار دنیا قرار دارد. استفاده از ظرفیت های صنایع هنری ایرانی و گسترش آنها توسط نسل جوان نیاز به انگیزه ایی دارد که در پرتو حمایت از صنایع دستی بدست می آید. خرید صنایع دستی ایران بجای محصولات لوکس خارجی به ترویج فرهنگ پارسی و ایجاد اشتغال برای جوانان ایران زمین کمک بسیار بزرگی خواهد نمود.

میناکاری اصفهان میناکاری اصفهان

قندان میناکاری اصفهان قندان میناکاری اصفهان

 

شناسه محصول: 901500

بازار مینا   BazareMina.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی